2. BÖLÜM : HOLDİNG ' DE İLK GÜN

16 3 0
                                    

DİLAN ' DAN ...

Sabah  saat 08.00'  e kurduğum alarmım çalmaya başlamıştı. Yatağımdan uyuz uyuz kalkıp alarmı kapattım . Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.

Dolabıma gidip  turuncu dizimin aşağısına gelen tunik , pantolon  takımımı giydim .
Başıma yine turuncu şalımı takıp hafif makyaj yaptım .  Telefonumu siyah kol çantama koyup odamdan çıktım . 

Selin odasında mı diye bakmaya gittim. Tam da kapıda karşılaştık.

" Günaydın Selin "

"Günaydın Dilan "

Tebessüm ederek merdivenlerden aşağıya inip yemek salonuna gittik. Herkese günaydın diyerek yerlerimize oturduk.  Kahvaltı edip Holdinge gitmek için ayaklandık.
Herkes arabalarına binerken Amcama dönüp

" amca bana bir araba ayarlayabilir misin ?"

"Tabi kızım Rıza ( şoför ) seni garaja götürsün , beğendiğini al ."

"Peki amca , teşekkürler. "

Rıza Abi ile garaja gidip siyah bir PORCHE araba aldım .Yolu bilmediğim için Rıza Abiden beni şirkete götürmesini istedim. Beni doğru Holdinge götürüp onu başka araba ile konağa yolladım .

Holdinge girmeden tebessümle Holding 'imi süzdüm . Beyaz , büyük Holdingdi. Kendimden emin bir şekilde içeri girdim. Mert bir kızla konuşuyordu , yanına gidip ;

"Mert bana Holdingi gezdirir misin ?"

Yanindaki kızdan kafasını çevirip ;

" Tabi Dilan 'ım " dedi.

Yanındaki kıza geri dönerek  ;

" Sonra görüşürüz ... "dedi ve yanindaki kız  birşey  demeden gitti .
  
Aaa ben Selin ' i unuttum .Konakta mı kaldı acaba diye düşünüyordum ki bütün neşesiyle  Selin geldi.

Merakla " Selin sen neredeydin ?"

" Dilan ' ım ben Mert ile geldim. Mert bana odamı  gösterdi. Hatta işlere başladım bile . Ceren diye bir kızla iyi anlaştım. "

O sırada bir kız gelip ;

''Selin Ferit Bey sana verdiğim dosyaları istedi . Götürebilir misin ? "

"Tabi , götürürüm. "

Bana gülümseyerek yanımızdan ayrıldı. Mert 'e " hadi " diyip yürümeye başladık . Mert  bana Holding ' i gezdirdi . En son  odama bıraktı ve işlerinin olduğunu söyleyerek gitti. Tabi ben biliyorum ne işi var . Tek işi kızlardır onun...

Yavaşça odamı gezmeye başladım. Tam bir Holding Yöneticisinin layık olduğundandı. Büyük biraz oval bir masa , masanın önünde rahat görünen karşılıklı iki tekli koltuk , dosyaların yer aldığı  geniş dolap ve evet , o masanın tam ortasında " Dilan Yıldırım " yazan altın bir  yazı...

YAVUZ ' DAN ......

Sabah annemin başımda "Yavuz " diye dürtüklemesiyle uyandım.

" Hadi oğlum kalksana Holding ' e gideceksin daha  Esra ( hizmetçi ) kahvaltıyı hazırlamıştır. "

" Tamam anne kalktım  " diyerek yatağımdan kaltım. Annem o sırada dışarı çıktı . Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Dolabımdaki  mavi takım elbisemi giyerek aynanın karşısında uyurken dağılmış saçlarıma şekil verdim . Azıcık parfüm sıkarak odamdan çıktım ve yemek salonuna gittim. Herkese " Günaydın " diyerek yerime oturdum ve  kahvaltımı yapmaya başladım .

Kahvaltı bitince  Holding ' e gitmek için kalktık . Holdinge vardığımızda direk odama gittim.  Sekreterim İpek bugünkü  programımı söyledi ve çıktı . Ama ardından Cansu girerek elindeki evrakların incelenmesini , dosyaların da imzalanmasını söyledi .

Nazikçe  " masama bırak " dedim ve o da çıktı. Ben işlerimi hallederken Ateş içeri girdi. Selamlaştık  ve konuşmaya başladı.

" oğlum akşamki maç  nasıldı ama  2 \ 0  kazandık da ."

" Hııı güzeldi güzeldi . Bu yüzden sabah kalkamadım ya güzeldi ..."

Alayla gülümsedim ve işlerime geri döndüm .

"Neyse Yavuz beni dinle..."

Başımı dosyalardan kaldırdım ve Ateş ' i dinlemeye başladım .

"Ben aslında Baran Amca ' nın söylediklerini sana demeye geldim. Yarın Yıldırım Holdingle bir anlaşma yapmayı düşünüyorlardı ya bu anlaşmada bizim projelerimizi sen sunacaksın ve ayarlandığı gibi bu önemli toplantı onların şirketinde olacak. "

Babam bu önemli sorumluluğu bana vermişti . Her zaman olduğu gibi yüzünü kara çıkartmamalıydım .

"Ve sana birkaç bilgi topladım .Biliyorsun ki  Yıldırım Holding İstanbul ' dan Adana ' dakine taşındı. Bu görevi Ferit Bey ' in yeğeni Dilan Yıldırım üstlenmişti . Dilan Yıldırım ' a gelirsek Dilan Yıldırım ' ın anne ve babası bir iş yemeği dönüşü kaza yaparak ölmüş.

" Ona amcası bakmış büyütmüş ama okumak için geri İstanbul ' a gitmiş .Üniversiteyi  kazanmış . Holding içinde ayrı eğitimler almış birkaç yıl İstanbul' da işleri yürüttükten sonra Adana ' ya gelmeye kara vermiş . Birkaç gündür burada , kardeşi yok .

Ateş bunları söyledikten sonra derin bir nefes aldı ve " bana müsaade bir toplantım " var diyerek gitti.
Son birkaç dosyayı inceledikten sonra İşlerim bitti ve Cansu ' yu arayarak dosyaları almasını söyledim . Birkaç dakika sonra kapım çaldı . Gir komutunu verdikten sonra masamdaki dosyaları aldı ve " başka bir isteğiniz  var mı efendim " dedi . " Sade bir Türk Kahvesi yolla " dedim . " peki efendim " diyerek çıktı .

Kahvemi getiren Selma ' ya teşekkür ettim ve kahvemi içmeye başladım .Saate baktığımda da 14 . 30  olduğunu gördüm . Birkaç toplantı , iş yemeği derken akşam oldu . Arabama binerek eve gittim .

Ailecek yemek yedikten sonra odama çıktım . Doğru banyoya gidip sıcak bir duş aldım ve üzerime rahat birşeyler giydim . Yarin yapilacak anlaşmada ben görevliydim ve karşımda Dilan Yıldırım olacaktı . Anlaşma için evrakları ayarladım  , birkaç kez konuşma yaptım . Günün yorgunluğu ile yatağıma yatıp , uyudum.

DİLAN ' DAN ......

Bugün şirkette gerçekten çok yorulmuştum . Amcamla yarınkı yapılacak anlaşmayı da konuşmuştuk. Gösterdiğim başarılarımdan dolayı amcam bütün görevi bana vermişti . Yavuz Karasu hakkında  da Mert sayesinde bilgi almıştım .

Aksam eve geldiğimizde yemek yiyip doğru odama çıktım . Banyomda duşumu aldıktan sonra pijamalarimi giydim ve yarinki anlasma için hazırlık yaptım .Hazırlığın bittikten sonra Holding ' deki ilk günümün
 yorgunluğu ile yatağıma yattım ve Yavuz Karasu ' yu düşünerek
rahat bir uyku çektim.

BÖLÜM SONU !!!

ARKADAŞLAR UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR.....

DİĞER BÖLÜMDE  GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN ...

 SÖZ VERDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin