Yavuz 'dan......
Dilan'ın bana karşı kararı çok doğruydu. Demek oda beni seviyor. Oda bana karşı boş değil. Şimdi sadece ortağım degil aynı zamanda sevgilim de...Onu çok seviyorum.
Bu mutlu gün ile hep onu düşündüm.Akşam olduğunda yatağıma yattım. Onu düşünürken uyuya kaldığımın hiç de farkında değilim....
Sabah uyandığımda elimi yüzümü yıkadım ve saate baktım. 09.13 Dilan uyanmıştır. Telefonumla "birtanem" yazına bakındım ve tebessümle aradım.
DİLAN ' DAN .....
Sabah çalan alarmım ile uyandım.Başıma bir yazma alarak odamın geniş balkonuna çıktım. Geldiğimden beri ilk kez çıkıyorum ve baya yıpranmış. Hemen kendi zevkime göre dekore etmeliyim.
Geniş balkonumda etrafı seyrederken telefonumun sesini duydum.
İçerideki telefonumu kaptigim gibi geri balkona çıktım.
Arayan Yavuz 'du."Günaydın Yav... hayatım"
"Günaydın prensesim "
"Bugün işin ne zaman bitiyor Yavuz?"
" Saat 17.00' de . Neden ki?"
"Dün kızlarla sohbet ediyorduk. Bugün sinemada saat 19.30' da güzel bir film varmış ona gideceğiz. Ateş ile Mert' de gelecek sende gel dicektim."
"Peki gelirim ."
"O zaman beni sen alsana ."
"Olur gelmeden ararım. "
"Tamam o zaman görüşürüz."
" Görüşürüz prenses."
Telefonu kapatıp geri odama geçtim. Yüzümü yıkadım ve karamel rengi takımımı giydim. Hafiften makyaj yapıp yemek salonuna gittim.
Yerime oturmadan herkese günaydın dedim. Emir 'e bakınırken göz göze geldik. Mert 'in yanına oturmuş ve Mert benim karşımda .
Bana göz kırptı. Aldırmamış gibi yapıp çilek reçelinden yemeye başladım . Şekerli olduğu için fazla yemedim. Hiç içmediğim çayımı alarak terasa geçtim. Çayımı yudumlarken Emir ' de çayıyla geldi.
"Şimdi nasılsın ?"
"Bomba gibi..."
Bu söylentisine güldüm . Oda güldü. Hic çekinmeden kendi gibi bomba bir soru sordu.
"Dilan senin sevgilin var mı?"
"Niye sordun?"
"Merak ettim sadece "
"Var "
"Kim peki?"
"Yavuz Karasu "
" Ne? Yavuz senin sevgilin mi?Hani Baran Karasu 'nun oğlu."
"Evet neden ki?"
"Yavuz benim üniversiteden arkadaşım buna çok sevindim ayrıyeten
çok şaşırdım. Çünkü Yavuz 'un kızlarla hiç alakası yok."Kızlarla hiç alakasının olmaması içten içe beni sevindirdi. Birşey demeden kalktım ve ;
"Ben Holdinge gidiyorum. "
"Bende seninle geleyim öyleyse biliyorsun arabam kazada mahfoldu."
"Bu halinle holdinge mi geleceksin? Saçmalık..."
"Benim birseyim yok iyiyim. Holdinge de gelicem. "
"Bir dakika sen reçetedeki ilaçlarını almadın hadi gel sana ilaçlarını vereyim sonra ben karar veririm gelip gelmeyeceğine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ VERDİM
Teen FictionArkadaşlar bu benim ilk kitabım ve herkeste olduğu gibi gerçekten çok heyecanlıyım. Şimdiden umuyorum ki kitabımı beğenirsinirsiniz ... ~Kitabım da küfür yok !!! Sadece minik şeyler var ( salak , mal ,gerizekalı vb. ) . Söylediğim gibi ilk kitabım...