takimi i pare

561 30 6
                                    

Rei: James, James ku je vellacko ?                                                                                                                    james: Jam ne kuzhin. Edhe pese minuta dhe mengjesi eshte gati.                                                        rei:Gjeje se kush do te shkoj ne New Work ne universitet.                                                                          james :Ti?                                                                                                                                                                  rei: Pooo, do te nisem pasneser ne oren 7:00.bileten ma ka siguruar shkolla.Po shkoj te bej gati valixhet .

(tregon Rei)Ndoshta ai ishte momenti me i lumtur i jetes sime pas kaq shume kohesh.Bera gati valixhet dhe u shtriva te fle. Dy dite kaluan shume shpejte. Vellai me percolli deri tek aeroporti ne Rinas.u pershendeta me te dhe hipa ne aeroplan.Fatmiresishte udhetimi ishte i shkurter ,pasi me duhej te kerkoja dhe nje shtepi per te kaluar naten. Gjeta shume alternativa por une zgjodha nje komode , te vogel dhe shume me prane shkolles .ate nate fjeta e qete dhe rehat.Te nesermen u zgjova heret pasi me duhej te merrja te dhenat se ne cilen klase dhe numer isha. Atje takova nje djal simpatik por i bezdisshem.                                                                                          une:Me falni a mund te kaloj .Me falni.Me ne fund.Rei Bardy ......... Rei Bardy..Rei , Rei  ku jam ?      dikush:Rei Brady nr. 23 klasa e trete majtas.                                                                                                  E  falenderova dhe u largova per ne  klas.U ula ne banken me nr 22,23 dhe ke te kisha ne banke . Ishe po i njejti djal acarues ne oborr dhe tek  tabla e nxenesve.                                                                 ai: Hei vogelushe si te quajne ? Une jam Henry Willson.                                            une : Ska cte duhet.                                                                                  henry: Sa emer i cuditshem.                                                                                                                         une:Ti e din shume mire emrin tim.                                                                                                            henry:Pra ti qenke Rei Bardy.Rei...                                                                                                  une:Pusho se erdhi mesuesi.                                                                                                                        

                                                                                                                        

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

une:Ky djale eshte i cuditshem.                                                                                                                          nje vajze :Hej, ti je e re ne kete shkolle? Une jam Lian Stone.                                                                     une : Une jam Rei Brady . Une....                                                                                                                        lian:Rei bullafiqja!                                                                                                                                                   une: Lepurushe! Sa kohe pa u pare.                                                                                                                 Lian: Ceshte ajo?Leter dashurie? Nga kush ? Sa kohe keni qe njiheni? E ke puthur ndonj here?...  une :Prit njeher. Ai nuk eshte i dashuri im madje une ate sot e kam njohur.                                            lian:Po kush eshte ky ???????!!                                                                                                                        une: Henry  Willson.                                                                                                                                                 lian:Djali me simpatik ne te gjithe shkollen?Vertet?Ti do te shkosh apo jo?                                      une:Sigurisht........qe jo.                                                                                                                                            lian:Ti do te shkosh. Smund ta lesh kete shans te te ik.Nuk ke ndryshuar aspak e di?                   une : As ti nuk ke ndryshuar fare.                                                                                                                     

(Ne oren2:00)                                                                                                                                                           Pas 100 lutjesh te Lianit qe  te shkoj ne piken e takimit une pranova.Ai ishte ulur ne nje stol dhe po priste. Une isha fshehur pas cepit te murit pthuajse 10m larg tij.Sapo u bera gati te shkoja drijt tij me ra celulari. Kush mund te ishte valle. nuk e njihja ate numer dhe nuk besoj se ishte numri i Lias(Lian). E hapa dhe u pergjigja .                                                                                                       une :Alo! Kush jeni ju?                                                                                                                                           Henry:Boll u fshehe <3.E di ku je fshehur!                                                                                                       une:Henry ti je?(une bera mbrapa)

(tregon Henry)

Ne qastin qe ajo u fsheh,une u ngrita dhe shkova drejt saj,nderkohe i flisja ne telefon.Arrita nga ana tjeter e murit.I thashe te mbyllte telefonin dhe qe te qendronte aty ku ishte.E dija qe nuk do te qendronte per te me pritur ,prandaj veprova pa u menduar dy here dhe i dola perpara.Nisa t'i afrohesha ngadale ,derisa....

//Cfare do te ndodhe me ata te dy?A mendoni se henry do ta puthe apo po perpiqet thjesht ta provokoje?Jepni mendimin tuaj ne komente!!!//

Shpresoj qe t'ju kete pelqyer ky kapitull.Love you all!!

LONELY  GIRLOù les histoires vivent. Découvrez maintenant