Nje jave me vone
(Henry p.o.v)
Ahhhhhhhhhh asgje nuk po me shkon sipas planit cdreq truri ka kjo vajze . Kan kaluar nje jave nga ajo dite dhe asgje ska dal ne drit. I gjith ai mund dhe ajo ne trurin e vet mbetet. Ne fakt sa me teper mundohem ta bej per vete aq me teper me ben ajo. Nga ana tjeter ai derri nuk po me le te qet duke ma permendur cdo dite se afati po mbaron.ahhhhhhhhhhhhhhhhh fat koti ama une do fitoj kur sja kam len vetes te humbas.
"henryyyyyyyyyyyyyyy ende se ke ber mengjesin...............ghaaaaaa- kjo hutaqja se ka par qe mengjesin e ka mbi tavolin . Ajo eshte shume qesharake kur eshte pergjumesh.
"O hutaqe e ke mbi tavolin.
"Ouuuuuuu po , sa hutaqe qe jam.- te pakten e pranon qe eshte hutaqe.- Kur fillon mesimi sot?
"obobooooo dhe quan veten presidente per me teper . Po ku shkuam e te gjetm ty ne. Ne dhjet fillon.
"Mhm- pas 5.....4.....3.....2......1.......0..-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA po pse sme zgjove me hert?
Dhe ja ku filloi prap kjo.Prit dicka mungon ktu.(crrrrrrrr)ahhh po ai idioti nuk me kishte marr ne telefon per tma rikujtuar por te 1000 her se afati po mbaron dhe etetjera si kto.
"erdha unnn- bertiti ajo sikur sme kishte ngjit mua. Cdo gje po behet rutine. Prit ra dera kjo nuk eshte pjes e rutines.E hapi deren Rei. Dhe nje e bertitur e Lias u degjua:
"U befsh 100vjec. - pra Rei ka ditelindjen, por pse u merzit kur ja permendem ditelindjen.-Zemer e di se per ty zakonisht kjo eshte dita jote me fam keqe por tani ka ardhur te qeshesh ne kete dit.
"faleminderit.- u degjua nga ajo vetem kete fjale gati gati ne peshperim para se te largohej.
"Re.... Po kte ce gjeti ? - thash un
"Ndoshta kjo eshte ditelindja e saj por dhe vdekja e prinderve te saj. Frazen "u befsh 100 vjec " e ka makth pasi prinerit i vdiqen ne duart e saj duke ja then. Qe ate dite ajo vetem qan per ditelindje.
" E kuptoj , do ket qen shume e veshtir per te.Kam nje ide............
(pas tet oresh )Rei p.o.v
"Liam ku po shkojm? - kishte ore qe me conte rrotull. Kur me ne fund me tha shko ndrohu
Vesha nje fustan te bardh qe ma kishte len Lia mbi krevat.
Hipem te makina e Jeyt i cili po ashtu kishte nje ferari.O zot shkuam ne plazh. Aty organizohej nje shfaqje . Ishim te gjith pervec atij.O zot ai djal me ka hyr ne zemer nuk ri dot as dy sekonda pa te , por dicka me shtyn te mos ia shpreh ndjenjat.
" tani kjo eshte keng kryesore e kesaj nate , te cilen e kendon nje miku im.
ne ato caste u fiken dritat dhe kur u ndezen prap.C'te shoh ? Personin qe kisha ter naten qe po e kerkoja ishte mu aty perball meje ,ne sken.
"kte keng ja dedikoj Rei Bradyt e cila sot ka ditelindjen.- nisa te qaj por jo nga merzija por nga lumturia. Ai nisi te kendonte "i need u - BTS"-HAPPY BIRTHDAY REI!
Kjo ishte ditellindja me e bukur pas kaq shume vitesh dhe zeri i tij o zot , i mrekullueshem.Po ecte drejt meje dhe me puthi ne ball leht.
Ja dhe nje pjes tjeter ashtu si cdo tjter. Mund te them qe kan mbetur dhe dy ose tre episode te tjera, pasi shum gjat e kam shtyre sipas mendimit tim. please vote and koment. perqaputhje per te gjith.
ESTÁS LEYENDO
LONELY GIRL
Novela JuvenilRei Brady eshte nje vajze jetime 16 vjec me origjine nga Shqiperia,prinderit e se ciles vdiqen qe kur ajo ishte 10 vjec ne nje aksident automobilistik.Qe asaj kohe ajo ka jetuar me vellain e saj 20-vjecar James Brady.Rei ishte nje vajze shume e vet...