“kau pahal hah!!!”
“aku pahal!kau lah pahal!!”
Pergaduhan tercetus apabila bambam dan felix masuk ke kelas..
“kau kenapa nak bagi phone aku kat csi!!”bambam memarahi felix
“kau bawak phone kan!!apsal kau taknak bagi csi!!”felix menjawab
“aku taknak mak aku marah aku kan masalahnya..!!”
“dengan mak pon takut..hah alah..”felix seperti mengejek bambam
Bambam terlampau marah..dia dengan serta merta terus menumbuk felix..felix terkejut dengan perbuatan bambam..dia pun menumbuk muka bambam pula..
Pergaduhan tumbuk menumbuk pun bermula
___________________________________Mark pov
Aku sekarang berada di depan bambam dan felix..aku hanya melihat mereka berdua bergaduh..perasaan takut datang kepadaku waktu itu..disebabkan perasaan takut itu datang,aku langsung tidak menghalang mereka bergaduh..
Malah aku hanya melihat mereka bergaduh seperti aku melihat WWE..
tiba² seorang cikgu datang ke kelas kami selepas seorang pengawas melaporkan pergaduhan mereka..
Aku dengan serta merta duduk di tempat ku..nasib baik lah cikgu itu baik..kalau tidak dah lama diorang kena denda..
Cikgu itu hanya menasihat mereka dan menghalang pergaduhan itu..
“jangan bergaduh dekat sini..cikgu dah kata kan..jangan bergaduh dan buat bising..ornag lain nak belajar..”cikgu itu berkata dengan lembutnya..
Felix dan bambam memberhentikan pergaduhan mereka....mereka pun duduk di tempat masing²..kebetulan selepas mereka menghabiskan pergaduhan itu,loceng pun berbunyi menandakan sekolah sudahpun tamat..
Semua pun bergerak untuk pulang ke rumah..
Vote and comment😘😘
YOU ARE READING
[C]FRIEND -MARKBAM-
FanfictionMenceritakan tentang persahabatan dua orang kawan.seorang pendiam dan seorang periang..takdir apakah yang akan berlaku kepada mereka..sila baca.. Cast: mark tuan bambam GOT7 26.12.2017