KARAKTER TANITIMI

44 4 1
                                    

Dilan Yıldırım : 25 yaşında. Anne ve babası bir iş yemeği dönüşü kaza yaparak vefat etti.  Kardeşi yok .İstanbul 'da yaşıyor . Babası Erhan Bey ' den kalan Yıldırım Holding ' i yönetiyor. 22 yaşına kadar holding için eğitim aldı. Şimdiye kadar da Holding ' i yönetti.
(Ama Holding ' i Adana ' ya taşıyıp amcası Ferit ile birlikte kalacak.)

Yavuz Karasu : 25 yaşında. Anne ve babası ile Adana ' da yaşıyor.  Babası ve abisi ile Karasu Holding ' i yönetiyor. Sert bir yapısı var. Sert olmasına rağmen arkadaş çevresi çok iyidir. Rep müzik dinlemeyi çok seviyor.

Fatih Karasu :27 yasında . Evli ve karısı 7,5 aylık hamile . Eşinin ismi Aslı .Karasu Holding ' i yönetenlerden  biri.

Nazlı Karasu : 23 yasinda . Yavuz ' un kız kardeşi .
Keman çalmayı çok seviyor .Keman kursuna gitti ve şimdi kendisi keman kursunda hocalık yapıyor .

Mert Yıldırım :  24 yaşında . Dilan ' ın amcasının oğlu . Dilan ' ı çok sever . Adana'ya taşınıp büyüyecek Yıldırım Holding ' de işlere yardım ediyor. Biraz çapkındır .

Ali  Yıldırım: 28 yaşında . Mert Yıldırım' ın abisi.  Evli  ve 3 yaşında bir kızı var . Eşinin ismi Seda . Kızının ismi Ela . Eşi ve kızıyla vakit geçirmeyi seviyor.

Şirin Yıldırım :  23  yaşında .Ali ve Mert ' in  kız kardeşi . Matematik Öğretmenliği okudu. Ve Adana ' da öğretmenlik yapıyor.

Selin Özkul : 25 yaşında . Dilan 'ın en yakın arkadaşı.  Ailesi onu küçükken terk etti.  İstanbul 'da Dilan ' ın evinde Dilan 'la birlikte kalıyor. Dilan 'la Adana' ya gelip Yıldırım Holding 'de Dilan'ın sekreteri olmaya devam edicek.

Ateş Durmaz : 25 yaşında.   Adana' da yaşıyor .Yavuz ' un en yakın arkadaşı . Karasu Holding 'de  Yavuz 'un babasının sağ koludur , güvenilirdir.

Ferit Yıldırım : Dilan 'ın amcası .

Gülizar Yıldırım : Dilan 'ın yengesi.

Baran Karasu : Yavuz 'un babası.

Sevim Karasu :Yavuz 'un annesi.

 SÖZ VERDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin