~Minjin болон Jin~
Миний аз жаргалтай амьдралд тавтай морилно уу.
Би бол тэр нэгэн хvний хайранд хvссэнээрээ умбадаг нэгэн....:Minjinааа яаааа чи чинь яагаад байгаа юм бэ зvгээр vv?
Би: (сонин царайлаад) тиймээ, үгүй ээ би зvгээргvй байна Herin аа
Herin: чи яг л дурлачихсан юм шиг мэнэрээд байх юм арай? Vгvй биздээ
Би: мнн
Herin: алив хэлээчдээ
Би: би еерее ч мэдэхгvй байна иоооо магадгvй дээд курсын Jin убад татагдаад байх шиг байна.(найздаа тvvнд хайртай гэдгээ хэлэхгvй байхаар шийдсэн)
Herin: OMG!
Тиймээ би тvvнд хайртай болчихсон юм. Бид нэг тэнхимийнх болохоор vргэлж таарч байдаг. Би 3р курс харин Jin ах 4р курс бид уулзаж бие биенээ мэддэг болоод 3 жил болж байна гэсэн vг. Одоог хvртэл би тvvнийг энэ хорвоогийн хамгийн сайхан залуу мэт бодож явсан. Гэхдээ тэр намайг юу гэж боддогыг тааварлашгvй юм. Тэр ендер царайлаг бас хичээлдээ сайн нийгмийн идэвхи сайтай нэгэн. Татагдаж дурлахгvй байхын аргагvй залуу та минийх болох болноо.
Jin's pov
Би нэг охинд сайн болчихсон анх сургуульд орж ирэхэд нь л....
Би: тэр хараач Minjin явж байна.
Namjoon: тийм байна. Чи очоочдээ яв яв гээд намайг түлхсээр Minjin-ий хажууд аваачсан юм
Би сандарсандаа: энд юугаа хийж байгаа юм гээд ширvvн хэлчихлээ ямар тэнэг юм бэ.
Minjin: Тэнхим руу л явж байна шдээ яагаад зандраад байгаа юм хнн.
Яанаа тvvнийг гомдоочих шиг боллоо одоо яах вэ?
Би: аан тэгвэл хамт явцгаая саяны явдалд уучлаарай би зvгээр тулгамдаад тэгээд хэлчихлээ.
Minjin: тэгвэл зvгээрдээ гээд бид хамтдаа тэнхимийн зvг явав.
Мinjin's pov
Тэр над дээр еерее тvрvvлээд хvрээд ирсэн, надтай яриа өрнүүлсэн. Тvvнтэй хамт явж байгаа дээрээ надад таалагддаг гэдгийг нь тойруу утгаар хэлчихдэг юм билvv.
Би: Jin ахаа
Jin: за?
Би: хоёулаа дотно ах дvvс болцгооё /миний хэлсэн энэ егvvлбэр бидний эхлэл болсон юм./
Jin: тэгеээ магадгvй ах дvvгээс илvv байж болох юм.
Хеех юу гэсэн бэ ? Тэр юу гэх гээд байна аа мнн?
Сарын дараа
Бид vнэхээр дотно болцгоосон ах дvvс биш хос 2 болцгоосон vнэхээр сайхан хэрэг биш гэж vv? Намайг Jin гуйсан албан ёсоор.
"Jin: Minjin-ah надад чамд хэлэх зvйл байна.
Би: за юу юм хэл хэл сонсож байна. 😊
Jin: би чамд, за эхлээд нэг тийшээ хамт явья ...
Би: юу гэхдээ хаашаа гэдэгээ хэлэхгvй юм уу?
Jin: очоод хараарай за (wink)
Би: тэгьедээ
Очих газар ойртож байгаа бололтой. Jin ах их л догдлонгуй харагдаж байна эгдvvтэй юм аа. Jin ах халааснаасаа нэг даавуу гаргаж ирээд нvдээ аньчих гэв би ч хэлснээр нь нvдээ анивал тэр даавуугаараа нvдийг минь боож байна. Миний гараас атгахад нь би догдолсон аххх явсаар яг очих байсан газраа ирсэн юм байхдаа зогсчихлоо.