DİLAN ' DAN .......
Sen mi yaralısın ?
Ben mi karalıyım ?
Derdin ne söyleeee...
Aşk mı bu adı yok ?
Suyun bile tadı yok !
Kalmasın böyleeee...
( Seksendört - Söyle )
Kulağıma değen bu güzel sesle gözlerimi açtım. Bu şarkı
seksendört 'ün şarkısı .Ve ben tam bir seksendört hayranıyım.Kafamı kaldırıp etrafı süzdüm. Yavuz sürgülü pencerenin önünde dışarı seyrediyordu.Vay be ne güzel sesi varmış kocamın ....Onu bölmeden dinledim.Bittiğinde Yavuz ' u alkışladım .Pencereden ayrılıp bana döndü ve kocaman gülümsedi. Bende gülümsedim.
Bu güzel günün verdiği mutlulukla neşeli konuşuyordu."Günaydın aşkım "
"Günaydın canım. Sesin müthişmiş. Artık o billur sesini daha fazla duyarım değil mi ? "
"Bilmem karşılığında bazı şeyler isterim belki. "
Yavuz bunu söylerken göz kırpmıştı. Hafif tebessümle yataktan kalktım. Yatağı düzeltip dolabımdan giysilerini aldım ve banyoya gittim. Her zaman ki işlerimi halledip kıyafetlerimi giydim.
Eşarbımı da yaptıktan sonra solmuş yüzüm neşelensin diye hafif makyaj yaptım. Banyodan çıkınca boy aynasında kendine bakan aşkımı gördüm. Ne yakışıklı kocam var benim . MAŞAALLAH ......
Yanına gidip bende nasıl görüldüğüme baktım. Güzel olmuşum be ...
Yavuz atik bir hamle ile beni kendine çekti. Kolunun biri belimde beni
tutuyordu. Aynadaki görüntümüz güzeldi. Yakışıyoruz bi kere ...Omzuna vurarak " ben acıktım. " dedim.
"Hadi o zaman kahvaltı yapmaya gidelim. " olumlu anlamda basımı salladım. Telefonumu ve çantamı aldıktan sonra kahvaltı yapılacak
güzel bir kafeye gittik.Reçel, bal ,zeytin , peynir çeşitleri gibi bir sürü kahvaltılıkla masamız
dolmuştu. Garson en son birkaç börek çeşitleri getirdi.
Öncelikle çayımdan yudumlar aldım.
Peynirli böbrekten başladım yemeye. Yavuz ıspanaklı böreği görünce
yüzünü ekşitti. Ona gülerken oda peynirli börekten yemeye başladı.Kahvaltının ardından pencereden dışarı seyredip çayımı yudumladım.Hesabı ödeyerek kalktık.
Bugün sevgililer günü ve Yavuz ile vakit geçireceğim.
Onu çok sevmiyorum. Sanki onsuz yaşayamayacak gibiyim.
İyiki hayatımdasın Yavuz Karasu....!!!!Yavuz ile odalarımıza çıktık. Balkona çıkıp güzel bir şekilde sohbet ediyorduk ki Yavuz ' un sorusu ile meraklandım.
"Aşkım bu akşam dışarı çıkmaya ne dersin ? "
"Hayırdır Yavuz Bey neden dışarı çıkacağız? "
"Söyleyim bari bu akşam seksendört ' ün konseri varmış. Oraya götüreyim seni hıı ! "
Bu adam bu kadar akıllı mı ya ? Demek benim tam bir seksendört
hayranı olduğumu biliyor. Ama ben önceden söylemişimdir canım...
İstek dolu bakışlar ve sesle ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ VERDİM
Teen FictionArkadaşlar bu benim ilk kitabım ve herkeste olduğu gibi gerçekten çok heyecanlıyım. Şimdiden umuyorum ki kitabımı beğenirsinirsiniz ... ~Kitabım da küfür yok !!! Sadece minik şeyler var ( salak , mal ,gerizekalı vb. ) . Söylediğim gibi ilk kitabım...