8

3.1K 70 0
                                    

•Lehli jsme si vedle sebe.......•

A odychovali si. Bylo to něco užasneho, byl tak nežný. ,,Byla jsi úžasná Beth" podíval se mi do očí a usmál se. Aww. Jen jsem se na něj usmála. ,,Beth?" zeptal se mě nervozně. ,,Ano?" zeptala jsem. ,,Ehmm. Noo. Beth Blacková, stala by jsi se mojí princeznou?" někam se pro něco natáhl a vyndal nádherou růži. Byla jsem tak nadšená. ,,J-jo! A moc ráda" usmala jsem se a objala ho. ,,Miluji tě Beth" ,,Ja tebe taky" usmála jsem se a on mi usměv oplatil. Přitáhl si mě k sobě blíž a silně mě objal. Něco hezčího jsem snad v životě nezažila. Tak moc ho miluji. Najednou nás vyrušil mobil. Camovi někdo volal.

Pohled Camerona
Naši krásnou chvilku vyrušil můj vyzvánějící mobil. Naštvaně jsem se natáhl pro mobil a viděl jméno Máma.
,,A-aahoj Came" řekla ubrečeně mamka. ,,Ahoj co se děje?!" zeptal jsem se vysrašeně. ,,Táta.... On.. Měl autonehodu!" jak to dořekla tak se mi asi zastavilo srdce. S tatou jsem si byl vždy hodně blízký. Měl jsem ho strašně rád. ,,Cože?! Kde jste?" ,,Teď jsme v nemocnici, tátu operují a já tu čekám na chodbě." ,,Mami vydrž hned tam budu!" řekl jsem a zípl to.
Beth se na mě zděšeně dívala a zeptala se

Omlouvám se, dneska je to krátký.

Opět opakuji, doufám že se vám příběh líbí a nadále bude i líbit. Je to moje uplně první knížka. Chci se taky omluvit za chyby, čeština není moje silná stránka😄

Přejete to Cameronovi a Beth?
Vydrží to spolu nebo se rozejdou?
Bude táta v pohodě?

My Loveee (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat