5. BÖLÜM : PARTİYE HAZIRLIK

10 3 0
                                    


Masamdaki saate baktığımda 08.49'du.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım .Döndüğümde Selin yoktu .
Dolabıma gidip siyah, uzun kot pantolonumu giydim . Üzerime beyaz siyah benekli gömleğimi giydim . Yine siyah şalımı taktım .

Telefonumu alarak yemek salonuna gittim . Masada sadece amcam ve yengem vardı . Şaşkın bir şekilde ;

" Herkes nerede yenge ?"

" kızım yarın Mert ' in doğum günü ya bir parti hazırlayacaklarmış.
Salonda konuşuyorlar . Mert ise hala uyuyor ."

" Peki yenge bende yanlarına gideyim. "

Salona gittiğimde bir araya gelmiş sessiz bir şekilde konuşuyorlardı.

"Evet , ne düşündünüz ? "

Hepsi bir anda irkildi ve gülmeye başladılar.

" Gelsene Dilan daha yeni başladık konuşmaya ." dedi Ali Abi.

Ben de Selin ' in yanına gittim . Ve konuşmaya başladım .

" Ben diyorum ki partiyi terasta yapalım . Süs malzemeleri alır hep birlikte terası süsleriz . Tanıdığımız kişilerden de çağırırız . Yıldızların altında güzel olur ."

"Evet gerçekten güzel olur . " dedi Ali Abim.

Herkes onaylayınca gülümsedim . Kalkmadan Seda Abla ;

" kızlar bugün boşsanız alışverişe gidelim mi ? Hem süs malzemeleri de alırız . "

Aslında parti için kendime de birşeyler alabilirdim . Ama önce amcamdan izin almalıyım .

Seda Abla ' nın bu sorusuna " olur Abla " diye cevap verdim .
Kızlar da onayladılar.Ali Abi ' ye dönerek ;

" Abi Amcama söyler misin bugün gelmesem "

" tamam Dilan , Sen merak etme "

Daha sonra yemek salonuna gittik . Kimse yoktu . Oturup birşeyler atıştırırken Mert ' e mesaj attım .

" Mert nerdesin ? "

" Şirketteyim canım , nerde olucam ? "

" aaa tamam o zaman görüşürüz. "

" Bir dakika niye mesaj attım ki ? "

" nerdesin diye merak ettim "

" ha tamam "

Konuşmamız bittikten sonra Şirin , Seda Abla , Ela ve ben arabamla büyük bir AVM ' ye gittik .

Gerçekten çok güzel şeyler aldık . Amcama ve yengeme de kıyafet aldım . Hediye paketinede koydurduktan sonra Mert ' e ne alayın diye düşünmeye başladım .

Mert ' e gömlek , kazak ve pantalondan oluşan sonbahar takımı aldım . Onu da pakete koydurduktan sonra Mert ' in en sevdiği şey yani parfüm dükkânına girdim . Güzel kokan bir parfüm aldıktan sonra kendime de parfüm seçip aldım .

Parti için bir sürü süs eşyası aldık .Alışveriş bittikten sonra konağa geri döndük . Odama gidip eşyalarımı bıraktım . Yorgunluğum bitsin diye öylece yatağının üstüne attım kendimi. Selin ' in sesi ile yatağımdan doğruldum .

"Hadi yemeğe Dilan "

" tamam geliyorum " dedim ve kendime gelmek için elimi yüzümü yıkadım .

Salona geçtiğimde yerime oturdum ve yemeğimi yemeye başladım .
Mert ile karşı karşıya oturuyoruz . Kafasını bana çevirdiği de göz kırptım . Gülümsedi ve yemeğe devam etti.

 SÖZ VERDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin