YAVUZ ' DAN ......
Dilan yine çok güzeldi.Bu akşam onun için çok özel olmalı . Sonuçta bunca yıl sonra bir kardeşi olduğunu öğreniyor.
O akşam eve gideceğimiz sırada kolumu tutunca sert baktım . Sonuçta ben buyum değil mi ? Ama güzelliği , sesi , bakışı beni tereyağ gibi eritiyor . Ona karşı oluyor bu hislerim sadece ona karşı .
Konuşmaya başladığında onun iyi niyeti ile gülümsedim .
Ondan ayrılmak istemedim sanki .....Ama zor olsa da eve geldim. Odama çıkıp Dilan ' ı düşünmeye başladım . Yoksa bir ilk mi oluyor ? Yavuz Karasu aşık mı?
Evet ben aşık olmuştum hemde Dilan Yıldırım ' a .....
Ben onu seviyorum . Onu çok seviyorum .Onsuz yaşayamam.
Şimdiden onu çok özledim .Dilan ' ı düşünürken bile mutlu oluyorum. Onu düşünmek beni mutlu ediyor.
Gülümsedim ve pijamalarimi giyerek yatağa yattım Ki bir vakit sonra gözlerim kapandı.
DİLAN ' DAN ......
Sabah yanağıma konan küçük bir öpücükle gözlerimi açtım . Bu sevgili kardeşim Şilan ' dı. Yatağımdan doğrularak gülen gözlerine baktım .
" Günaydın Şilan "
" Günaydın Abla "
Banyoya yönelip elimi yüzümü yıkadım . Karışmış saçlarımı tarayarak geri odaya geçtim .
Şilan yoktu. Demek hazırlanmak için odasına gitmiş. Dolabıma giderek son yaptığım alışverişimde aldıklarıma baktım.
Koyu yeşil renkteki kot eteğimi ve yine koyu yeşil gömleğimi giydim.
Uyumlu giyinmek istiyordum . Bu yüzden koyu yeşil eşarbımı takarak çantamı aldım ve odamdan çıktım. Şilan ' ın odasının kapısını çaldığında duyduğum gir komutuyla kapıyı açtım.Bana baktı ve gözlerine eyeliner sürmeye başladı. İkimizin gözleride anneminkine benziyormuş. Teyzem derdi hep.
Eyeliner sürdükten sonra minik bir intikam için Mert'in odasına yönelim. Kapıyı çaldım ve içeri daldım. Bluzunu giyiyordu.
" Hop kızım bi destur ya ... "
" Ben sana desturu göstericem ."
Yatağındaki yastığı kaptığım gibi Mert' e vurmaya başladım.
Bir yandan konuşuyor bir yandan da Mert ' e vuruyorum."Şöyle bakayım sen bana bir kardeşim olduğunu neden söylemedin ."
"Kızım babam dedi yoksa ben sana söylemez miydim ? "
Gülmeye başladı ve devam etti.
" Hem sen kıskançsın kızım kıskanç!"
"Ben mi kıskancım ?"
Huyumu bildiğim halde ona şaşkınca baktım ve daha sert vurmaya başladım .
"Dilan dur kıskançsın tamam ama elin sert bunu da biliyoruz ."dedi ve kapıya koşmaya başladı.
Elimden kurtuldu ama benden böyle önemli birşey saklamak nasılmış gördü.Arkasından " korkak " diye söylenip elimdeki yastığı yatağa fırlattım.
Kendime aynasında çeki düzen vererek salona geçtim. Yerine oturmuş korkan gözlerle bana bakıyordu. İstifimi bozmadan " Günaydın " dedim. Yerime oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.
Artık yan tarafımdan birine Selin diğerine de Şilan oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ VERDİM
Ficção AdolescenteArkadaşlar bu benim ilk kitabım ve herkeste olduğu gibi gerçekten çok heyecanlıyım. Şimdiden umuyorum ki kitabımı beğenirsinirsiniz ... ~Kitabım da küfür yok !!! Sadece minik şeyler var ( salak , mal ,gerizekalı vb. ) . Söylediğim gibi ilk kitabım...