🖤Fund🖤

364 22 3
                                    

Rei p.o.v
Nuk kisha me forc , njeri jam dhe un nuk mund te duroj dot kaq shume dhimbje. E urrej faktin qe ai ndodhet ende ne zemren time , e urrej diten qe e takova dhe u dashurrova me te.
James morri leje per sot , e pasi me qetesoi mua shkoi tek Henry. Ahhh sa doja te dija se per cfar po dikutojne. James duket shum i qet kshu ,por s'mundem te them te njejtat fajl dhe per Henryn. A po qante. Po ,po nuk me kishin ber syt mua ai po qante. Po pse xhanem.
Henry p.o.v
James nisi te me tregonte per dhimbjet qe kishte kaluar gjate kohes qe nuk kisha qen un. Nuk e permbajta dot veten. Syt mu mbushen me lote, por i lash te dilnin. Pasi ai perfundoi une nisa ti shpjegoj per punen e bastit😔. Kurr se kisha menduar qe ai do ishte kaq i qete.
"Mia, eja pak-aty erdhi nje vajz rreth te 20-  shko dhe me thir pak dhe Lian dhe Jayn. - ajo iku dhe u kthye nga une.- Nuk jam tip qe i marr gjerat per ters prandaj mos me shiko si ufo. Mia eshte e fejuara ime. Ajo di cdo gje per ju dhe ngarjen ,por ama vetem versionin e Reit. Tani do ti bejm ni loj te vogel qe ajo mushka e vogelte bindet. - te dy nisem te qeshnim. Aty erdh dhe Jey me Lian.
"Si nuk ndryshove njer ti o rob. Fmi te lash e fmi te gjeta vetem se te fejum. Ose ndryshe si thon zdhe ato plakat e vjetra ' te kompletum'." Te gjith nisem te qeshnim nga fjalet e Lias. Mezi po prisja te degjoja planin e tij pasi ...epo mezi pres te jem dhe nje het tjeter te vetme pran Rein. "Pse na thire ?"kesaj rradhe serioze pyeti Lia. Ai nisi te tregonte plani dhe nga se po degjoja ishte brilant. Lia dheMia shkuan te shperqendronin Rein , ndersa ne te tjeret shkuam te rregullojm vendin ku do zhvillohej ngjarja. Ne sken.
(Pas 3oresh)
(Rei P. O. V. )
Lia dhe Mia kishin tri or te plota qe me verdallisnin sa andej ketej. Dhe me te vertet ndihesha shum e lodhur. Tashme vendi ishte ber ster i zi. Dhe majen e hundes mezi e shikoja.
" A sa me shkohet ne banjo."tha Mia
"Di un nje vend ku mund te shkojm. E bejm kshu ti Rei ulu ktu te ky stoli ne po shkojm deri atje dhe vim shpejt. OK?"
Thjesht pohova me kok dhe ato iken. Ama dicka mban er ktu. Po gjithse si...
Pas pak sekondash degjoj nje  ze

Baby l am sory,
I am sory
Ai nisi te kendonte kengen qe kisha shkruar un para dy javesh. Ne ato momente u ndozen dritat dhe vura re se isha ne mes te nje skene e rrethuar plot me njerez. Por personi qe po kendonte nuk e  shikoja gjekundi. Ne fillim ndenja si e shushatur para publikut. Nga fundi po shfaqeshin disa tabela. Teksa ai x personi po kendonte ata nisen te kthenin tabelat te cilat mbanin fjalet e rrefrenit por ato qe me preken me shum ishin fjalet ne fund:
Nese do te doje te me gjeje tani ndoshta do isha prapa teje.
Kte se kisha shkruar un pasi un kisha ber vetem fillimin por kur se mbarova. Prit kto fjal e kan nje kuptim. U ktheva mbrapsht dhe pash ate teksa kendonte. Lotet nuk mu binden njeri prej tyre rrodhi ne faqen time.
"A do te me falesh ndonjehere" tha Henry ne fund. Nga pas degjoja brohorima te cilat thonin 'fale'. Ai ishte ulur ne gjunj dhe po me shikonte me syt e nje bebeje.
"Pooo"bertita dhe ai me kapi ne krah duke me rrotulluar.
(Pas kater vitesh)
Autor p.o.v.
"Henryyy mere pak Artin nga relaksi." Bertiti Rei qe nga dhoma e gjumit ku po behej gati per ne mbremje.
"Po shpirt. Hajde ke baba jote ti. O yll i babit ti.."Henry dhe Rei ishin martuar qe prej nje viti dhe tashme kishin nje engjell te vogel ne menin e tyre. Jay dhe Lian kishn tre vite te martuar dhe me binjak te vegjel.
"Erdha unnn. Ikim." Tha Rei.
"Po"i dhuroi nje puthje te voge burrit te saj ,nje djalit dhe u nisen.

F        U           N            D
Ja dhe me ne fund e mbarova kete  liber i cili me nxori thinjat si mua ashtu dhe juve. Nuk them se dhsh maksimumin te ky liber pasi ja vara shummm.
Tek fotoja e par esht Rei 20vjece. Ndersa ky me posht esht Arti.

Ju dua shuuumm te gjith

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ju dua shuuumm te gjith. 🥰🥰
Ju perqaputh te gjitheve. 🤗😘😘🤗

LONELY  GIRLWhere stories live. Discover now