~ Hoshi болон Нижин~~ Sugar0309
Би нөхөртэйгөө хамтдаа аз жаргалтай амьдарсан жирийн нэг зураач...
Бидний хайрын түүх их хөгжилтэйгөөр бүтэж байжээ.
Зургийн танхимд хүүхдүүд багшийн өгсөн даалгаврыг анхааралтайгаар зуран сууж байж. Тэнд хоёр л хүн өөр зүйл зурж байсан юм даа.
Нэг нь хэзээ ч харж байгаагүй тэр ховор үзэсгэлэн гоог бишрэн тэр гайхалтай бурхны бүтээлийг нэгт нэгэнгүй зургийн хавтанд буулгана.
Нөгөө нь өмнө нь мэдэрч байгаагүй тэр онцгой мэдрэмж өгсөн гайхлыг зургийнхаа хавтгайд буулгана.
Энэ гайхалтай зүйл мэдрэмжийг мэдэрснийхээ хариу бид хоёул багшдаа чихдүүлсээр шийтгэлийн өрөөнд гурав нугалсан их даалгавартай цоожлогдсон юм.
Хэсэг чимээгүй байж байснаа гэнэтхэн л хоёулаа чангаар инээлдээд л эхэлсэн санагдаж байна. Түүнээс хойш бид хамтдаа бүхнийг л хийх гэсэн хүсэлтэй болчихсон. Анхныхаа мэдрэмжээс болоод...
×1өдөр×
Хоёр талд бодолдоо бие биенийхээ хөргийг гайхалтай төгс зурж өгч баярлуулна даа хэмээн бодоцгоож байж.
*2өдөр*
Цайны мухлагт сайхан үнэртэй цай уун сууж байж.
3өдөр
Аз жаргалтайгаар инээлдэн гадуур зугаалж байж.
4өдөр
Бороотойд хөтлөлцөөд гүйж байж
1сар
Надад үерхэх санал тавьж байж. .../Өдөр бүр чамайг бодолдоо зурах нь намайг тайтгаруулдаг байв. Хэдий болтол ингэхээ мэдэхгүй ч...
Энэ бүхэн миний дурсамж. Тэр минь намайг аз жаргалтай болгож байгаад л өөрөө яваад өгсөн гэнэтхэн л алга болчихсон. Нэг л өглөө сэрэхэд хажууд минь байх нар байхгүй байсан.
Сүүлд би найзаас нь сонссон тэр аймшигт үнэн миний амьдралыг зогсоогоод орхисон. Тэр минь энэ хорвоод байхгүй тэгээд л гүйцээ, өөр зүйлгүй.уучлаарай хх удаан хүлээлгэж хүлээлгэж ийм богинохон байгаад... анх чамаасаа захиалга авахдаа л sad ending төсөөлчихсөн яагаад ч юм мэдэхгүй нь ээ... тэгээд анхны төсөөллөө ер өөрчлөх бодолгүйгээр төгсгөлөө түрүүлж биччихсэн байгаад л байсан юм.