6+🤨🤨🤨

240 20 0
                                    

"Po ndrohja vezet. P tu u vesh mo pall.- tha Henry me ironin e tij ne max.

" E mir mir ne po ikim pra. Shkoi von dhe diten e par dua ta kaloj ne apartamentin tim te ri. Besoj se me kupton.

I percollen deri tek dera dhe u futen brenda.

"Pra ku e lam , - foli Henry me nje ngerdheshje ne fytyr . Nderkoh qe Rei ja mbathi me te katra Ama Rei kishte nje ves sa her qe vraponte kthente koken proapa per te par dhe sigurisht Henry e kishte pikasur kete dobesi dhe duke e ditur kuptohet qe e shfrytezoi .

" Te kapa. Tani ku e lam .Ahhhh po. Do vendosim ca rregulla . Vajzat te parat .

"M lesho njeher ..... Tani e para secili ka hapsiren e vet personale , e dyta :mos hym tek dhoma e tjetrit pa trokitur , e treta : shpresoj te dish te gatuash.

" Pse zto te gatuash per mua ?

"Nuk dit te gatuaj 😣

"Vertet ! Dhe e quan veten vajze.🤣🤣🤣🤣Nese mbrove rradha ime. Ate her un jam e kunderta jote , qe do te te thot , d.m.th. sme intereson hapsira personale,nuk kam trokitur kurrrr para se te hyj ne ndonje dhome pervecse ne klas apo zyren e drejtorit aty bej djalin e mir un.😉😋dhe di te gatuaj shum mire madje. Dhe rregulli i vetem qe do vendos eshte ...... s'ka rregulla se qenka kot.Dhe pa merak se do gatuaj un.

(Henry P.O.V)

O zot kur e shihja se ne cfra gjendjeje e kisha len ,, me goj te hapur mezi po mbja te qeshuren dhe as nuk e mendova fare ate qe kisha then qe par. Po dhe nuk jam mesuar ne fakt te ri me vajza ne shtepi pasi gjithmon kam pasur vetem mamin ne shpi dhe kemi qen kater vellezer pa me perfshir mua ahh po dhe babin . Po shkoja te beja ca kokoshka , nuk ka folur qe kuri thash ato fjal. Me duket se esht idhnu, kjo vajz do me cmend mua esht si femij qe do vetem cokollata. Hej un nuk kam marr akoma hak per bluzen time. hehehe😈mora kokoshkat dhe koka-kola .Teksa po shkoja drejt saj bera sikur u pengova dhe ja derdha te gjith kolen tuta.

"Aaaaaaaaaa idiot- ne fund foli ter nerrva dhe shkoi drejt dhomes se saj.Degjova dushin teksa hapej me sa duket do bej dush e kuptoj ndoshta kola eshte me keq se uji ama mos harrojm se uji ishte akull i ftoht.Paspak ajo doli nga dhoma. Pse vishet kaq bukur xhanem?🤩

Kishte dhe nje tharese flokesh ne dor

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kishte dhe nje tharese flokesh ne dor .

"Hej me ndihmon pak?- tha teksa lrvizte tharesen qe kishte ne dor.

"ok

Seriozisht plako vetem kaq mund te nxirje nga goja ti. Po luaj pak ate te veshtirin .

Duhet te flisje ti.

Po.

A ka mundesi te me lesh te bej punen time?

Nisa ti thaja floket , ajo nuk fliste ok do ta thyej un heshtjen.

"Kukull hej duhet te te gjej nje sinonim un ty.

Heshtje si pergjigje mora nje heshtje. More le te heshti po si ja del.Fik tharesen dhe kthehem te shoh ate....🤨🤭🤭🤭🤭😴😴ajo po flinte. E kapa hopa dhe po drejtohesha per nga dhoma epo kuptohet per nga dhoma ime, per dicka do e respektoja pa djenin e saj s'do te futesha ne domen e saj.

Morrniiiiiiiiiinngggg

Isha shtrir tek nje divan tek dhoma ime kurse ate e kisha shtrir tek krevati. Nuk kisha flejtur fare dhe jam i sigurt qe me ka zen qafa keq. Vura re se ajo u zgjua u ngrit dhe nisi te shoh pereth dhe pa qe nuk ishte ne dhomen e saj , nuk e di nese vajzat e kan instiktivisht kete gje apo jopor kontrolloi posht pulovres me te cilen ishte mbuluarj. Degjoj nje uhhhh prej saj.

"mos ki merak ste bej gje deri sa ti te jesh gati. - thash sa pre tu tallur me te.- okok behu gati se sot e kemi len te dalim me Jey -n dhe Lian.

Kaq ju desh asaj per ta ngritur nga krevatidhe te bertiste.

"Cfaaaaaaaarrrrrr po pse sme zgjove me heret. O zot o zot ozot.

hahahahahahahahah kjo vajz esht e cmendur.

(crrrrrrr)

"Ohhhhhhh Henry e di kaloi nje jave . Si po shkon puna e bastit. Hmmm......apo do ti marr un ato bukuroshet e vogla ne dor ende pa mbaruar afati.


// si ju duket sitili korean ? Per me teper si ju duket pjesa? kjo pjes shkon per @elsashehi pasi me cmendi mbrem.

I luv u all!

please : VOTE & COMENT!

LONELY  GIRLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora