REI P.O.V
Uauuuu kloi nje muaj tashme , d.m.th neser eshte data 30 shtoator por un se besoj dot. Kane kalur disa dite nga ditelindja ime dhe Henry me eshte dukur gjithnje dhe me i nevrikosur me i shqetesuar. Ama sot e kam vendosur sot do tja them. Do ti them se .......
HENRY P.O.V
O zot me bej te mos degjij me instiktin dhe kernarin time te pa vler per baste. Kam ber cdo gje sipas planit por kjo vajz ka nje kok qe zdi cte them. Jo nje muaj po sikur nje vit koh te kisha zdo e beja dot per vete.Bashk me ate shpifesiren e lam te takohemi sot tek paku.Wow deshtimi im i pare se besoj dot.
PAS 3 ORESH
"Henry , prit ku po shkon ? Dua te te them dicka.
"Me von Rei. tani kam pun.
"Por......- nuk e perfundoi dot fjalen pasi u largova.
REY P.O.V
Iku uff sa acarues. Mora skeitbordin dhe dola jasht.U nisa drejt parkut nderkoh telefonova Lian dhe i thash te vinte te zona e patinimit.Isha pak e merzitur. Prit mos eshte ai...... po, epo mund tja them tani.
"Henry dua te te them dicka dhe nuk dome nderpresesh. Kam koh qe dua te ta them ,por kurr skam pasur guximin e mjaftueshem. Un thjesht dua te te them se.....un....ty te....d...une ty te dua. Kur nuk kam perjetuar kto ndjenjat qe kam perjetuar me ty. Cdo....-ai nisi te ecte drejt meje? Jo shkoi prapa meje. Aty pervec nesh ishte dhe nje djal tjeter. Vura re qe henry kishte nje buzeqeshje triumfuese ne fytyr.
"Ajo e tha.
"E di e degjova .
Une isha perball tyre , d.m.th ata ishin perball njeri tjetrit ndersa un i shikoja te dy profilrt e tyre.
"Tani shperblimi im.
Ai personi qe nuk e njihja shfryu dhe tha:
"Ja tek i ke- dhe i dorezoj henryt nje valixhe.
"Prit cfar po ndodh ketu ? Per cfar shperblimi po flisni ju?- pyta un si e shushatur.
"Zemer e gjitha kjo puna jote me Henryn ishte thjesht nje loje , nje bast.
Ne ate cast e ter bota mu shemb mbi kok. S'ka mundesi e tera kjo ishte thjesht nje bast i ndyr . kuptohe kush eshte ai idiot qe ti shoj pas nje vajze ende pa e njohur ate.Nuk dija c'te beja , e vetmja gje qe me shkoi ne mendje ishte te vrapoja me sakt mora skeitbordin dhe u largova drejt e ne shtepi.Gjithcka ka qen fake , nje fake love.shkova ne shtepi dhe bera valixhen gati dhe para se te dal u perplasa me lian. I shpjegova cdo gje dhe me pas bashk me te u nisa ne aeroport.Preva bileten dhe u nisa me aeroplanin e par qe mu dha rasti.
LIAN P.O.V
Pasi Rei u nis un shkova ne shtepi. Pas meje erdhi Jay. I shkova dhe e pyta:
"Ti e dije.
"mos vall e din ku eshte Rei? U ben or qe Henry e kerkon ate .
"Tani Henry ta kerkoj me qiri zdo ta gjej dot. Ku eshte ai ndyrsir.
"Posht.
Zbrita posht dhe hapa deren. Vura re se te gjitha gjerat ishin thyer. Henry kishte kapur nje shishe votka , jo mos nuk paska qen e para por ndoshta e 10 a ku ta di un. Mos vall ai vertet e do Rein. U afrova tek ai dhe e godita me shpull.
"Mblidhe veten nese vertet e doje te vije e ta ndaloje para se te ikte.kush ka rendesi me shume per ty ajo apo paraja?
"AJOOOOO
Ne ate moment i ra te fiket.
Dhe dy pjes kane mbetur.
vote & coment
ESTÁS LEYENDO
LONELY GIRL
Novela JuvenilRei Brady eshte nje vajze jetime 16 vjec me origjine nga Shqiperia,prinderit e se ciles vdiqen qe kur ajo ishte 10 vjec ne nje aksident automobilistik.Qe asaj kohe ajo ka jetuar me vellain e saj 20-vjecar James Brady.Rei ishte nje vajze shume e vet...