• ,,Je to tu dokonalý, zitra budu nakupovat sem věci nabytek atd. Ale už pojedem musím se pripravit na večeři" oznámila jsem tatovi a mámě co se tu také ještě rozhlíželi.•
Už jsem nachystaná, vzala jsem si červené šaty a červené podpadky. Vlasy si nakulmovala a lehce nalíčila. ,,Jdeme" vykřikla ze zdola mamka. Poladla jsem kabelku a běžela dolů.
,,Ježiš Saro! Vypadáš užasně" vykřikla Gina na moji mamku a utíkala za ní. Pak se vyřítil Georg a běžel za tátou ,,No nazdár Filipe" (Filip=táta Beth) Všichni se tam zdravily a pak přišel Cameron. Hned jsem ho co nejvíce objala a dala mu pusu. ,,Came, rodiče mi koupily nádherný dům, pojedeš se tam zítra semnou kouknout a pomoc zařizovat?" Zeptala jsem se když mě objímal.
O 3 měsíce později (promintě trochu přeskočim)
Jen aby jste věděli, Cam se odstěhoval od kámošů a bydlí semnou. Já už jsem v 3 měsíci a už víme co to bude. Chlapeček. Jméno už máme -Christian.
Strašně se těším.,,Dobré ráno lasko" probudil mě Cam polibkama. ,,Dobré" usmala jsem se a převalila jsem ho pod sebe aby jsem mohla být nad ním. Sedla jsem si obkročmo a líbala sem ho. Po chvilce nám došel kyslík tak jsme se odtrhli. ,,Musíme do škole" řekla jsem a vstala. Cam se šel obléct. A ja zalezla do koupelny. Cam si oblékl černý džíny, bílý triko a šedou mikinu. Ja si vzala šedy tepláky a volné tričko. Už přeci jenom mi šlo vidět trochu břicho. Cestou do škole jsme si povídali než se před náma vynořil......
Tak tady ukončím, uvidíme jak to dopadne.