Hej pershendetje me falni per vonesen ama sic e dini eshte sezoni i provimeve. Dhe me falni per gabimet drejt shkrimore.
Dhe ke te shihte ,po i njejti djal qe e kishte nevrikosur aq shume😬. U kthye per ne tualet mbylli deren dhe pas dy min e hapi prap duke shpresuar qe ai person qe kishte par pak me par te ishte iluzion. Hapi deren dhe kishte funksionuar. U drejtua per nga dhoma e saj. U vesh me ca corape te gjata siper gjurit nje pal xhinse te shkurtra te zeza nje gjysme kanatjere dhe nje bluze roze foshforesente dhe foket e kapur bisht. Papritur degjoi nje zhurm nga kuzhina😨. (Kam haruar tju them se fobia e Reit jan fantazmat.)
Mori nje ampazhur komedine qe ndodhej ne dhomen e saj. Doli nga dhoma me qetesi duke u drejtuar nga kuzhina. Umbeshtet pas murit ,mori frym thell dhe.....
-Seriozisht prap ti. Ishte Henry.
-Ca? Ca ke dhe ke don te godasesh ti mi?-pyeti Henry teksa po i afrohej ngadal. Rei nisi te bente disa hapa prapa, por papritur u perplas me murin. U mundua te largohej ,por tani Henry e kisht mberthyer. Nisi te reshqas gishtat tek krahu i Reit gje qe beri qe Rei te rengjethet e tera. Henry kapi ampazhurin dhe e vendosi mbi banak. U afrua aq shume saqe ndjente frymemarjen e shpejt te Reit.
-Hej floket e tu mbajne ere mjalti. (Sedi nese mjalti mbante ere ama di qe eshte i embel.) Un e adhuroj mjaltin-vazhdoi Henry- a thua vall dhe buzet te ken te njejten shije?-tha ai me nje qeshje djallzore sikur donte tia shqyente buzen. Dikush ose dicka duhet ta shpetonte Rein ne ato caste. Dhe sigurisht kjo gje ndodhi. Ra zilja e deres. Rei shtyu Henryn me sa forc kishte dhe shkoi drejt ders.😉 E hapi dhe ishte nje shok iHenryt dha nga pas ishte Lian.
Hei Rei -tha Lian turivarur😔 qe djemt mos ta kuptonin qe ajo po plaste nga gezim
YOU ARE READING
LONELY GIRL
Teen FictionRei Brady eshte nje vajze jetime 16 vjec me origjine nga Shqiperia,prinderit e se ciles vdiqen qe kur ajo ishte 10 vjec ne nje aksident automobilistik.Qe asaj kohe ajo ka jetuar me vellain e saj 20-vjecar James Brady.Rei ishte nje vajze shume e vet...