te urrej😠😠

240 22 6
                                    

Pas 4 vitesh

Kane kaluar 4 vite qe nga largimi i saj. Kurr nuk arita ti tham as edhe nje "me fal". Lian me ka then se ka arritur majat dhe eshte ber nje aktoe shume e dashur per publikun. Ashtu si ajo dhe un kam perparuar. Jam ber kengetar prej dy vitesh tashme. Jay dhe lian e kan ber publike lidhjen e tyre dhe po ashtu ata kan ndjekur te njejten rrug si un. Une i kam len nje her e pergjithmon ato baste te felliqura te cilat shkaterruan nje lidhje e cila ende nuk kishte filluar. I vetmi person qe ka pasur kontakte me Rein ka qen  Lian. Sa me kam marr malli per fytyren , syt e saj. Me ka marr malli per cdo gje te sajen.

Sot kam nje performanc ne   Rom. Lian duket shume e lumtur qe ne po shkojm atje.

"hejjjjjjjjjjjjj cuna. Nje miku im do na pres ne aeroport. OK? Per  10 min jam gati dhe mund te nisemi."- nisi liami te filiste lan si femij teksa hidhej neper dhome.

tani ishim ne makinen tone dhe po shkonim ne aeroport. E ter rruga po shkonte shum e qet.Hipem ne aeroplanin ton privat dhe u nisem.

(pas dy oresh)

"jameeeeeeeeeeeeess. Ku je o vlla.- Lian ju hodh nje djali ne qaf duke e perqafuar. Duhet te kishit par fytyren e Jayt kur ajo e kapi perqafe. U bo kuq nga nerrvat.- Per pak harova. ky eshte Jay i dashuri im dhe Harry."

"Pershendetje motra ime do te ishte e lumtur tju takonte. Un jam James."

"Pershendetje gjithashtu do te ishte kenaqesi per ne - thash une."

Pas nje ore ruge arritem te nje dretes qe mesa duket po xhiroheshte nje film.Zemra nisi te me rrihe fort. Ky vend ka dicka te cudicme. Ishte ajo. Ajo po qendronte prball meje. Pas kaq shum vitesh e pash perseri. Jo ska mundesi do ta kem ngateruar me dike tjeter.

"Rei- ishte james ai qe i hoqi dyshimet e mia.

"erdha nje sekond.- me sa duket nuk me ka par. Sa i trash jam e si te me shikoje kur un jam pas lias dhe jayt kuptohet qe sme ka pare. po vintedrejt nesh.....lian nisi te djersitej.

"lian zemer sa me ka mrr malli"dhe perqfoi takoi dhe jayn. Pasi u nda nga perqafimi me Jayn me pa mua.Po rrija aty para saj si hu gardhi vetm duke e par. Nje lot pikoi nga syte e saj

"Pse errdhe?- un thjesht e shikoja nuk kish guxim ti flisja. Ajo nisi te qante edhe me shume.- Pse errdheeee? Pse? doje te me shilkoje ne kete menyr?"

"Rei qetesohu.-e kapi jamesi nga krahu.

"Pse nuk iken sic e ke zakon eee, pse? Anuk ke ven akoma bast per ndonje tjeter? Edhe sa vetave te tjer ju eshte thyer zemra? E edhe sa personave te tjer do u thyhet zemra? Foooollll." 

Nuk mundem ti kthej pergjigje. Ishte e pa mundur per mua. skisha as fjale as fuqi.

"follllem , me kthe pergjigje ."

"Nuk mundem me fal."ne lot pikoi ne syte e mi ama nuk nuk e lejova qe te tjeret ta shikonin dure u kthyer me kuriz."Un kurr nuk e mendova se do te arinte deri ne kete pik........... Dhe.."

"Henry boll, dhe ti Rei. E shkuar mbetet e shkuar............



Me gjith respektin qe kam per ju. Me falni pasi smundem te postoj shum shpesh pjes per arsyet e mia personale por edhe se po undohem te gjej nje zgjidhje se si ta mbyll librin nga laptopi , te pakten deri a te rregulloj ICLOUDIN qe e urrej me plot kuptimin e fjales. 

Please vote and coment.😘😘😘💖

LONELY  GIRLWhere stories live. Discover now