Dilan ' ın öten alarmı uyandırmıştı Yavuz ' u .
İlk defa karısı alarmı kapatmaya kalmamıştı. Komidine uzanarak alarmı kapattı Yavuz. Karısının uyanmasını istemezdi sonuçta.Yatağa geri gömülerek sımsıkı sarıldı karısının beline.Dilan yine beline değen bu elle huylandı. Ama canından çok sevdiği kocasından başkası değildi onu sımsıkı saran.
Yavuz ' a arkası dönüktü. Gözleri kapalı şekilde Yavuz ' dan tarafa döndü.Yüzündeki gülümsemeyle gözlerini yavaşça açtı.
Kocası şimdi dibindeydi. Gözleri kapalıydı ama uyuyormuydu acaba?
Yüzüne değen nefesi hisseden Yavuz tek gözünü yavaşça açtı.Dilan güldü kocasına. Çok komikti Yavuz. Gülen karısına biraz yaklaştı
Yavuz. Aralarında en fazla 3 parmaklık bir yer vardı. Yavuz ' un gittikçe yaklaşması Dilan ' ı heyecanlandırıyordu. Ama hayır Dilan ilk öpücüğünü sevgililer gününde verecekti sevgili kocasına.Gittikçe yaklaşan kocasının yanağına eğilerek kocaman bir öpücük kondurdu. Yavuz amacına ulaşamamış olduğu için dargındı biraz karısına. Oysa evlenince öpersin demişti. Ama emindi Yavuz , karısı
bu zevki birgün yaşatacak ona....Buruk bir şekilde " günaydın " dedi Yavuz. Dilan kocasının üzüldüğünü biliyordu. Ama az kaldı beklemeli Yavuz. Onun bu halleri hoşuna gitmişti Dilan ' ın . Tersine Dilan neşeli sesiyle " günaydın "
dedi sevdiği adama...Dilan yataktan kalktı . Dün hazırladığı giysileri giymek için banyoya gitti Dilan . Döndüğünde kocası giyinmişti. Aynanın karşısında eşarbını yaptı Dilan. Kocası da saçlarına şekil verdi.
Fazlasıyla karizma var bu adamda diye düşündü Dilan.Kocasının koluna girerek yemek salonuna indiler. Masadaki herkese günaydın diyerek yerlerine geçti ikili. Kahvaltı yaparken Nazlı soru sordu Dilan ' a.
" Yenge kaçta uçağınız ? "
"1 buçuk saat sonra canım. "
Nazlı anladım der gibi başını salladı ve tabağına geri döndü.
Kahvaltı sonrası saatine baktı Yavuz. Az kalmıştı uçaklarına.
Karısıyla birlikte herkesle vedalaştılar. Sefer ve Derya bavullarını arabaya koymuştu. Rıza Abi götürdü genç aşıkları havaalanına.Dilan ve Yavuz duydukları anons ile uçakta ki yerlerini aldılar.
Yavuz bilet ayırtırkın ikisinin yerini de yan yana almıştı. Dilan
uçakta uyumayı tercih ederdi. Açıkçası haberde gördüğü kaza yüzünden biraz korkuyordu. Kocasının elini tuttu. Göğsüne yasladı
kafasını. Şuan huzurdan başka birşey yoktu etrafta.Ne kadar denesede heyecandan uyuyamamıştı. Harun abiye bahsetmişti yapacağı sürprizden . Kuşkusuz hazırlıklara başlamıştır
Harun abi. Kısa süren yolculuğun ardından İstanbul ' a geldi çift.Uçaktan inerek bir taksiye bindi Yavuz ve Dilan. Dilan yolu tarif etti şoföre . 15 - 20 dk. süren araba yolcuları kocaman bir otelin önünde son buldu. Dilan çok iyi bilirdi bu oteli. Üniversiteyi okurken de gelmişti birkaç kez.
Şoför bagajdan bavulları çıkardı. Yavuz karısına taşıttırmadı bavulları.Dilan ve Yavuz böylelikle girdi içeri. Dilan yolu bildiğinden önde gidiyordu. Sevgili kocası ise onu arkadan takip ediyordu.
Dilan resepsiyonun önünde durdu. Çalışan kız biraz bilgi aldıktan sonra odayı göstermek için kalktı. Elindeki anahtarla önde gidiyordu kız.Dilan ile Yavuz ' da onu takiptelerdi.Çalışan kız 302 numaralı odanın önünde durdu. Anahtarla kapıyı açtı.
Odanın özelliklerini anlattıktan sonra anahtarı Dilan ' a uzattı ve gitti.
Dilan eşyalarını yerleştirilen Yavuz ' da ona yardım ediyordu.
Yavuz çok mutluydu. Karısı balayı için buraya gelmeyi teklif etmişti.
Ve bu otel dıştan da içten de süper........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ VERDİM
Novela JuvenilArkadaşlar bu benim ilk kitabım ve herkeste olduğu gibi gerçekten çok heyecanlıyım. Şimdiden umuyorum ki kitabımı beğenirsinirsiniz ... ~Kitabım da küfür yok !!! Sadece minik şeyler var ( salak , mal ,gerizekalı vb. ) . Söylediğim gibi ilk kitabım...