KONEC

2.9K 59 4
                                    

O 2 roky později
,,Mamiii pujdem na hřiště?" zeptala se Emily... Aby jste byli v obraze. S Camem jsme pořád spolu mame 2 děti (Emily, Christian) a oba jsme se vykašlali na školu. On pracuje a já se doma starám o děti. Nash a Em měly asi před rokem svatbu a Em je těhotná. Taky se na školu vykašlali. Koupily si vlastní dům. Bydlí o jednu ulici dál než my takže to mame blizko. Jezdíme na návštěvy k rodičům nebo oni k nám. Jsme pořad v kontaktu, za což jsem ráda. Mam ještě jednu novinku a to je ta že už nejsem jedináček. Mám malého bratra, jsou mu 2 měsíce a jmenuje se Stev. Je nádherný.

S Camem se sice občas pohádáme ale to k manželství patří strašně se milujem a vždy milovat budem💕 skoro každý den mi kupuje ruže nebo cokoliv jiné. Já mu naoplátku vařím a vždy mu to donesu do práce nebo přijde dom když má odpolední pauzu. Takhle to mame skoro každý den. A když má Cam volno tak jedeme někam na výlet jako správná rodina.

Taaaaaaak vubec nevim jak to ukončit😂💕 doufam že se vám příběh aspoň trošku líbil. Vím nemá moc kapitol ale pro začátek to bude stačit. Mám v plánu udělat dalši přiběh který výjde hned zítra. Bude opět o Camovi.

Ještě jednou se omlouvam za všechny chyby a snad se vám muj první příbeh libil❤ pá

My Loveee (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat