2

5.8K 96 2
                                    

Crrr crrr opět mě budí otravný budík. Dneska jdu do nové školy, celkem se bojím. Ještě že Em jde na stejnou školu jako já.
Po 5ti minutovém povalování jsem se rozhodla vstát, šla jsem do koupelny se osprchovat. Vyfénovala jsem si vlasy dala si lehký make-up a šla se obléct. Vzala jsem si -media- Už bylo 7:30 a škola začíná v 8:00. Tak jsem si vzala batoh mobil peníze a utíkala do kuchyně. Udělala jsem si rohlík s džemem. Snědla ho a rychle běžela na autobus. Em už byla dávno na zastávce. Přiběhla jsem za ní a pozdravila jí. ,,Ahoj Em" ,,Ahoj Beth, první den a ty už zase nestíháš?" zasmála se. Nestihla jsem nic říct a autobus už byl tady. Nastoupila jsem a sedla si vedle Em. ,,Celkem se bojím z dnešního dne. Nikoho tam neznám jenom tebe" ,,Beth já tam taky nikoho neznám, hlavně bud v pohodě určitě to bude dobrý" usmála se na mě. ,,Děkuji moc Em, nevím co by jsem bez tebe dělala" usměv jsem ji oplatila.

Už jsme stáli před školou a rozhlíželi se. Pořád jsem se trochu bála ale věděla jsem že tu je semnou Em takže to nebylo zas tak hrozný. ,,Ahoj kočky jste tu nové?" zeptali se nás nějácí kluci, byli pěkní ale nevypadali na nějáký hodný kluky. ,,Hledte si svýho" křikla jsem po nich. ,,Ale copak kočičko" zasmál se jeden z party. To už jsem ignorovala a šla s Em do školy. Skříňky jsme měli vedle sebe naštěstí, byla jsem za to ráda. Vzali jsme si učebnice a šly do třídy. Sedli jsme si do poslední lavice. Povídali jsme si než zazvonilo. Všichni se hrnuly do tříd. Zachvilku přišla i učitelka. První hodina probíhala spíše tak že jsme se seznamovali. Byli tam 2 holky. Vyladali jak k*rvy. Přemalované a namyšlené, prsa venku div nevypadly. Konečně zazvonilo na konec hodiny. Šla jsem s Em na záchody kde jsme potkali jednu holku. ,,Ahoj emmm ja jsem Sára" usmála se na nás. ,,Ahoj jsem Em a tohle je Beth" ukázala na mě. ,,Těší mě" usmála jsem se na Sáru. Sára je z naší třídy sedí před náma. Povídali jsme si tam než začlo zvonit. Bohužel jsme se museli s Em rozdělit protože jsme každá měla jinej předmět. Vzala jsem si ze skříňky učebnici a šla do třídy. Sedla jsem si zase do zadu a čekala až příjde do třídy učitelka. V tom někdo otevřel dveře. Byli tam ti kluci z rána. Kolem jednoho byla obmotaná jedna z těch "k*rev" jak jsem jmenovala myslím že se jmenuje Selena nebo jak.

Pokračování příště😄

My Loveee (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat