12

3.1K 63 10
                                    

,,Beth celej den jsi taková... divná.. Děje se něco?" Zeptala se Em. ,,Ne všechno je fajn" falešně jsem se na ní usmála. ,,No tak Beth, co se děje?"•

,,Dneska ty nákupy.. Bude tam i Cameron. Nechce se mi tam když tam bude" ,,Tak tohle tě trápí? Pojď, neboj se. Třeba se ti omluví a vše si vyříkáte. Vy dva k sobě patřite. A teď už pojď at kluci nečekaj" usmala se a zatahla za ruku směrem ke klukum. Kluci už čekali u auto. V jednou autě Cameron a v druhým Nash. ,,Ahoj holky, jedem s dvouma autama. Beth, Matt, Carter a JackJ pojedou s Camem a Em s JackG pojedeme semnou. Po cestě vyzvednu ještě Shawna a Tylora." Usmál se na nás. Proč musím jet zrovná ja s Cameronem... Sednu si dozadu nechci byt vedle něj. ,,Beth, dělej čeká se jen na tebe." Křikne po mě Matt. ,,Už běžím" křikla jsem. ,,Beth sedni si dopředu vedle Cama" usmál se. No super fakt dobrý.. Nasedla jsem a koukla na Camerona. Celou si mě prohlédl a usmál se. ,,Sluší ti to" řekl Cameron. ,,Děkuji" odpověděla jsem ale hned uhnula očima a koukala z okenka.

,,Tak jsme tady, vystupte si kluci já ještě pojedu s Beth zaparkovat auto" hned jak to dořekl jsem ztuhla. ,,Musím jet s tebou?" zeptala jsem se. ,,Ano" šibálsky se usmál. Kluci si vystoupily a my jely bez jediného slůvka zaparkovat do podzemních garáží. Cameron zaparkoval a zamčel nás v autě. ,,Co to děláš?!" Křikla jsem. ,,Beth, promiň musel jsem zamčít nechci aby jsi mi zase utekla. Chtěl jsem se ti za vše omluvit. Strašně tě miluji. Vím byl jsem blbej..." ,,to jsi byl" doplnila jsem. ,,Sakra Beth nech mě domluvit. Vím byl jsem blbej a to co jsem udělal už nejde vratit. Ale chci aby jsi věděla. Miluji tě a vždy budu. Tohle si nikdy neodpustím. Přišel jsem o holku kterou jsem si vždy přál ale nechal jsem jí jít. Furt si to vyčítám. Odpustíš mi to?" okamžitě by jsem ho obejmu a řekla ano odpouštím ti to. Ale takhle lehké mu to neudělám. Taky ho miluji ale ublížil mi. ,,Já nevím, dej mi čas" ,,Dobře, děkuji" usmal se. A já mu usměv oplatila. Tentokrát to ale nebyl falešný. ,,Tak jdeme za ostatníma?" ,,Jop"

Večer
Přišla jsem domů a všechno co jsem si koupila hodika na postel. Dneska u mě spí Em, strašně se těším. Už dlouho u mě nespala. Šla jsem se vysprchovat, najíst a čekala na Em. Byly jsme domluvené že příjde 7 a je 5 minut do 7. Po chvilce někdo zazvonil. Samozdřejmě ten někdo byla Em. Přesná jako hodinky. ,,Ahoj" pozdravily jsme se. Šly jsme do pokoje a povídaly si. Dneska je Pátek takže můžem jít spát pozděj. Najednou mi cinkl mobil. Byla to zpráva od Camerona.
Ahoj Beth. Dneska je u nás party. Příjdete s Em? Cameron❤
,,Kdo ti píše?" Zeptala se Em. ,,Cameron, chce jestli by jsme nepřišly na párty u nich doma." ,,Jo jdem!" Vykřikla šťastně. ,,Tobě se někdo líbí z kluků?" Zeptala jsem se zvědavě. ,,Ne... no... jo líbí" zčervenala se ,,Kdo?" ,,Ehm no.... Nash" koukla na mě nevinně. ,,To je super, vy se k sobě hodíte!" Rozzářila jsem se a ona vypadala jak sluníčko. ,,A co ty a Cameron?" ,,No..... (Vše jsem jí řekla co se stalo v autě)" ,,Jde vidět že tě má rád" usmála se na mě. ,,Miluješ ho ještě?" Zeptala se. ,,Jo" a zklopila jsem hlavu. ,,Vidíš tak co řešíš?" ,,Bojím se že se to bude opakovat" ,,Být tebou dám mu ještě šanci" usmala se a objala.

Na párty
Přišly jsme a hned jsme šly k občerstvení. Nalily jsme si vodku a poseděly jsme. Po chvíly přišel Cameron a Nash. Vytáhly nás aby jsme šly tancovat. Už jsme byly trochu napité takže jsme hned šly. Tancovaly jsme na rychlý písničky, pily a povídaly si. Pak začla pomalejší písnička. ,,Smím prosit?" podal mi ruku Cam. ,,Jistě" usmála jsem se. Tancovaly jsme a pochvilce jsem mu řekla aby šel semnou ven. Sedly jsme si venku u bazénu. Povídaly jsme si a blbly. ,,Came...." zasekla jsem se. ,,Ano princezno?" usmál se. Aww je to krásný když mě oslovuje princeznou. ,,No... Každý si zaslouží druhou šanci... takže ti jí dávám." Usmála jsem se. Uplně se rozzářil a skočil po mě. ,,Jsi užasná Beth, miluji tě" objal mě. ,,Já tebe Came" a políbily se. Tak mi to chybělo. Ty jeho polibky.
,,Tak mi to chybělo. Jsi jako moje droga" objal mě co nejsilněji. ,,Zase mě neuduš" zasmala jsem se. Najednou mě Cam vzal a hodil do bazénu. Ale ja ho stihla chytnout takže tam letěl semnou. Oba jsme se tomu zasmály. ,,Nemám tu nic suchýho" řekla jsem mu. ,,Něco ti pujčím pojď" vylezly jsme a šly k němu do pokoje. ,,Na lasko" podal mi triko. ,,Děkuji, jdu se vysprchovat hned jsem tu" usmala jsem se.
Když jsem se sprchovala někdo mě objal ze zadu. Byl to Cam, taky kdo jiný. Hned jsem ho políbila. Po sprše mě nesl do postele. Po cestě jsme se vášnivě libaly. Bylo to něco užasného. Pak už si asi domyslíte co se stalo....😂

Rano jsem se vzbudila vedle Cama který mě objímal. Vyklouzla jsem z jeho objetí a šla do kuchyně. Nachystala jsem nám snídani, míchaná vajíčka. Pak jsem šla za Camem který už byl vzhůru. ,,Dobré ráno lásko" nasnídaly jsme se a pak mě odvezl domů.

O 2 týdny později
Vzbudila jsem se a utíkala na záchod. Bylo mi nehorázně blbě. A takhle už to trvá 3 dny. Dneska si s tím zajdu k doktorovi.

U doktora
Sedím nervózní v čekárně. ,,Dobrý den paní...?" ,,Dobrý den, jsem Beth Blacková" ,,Aa, tak pojdte dál co vás trápí?" Zeptal se. ,,Už 3 dnem zvracím" ,,Tak pojdte uděláme ultrazvuk" .........
,,Gratuluji paní Blacková. Jste těhotná." Cože? Těhotná? To je super ale jak to vezme Cam?!
,,Není vám blbě paní Blacková?" ,,Ne je mi skvěle jen jsme se zamyslela." ,,Jste v 2 týdnu" usmál se a podal mi fotku ultrazvuku. Poté jsme se rozloučily a ja šla domů.
Zavolala jsem Cameronovi. ,,Ahoj lasko, musim ti něco říct. Můžem se někde sejít?" ,,Určitě princezno, za 5 minut jsem u tebe" tipl to a já se šla nachystat. Vzala jsem si ⬇⬇⬇

Pak jsem seběhla schody a šla ven

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem seběhla schody a šla ven. Čekala jsem tam necelou minutu a přijel Cam. Pozdravily jsme se a jely do restaurace. ,,Tak co jsi potřebovala lásko?" Zeptal se. ,,No Came... Já.... Jsem těhotná"

My Loveee (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat