DİLAN ' DAN ........Sabah yüzüme dökülen suyla aniden yatağımdan fırladım . Of deli mi bu çocuk ? Kimden bahsettiğimi anlamışsınızdır .Bunu yapan tabiki de Mert ' di.
"Böyle mi uyandırılır insan deli misin ya ? "
" Napim sabahtan beri sesleniyorum , uyanmıyorsun . "
"Of ya, her yerde ıslandı . "
" hadi hadi git hazırlan , anlaşma toplantısı var daha. " Mert bunu söyleyerek dışarı çıktı .
Banyoya gidip duş aldım , saçlarımı kurutup dolabımdan siyah , dizimin altına gelen tunik , pantolon takımımı giydim . Siyah kare eşarbımı özenerek yapıp , hafif makyajla odamdan çıktım .
Yemek salonuna girdiğimde herkes bana baktı . Gülerek " günaydın " dedim. Ela hayranlıkla ;
" Çok güzel olmuşsun halacım. "
" teşekkür ederim canım , o senin güzelliğin ."
Yerime oturup kahvaltımı yapmaya başladım . Birşeyler atıştırıp odama gitmek için kalktım . Odamda anlaşma için hazırlığımı yaptım . O sırada Mert içeri girdi.
" Dilan ' ım hadi gidiyoruz. Hazırsın değil mi ? "
" Hazırım Mert hadi gidelim " diyerek Mert ' in koluna girdim ve garaja gittik. Arabama binip Holdinge gittim .
Odama çıkıp anlaşma için gereken evrakları inceledim . O sırada Selin geldi ve bugünkü programlarımı söyledi .
" Dilan hazırsın değil mi ? Biliyorsun bu anlaşma çok önemli ... "
" Biliyorum .Zaten çok çalıştım ve kendime fazla güveniyorum ..."
Daha sonra gözlerimi Selin ' den aldım ve başka yere uzunca baldım
" Yavuz Karasu bizim gibi bir yönetici ile anlaşma yaptığı için çok şanslı ..." diyerek Selin ' e ciddiyetle baktım .
"Oooo sende bu kadar güven varsa başaramayacağın hiçbirşey yoktur Dilan Hanım ."
Ona karşın güldüm . O da gülerek dışarı çıktı . Nasıl biri diye Yavuz Karasu ' yı düşünürken telefonuma gelen mesaj ile irkildim . Mesaj Şirin ' dendi.
" Dilan işlerin bittiğinde birşeyler yapalım mı ? Bugün dersim yok da ondan ..."
"Anlaşmayı yapalım , daha sonra sana haber veririm . "
" peki tamam 😃"
Mesajlaşmamız bittikten sonra kapı çaldı . Daha gir demeden deli kuzenim Mert geldi ve
" hadi Baran Karasu ve oğulları geldi .Toplantı salonu da hazır seni bekliyoruz ." dedi . Ona " tamam geliyorum " dedim ve gitti.
Odamdan çıkıp tipime bakmak için lavaboya girdim . Eşarbıma küçük dokunuşları yapıp toplantı salonunun yolunu tuttum .
Salonun önünde derin bir nefes alıp kapıyı nazikçe açtım .
Beni gören amcam ayağa kalkıp yanıma geldi .Beni sağ kolu ile tutup masaya doğru birkaç adım attı .
" İşte Baran Bey İstanbul ' da kardeşim Erhan ' ın Holding ' ini yöneten başarılı yeğenim Dilan Yıldırım "
Baran Bey ve oğulları ayağa kalktılar . Hepsi ile el sıkıştım . El sıkışırken isimlerini de söylüyorlardı . En son Yavuz Karasu ile el sıkışırken masmavi gözlerinde kaybolur gibi oldum .
Ama gerçek anlamda çok yakışıklıydı . Sarıdan biraz koyuya kaçmış şekilli saçlar , masmavi gözler ve yüzüde gerçekten kusursuz biriydi .
Allah ' ım ne diyorum ben ?...
Tanıştığımıza memnun oldum Yavuz Karasu diyerek tam karşısına oturdum . Bunu isteyerek yapmadım . Sadece orası boş olunca oturmuştum .
Toplantıya başladık . O da bende gerçekten başarılıydık. Toplantı sonrası anlaşma dosyalarını imzaladık ve tekrar herkesle el sıkıştık.
Baran Bey bu mutlu gün için yarın akşama bizleri evine davet etti . Amcam kırmadı ve kabul etti .
O sırada Yavuz Karasu yanıma geldi ve
" Bundan sonra daha sık karşılaşacağız Dilan Hanım ." dedi.
Belli oluyordu sert bir yapısı var . Bende o sertlikte
" Evet Yavuz Bey doğru söylüyorsunuz ama lütfen bana sadece Dilan diyin " dedim .
Bu sefer nazik olmaya çalışarak
" Peki Dilan sende bana sadece Yavuz de " dedi .
Kısaca " peki "dedim ve gülümsedim .
Babasının seslenmesi ile gittiler . Amcam yanıma gelerek ;
" Aferin kızım Holding ' imizi nede güzel tanıttın. Tabi biz Baran ile eskiden beri tanışıyoruz yani ne kadar başarılı çalışmalar yaptığımızı kendisi biliyor ama olsun yinede seninle gurur duyuyorum ." dedi ve kapıya yöneldi.
Çıkmadan " Duydun yarın akşam bizi yemeğe davet ettiler . Mutlaka gitmemiz gerekiyor " dedi . Olumlu anlamda başımı salladım .Daha sonra bende çıkarak odama gittim . Çantamı aldım . Sessizce aldığım telefonunu çıkarıp Şirin ' i aradım .
"Alo , Şirin ben Holding ' den çıkıyorum . Hazır mısın ? "
" Hemen hazırlanıyorum . Gelince ara "
"Tamam"
Konuşmamız bitince Holding ' den çıkıp arabamla konağa gittim.
Şirin ' i aradım .O da gelince büyük bir AVM ' ye gittik . Alışveriş yaptık . Gerçekten çok yorulmuştuk. Bir kafe ' ye gidip oturduk ve birşeyler yedik . Daha sonra konağa geri döndük .Odama gidip üzerimdeki yorgunluğu alması için banyoya gidip ılık bir duş aldım .Üzerime rahat birşeyler giyip yatağıma girdim ve gözlerimi kapattım .
YAVUZ ' DAN .......
Toplantı sonrası Dilan Yıldırım ile konuşabilmek için yanına gittim .
Ay parçası gibi yüzü vardı .
Ondan etkilenmedim değil .
Gerçekten çok güzel hem de kapalı .Daha sonra babamın çağırması ile gitmek zorunda kaldık .
Ateş anlaşmadan sonra birşeyler yapalım dedi. Holding ' de işim olmadığı için kabul ettim .Bir restaurant ' a gidip yemek yedik. Daha sonra eve gittim .Uykum vardı .Önce duş alıp uyumak için yatağıma yattım .
BÖLÜM SONU ....
DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ VERDİM
Fiksi RemajaArkadaşlar bu benim ilk kitabım ve herkeste olduğu gibi gerçekten çok heyecanlıyım. Şimdiden umuyorum ki kitabımı beğenirsinirsiniz ... ~Kitabım da küfür yok !!! Sadece minik şeyler var ( salak , mal ,gerizekalı vb. ) . Söylediğim gibi ilk kitabım...