-Ne po shkojm te dhoma ime,- sqaroi Rei djemte dhe bashke me Lian u larguan. Mbyllen deren dhe u ulen mbi krevat.
-Nuk do vish ti degjosh se cfare thon ato ?- tha Jey Henryt duke peshperitur se mos i degjonin vajzat nga ana tjeter e deres .
-Prit mor se erdha sa te ul zerin e televizorit - Henry.
-Pres un po s'presin kto po luaj duart .
-Errdha . Ca ndodhi?- pyeti Henry.
-Azgje deri tani po pusho dhe me ler te degjoj.😑
"Nga ana tjeter e deres"
-Atehere, c'doje te me thoje ? - pyeti Rei teksa hidhej mbi dyshek.
- Jam shume e emocionuar . Rash ne dhome me personin qe doja. 😊
-Lum si ti , hajde durroje Harryn tani.
-Henryn zemer Henryn dhe .... ai nuk esht djal i keq vetem se ka shum qejf te vendos baste.
"Aspak i keq" -mendoi Rei-Do nje boobalo.
-Po degjoje ndonje gje qe te thash un ty dhe po dua nje me luleshtrydhe te lutem.
- Ne regull dhe nuk te kam degjuar qe nga pjesa "i ka qejf bastet", - i foli Rei ter ironi .
-Po un aty e lash. Sa budallaqe je .
-E para nuk jam budallaqe e dyta po shkoj te marr nje got uji dhe e treta mos remo ne ditarin tim sic beje dikur kur un nuk isha rotull🤨.- tha Rei me njeren vetull te ndritur . Nderkoh sapo degjuan djemt keto fjal u ulen ne divan duke ber sikur po shikonin nje film te "ACTION"-i. Hapi deren Rei dhe u drejtua nga kuzhina dhe vuri re ampzhurin dhe ter foc hodhi goten pertok .... sikue i pati fajin ajo.
-Ejjjjj - u degjua nje psthirm e Henryt qe te dukej sikur u tremb pasi ishte "perqendruar" tek filmi.
-Avash mor se u bene si femer te trembesh kaq shume😂-ia ktheu Jey i cili me zi po mbante te qeshuren. Rei nisi te mblidhte copat e xhmit , i hodhi ne kosh. mori nje got tjter e mbushi plot dhe u drejtua drejt Henryt . Ndaloi para tij dhe ... le te themi se i lau fytyren me uji akull te ftohte.
-Ca bon mi.... debile?-tha henry ter nerva teksa floket dhe bluza kullonin nga uji.(a ju thash se gjysma e gots ishte sa nje got normale😉)kishte te drejt te nevrikosej ne fakt.Ama Rey kishte ndelur ne shok total ,bluza e tij e holl e bardhe tashme ishte ber transparente . I dukeshin te gith muskujt e tij te theksuar .
- Ta futi shoku,- tha Jey duke qeshur 🤣🤣🤣
-Aman pusho ti e mojri e mira. Dhe shoku ajo s'ka si te ma fus nese i njeh mir gjinit😏 , - nisi te qesh ter ironi nderkoqe shikonte Rein, e cila pasi u kthye me kemb ne tok u nis drejt dhomes se saj.........................
//// Soooooooooo sory per vonesen ama kisha ca probleme me telin dhe u detyrova te fshij programin . JU DUAAAAA shpresoj tju pelqej psa dhe ju lutem komentoni per mir apo per keq.///// 😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
LONELY GIRL
Teen FictionRei Brady eshte nje vajze jetime 16 vjec me origjine nga Shqiperia,prinderit e se ciles vdiqen qe kur ajo ishte 10 vjec ne nje aksident automobilistik.Qe asaj kohe ajo ka jetuar me vellain e saj 20-vjecar James Brady.Rei ishte nje vajze shume e vet...