Natáhla jsem se pro mobil a koukla co mi ještě Sára napsala. Ale nebyla to Sára ale Dallas.
Cam: Ahoj bejby proč jsi dneska po škole odešla? :(
Já: Už jsem musela.
Cam: Rád by jsem si to zopakoval, jsi krásná 😍
Já: Ale já ne, nechci být další kterou ošukáš a odkopneš
Cam: Ale bejby vím že se ti líbím chceš to
Já: Jak to můžeš vědět? A vubec.. Nechapu proč si s tebou píšu. Čau
Cam: Stejně tě dostanu😉 dobrou noc bejby, zitra ve škole😍
Ježiš egoistickej debil... Snad ho zítra nepotkám.
Odloužila jsem si mobil a usnula.Ráno
Vstala jsem a šla do koupelny. Dneska už sprchu nestihnu takže se jenom nalíčím. Dala jsem si make-up rozčesala si vlasy a oblíkla si šaty.Dala jsem si snídani a vyšla do školy. Dneska je pěkný vedro takže štěstí že jsem si ty šaty vzala. Asi po 20 minutách jsem ocitla před školou. Em tu ještě nebyla takže jsem si sedla na lavičku a čekala na ní. Po chvilce Em přišla ale měli jsme ještě chvilku než zazvoní tak jsme tam ještě poseděli. Povídali jsme si než přišel Dallas a jeho parta. ,,Ahoj bejby dneska ti to sluší" mrkl na mě. ,,Ale ale Came uniklo mi něco?" řekl nějáký kluk z party. ,,Drž hubu Nashi" řekl mu ,,Tak nas aspoň představ né?" ,,Kluci tohle je Beth, Beth tohle je Nash, Shawn, Carter a Matt" řekl otravně. ,,Je ahoj Matte!" řekla Em Mattovi ,,Ahoj Emmo" usmal se na ní. ,,My už pujdem čau" řekla jsem a stoupla si že pujdu pryč. ,,Rád jsem tě poznal Beth" řekl Nash a kulišácky se usmál. ,,Drž se od ní dál Nashi" řekl naštvaně Cameron Nashovi. Ještě se tam dohadovali ale už jsem to neřešila a šla do školy. ,,Omg Beth Cameron i Nash tě balí!" řekla Em ,,Jsou to děvkaři, teda Sára mi to psala" řekla jsem jí ,,Em, ten Matt.. To je ten o kterým jsi mi říkala?" zeptala jsem se jí ,,Jo! Že je krásnej?" ,,Není špatný a už pojd jdem do třídy"
Po škole
Rozloučila jsem se s Em a šla domů. Doma jsem našla vzkaz od mamky.Ahoj zlatíčko, v troubě máš řízky a zajdi prosím nakoupit už v
lednici skoro nic není. Peníze máš na lince.
Miluji tě. Pá.Super, aspon se nebudu nudit. Najedla jsem se, šla se převlíct a vyrazila jsem na nákupy. Přišla jsem do obchodu, když jsem si vybírala víno uslyšela jsem kousek ode mě známe hlasy. Ano byl to Cameron a Nash. Když si mě všimli hned šli za mnou. ,,Ahoj Beth" řekli oba zároveň. ,,Čau" řekla jsem a otočila se jako že jsem na odchodu. ,,Beth počkej" zasmál se Cameron ,,Proč?" zeptala jsem se ,,Příjdeš v Pátek na párty? Je u nás doma, mužeš vzít i tvojí kamarádku hlavně aby jsi přišla ty" usmál se ,,Nevím možná, jdu čau" ,,Pa" řekli zase oba zároveň. K ním na párty? To sotva ještě k němu domu..
Už jsem doma v tom někdo zazvonil..