18

2.2K 54 0
                                    

•Rozloučila jsem se a šla ke vchodovým dveřím. Ale koho jsem nepotkala. Na gauči seděl.....•

Seděl Cameron. A na něm nějáká blondýnka. Byla celá uměla prostě fuj. Přišla jsem k nim vrazila Camerovi facku a utíkala ven. Slzy se mi pustily a já se nezastavovala a běžela domů. Slyšela jsem za sebou Cameronovi hlasy ale nevnímala jsem je.

Přišla jsem dom, zapouchla za sebou dveře a sjela po ních. Ze slz se staly vodopády. Jsem tak pitomá. Začínat si s někým kdo tu ma pověst děvkaře. Myslela jsem si že už se za tu dobu změnil ale myslet znamená hovno vědět. Kdo ví jak dlouho mi zahejbá.

Osprchoval jsem se a zahučela do postele. Zavírala jsem svoje ubrečené oči a snažila se usnout. Z mého usínání mě vyrušil rachot. Rosvítila jsem a uviděla ubrečeného Camerona. ,,Beth" řekl a jeho oči se opět plnily slzema. ,,Jdi Camerone prosím" řekla jsem a citila jak mi taky začinaj téct slzy.

Ještě chvilku tam byl snažil mi to vysvětlit ale ja ho vyhodila z pokoje a zamkla si. Po té jsem usla.

Pohled Camerona
Proč!? Proč musím být takovej debil!? Teď už mi nejspíš neodpustí. Není po prvé co mě viděla s tou kurvou Selenou. Zase jsem to pokazil. A taky to zkusím napravit. Šel jsem si dát sprchu a lehnout do pokoje pro hosty.

Ráno
Vstal jsem a hned šel do koupelny. Dal jsem si rychlou sprchu, oblékl se do šedých tepláků a bílého trička. Šel jsem dolů ale Beth tu ještě nebyla asi spala nebo se semnou nechce jen potkat. Udělal jsem tousty. Svoje jsem snědl a na stole nechal 3 tousty s džusem pro Beth. Vzal jsem si mobil peněženku klíče a šel si nasednout do auta. Jel jsem do nakupního centra kde jsem si koupil Beth krasné červené šaty. ⬇⬇⬇

K tomu jsem jí koupil červené podpadky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K tomu jsem jí koupil červené podpadky. Pak jsem šel do květinářtví kde jsem koupil 50 bílych růží a 50 červených růží. Ještě nějáké suché lupeny od růží a v hračkářství velkého medvěda.

Šaty s podpadkama jsem dal do krabice a dal je na postel. Napsal jsem na papírek:

Milá Beth, vím že jsem to všechno pokazil a taky mě to mrzí. Moc tě miluji a proto chci aby jsi si oblékla to v krabici a v 19:00 přijede před dům černé auto které tě odveze na místo kde na tebe čeká překvapení.
Miluji tě ~Cameron❤

Hned jak jsem to dopsal jsem si vzal sebou potřebné věci a jel k chatce kterou jsem dostal od mého dědy. Za chatkou je takový krásný altánek s 2 židlema a jedním stolkem. Objednal jsem nám čínu a nazdobil lubenama od růží. Bylo půl 7 teď jen doufat jestli Beth přijede.

Pohled Beth
Přišla jsem domů z mé nové brigády a šla se rovnou vysprchovat. Pak jsem šla do pokoje kde jsem se chtěla převléct do něčeho pohodlného. Spatřila jsem na posteli nějákou krabici se vzkazem.

Přečetla jsem si ho a nevěděla jestli tam jít nebo ne. Na jednu stranu jsem byla ráda a na druhou stranu si zase vzpoměla na včerejšek a jen tak mu to odpustit nechci. Pořád ho miluji. Asi tam pujdu za pokus nic nedám. Oblékla jsem si ty nádherné šaty. Musim říct má fakt dobrý vkus a vzal mi přímo mé číslo. Takže mi to krásně padlo. Obula jsem si podpadky a koukla na mobil. Bylo 18:57 tak jsem si vzala psaníčko kde jsem už měla zabalené potřebné věci (Mobil, peněženka, klíče). Vyšla jsem před dům a uviděla černé velké auto. Rozhodovala jsem se jestli se mám vrátit nebo nastoupit. Silně jsem se nadechla a vstoupila do auta. Řídil nějáký pán měl cca 40 let. Pozdravila jsem ho a usmala se. Řidič mě též pozdravil a hned vyrazil. Celou cestu bylo ticho.

Dorazili jsme na místo. Všude byli jen stromy a pár krásných chatek. Řidič vystoupil a otevřel mi dveře. Ukázal kam mám jít a odjel. Začalo mi tlouct srdce ale odhodlala jsem se a šla tím směrem kam ukázal. Došla jsem tam a uviděla Cama v saku.

 Došla jsem tam a uviděla Cama v saku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla zatraceně sexy. ,,Rád tě vidím" jen jsem na to kývla a falešně jsem se usmála. Nejspíš to poznal. Vzal mě za ruku a vedl mě ke krásnému altánku. ,,To vše jsi udělal ty?" Zeptala jsem se při pohledu na čínu a lupeny růží všude kývl. Musím uznat, bylo to nadherné a tak romantické. Kyvl a usmál se. ,,To jsi nemusel" rekla jsem mu. ,,Pro princeznu cokoliv" slovo 'princeznu' zdůraznil. Citila jsem jak se červenám. ,,Jsi krásná když se červenáš" mile se usmál.

Povečeřili jsme bez jediného slůvka. Než to ticho přerušil. Klekl si přede mě a něco vytáhl z kapsy.

My Loveee (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat