×У Сэүн Ким Мина(гэсээн хх)×
Ямар ч асуудал байхгүй байхад өөрөө өөртөө асуудал зохиогоод л сэтгэлээр унаж, уурлаад л байдаг төрлийн хүн гэж байсан. Яагаад тэгдэг гэдэгээ би өөрөө ч мэдэхгүй. Ер нь хүн яагаад өөрөө өөрийгөө ямар гэдэгээ мэдэдгүй юм бол?
Уг ёсондоо хүн өөрөө өөрийгөө мэдэж байхад бусдын чамайг мэдэхгүй хамаагүй байдаг биш билүү? Агхх мэдэхгүй юм хамаа алга.
Ариса: яаа чи чинь яачихваа намайг сонсож байгаа юм уу үгүй юм уу? Нэг мэдэхэд гөлийгөөд өөрөө өөртэйгөө тэмцэлдээд сууж байх юм аа болилдоо!
Би: заа битгийй солиор
Ариса: чамд хэлдэг биздээ яримаар байвал ярь гээд
Би: болохгүй байнашдээ хичээж л байна дуугай бай дуугайййй2 ядаргаатай юм
Ариса: за дааа заа өөрөө нээх үглэдэггүй юм шиг пшш.... намайг ер нь мэддэг ч юм уу үгүй ч юм уу сонин гажиг амьтан чинь.
Надад нэг хамт байвал хэрэлдэж зодолдох гээд байдаг хэрнээ салж хагацахгүй хачин гозон найз байдаг юм.
Arisa pov""Үнэхээр түүнийг өөрчилчхийг тэгж их хүсэхгүй байгаа ч яахав жоохон ч болтугай зөөлрөөсэй гэж хүсэх юм. Би дотор нь орж үзээгүй болохоор бүр ядаж яг нарийн тэгээд байна ч гэж ярилцаж байгаагүй болохоор үнэхээр мэдэх юм алга, буруу байж магадгүй ч асуудал багатай одоогийн нийгэмд харьцангуй сайхан амьдарч байгаа гэдгээ найз маань мэддэггүйд л гол асуудал байна. "
- амралтаар тэгээд юу ч хийхгүй хэрэг үү?
-тиймээ юм хиймээргүй байна.
-Уйтгартай биш гэж үү дээ алив ээ Мина-шши
- за яахав зөвхөн бүжиг өөр юм байхгүй шүү!
-колл болж байна бүжигИнгээд бид 2 ярьсан өдрийнхөө орой нь шууд гарахаар болсон юм. Энэ хүн ганцхан бүжиглээд л өнөө оройг дуусгана гэж байхгүй болохоор л би шууд зөвшөөрчихсөн, яахав муу ч үгүй хэдэн жил найзалсан болохоор энэ мэтийг ч мэдэхтэйгээ шүү хх.
Клубд ороход сүртэй чанга чимээ, уйтгартай хэвшил болсон хөдөлгөөн хийсэн хүмүүс угтлаа. Бид уул нь хямдхан газар биш дээд зэрэглэлийн клубд орж ирсэн юмсан. За за
-хөөе ийм газар ядаж нэгийг у...
-хүн гуай би зөвхөн бүжиг гэж хэлсэн биш билүү?
-засс боль би ганцаараа уулаа, би ууя гэхгүй байхыг чинь харнаа за
-хараарай
-харна
Би текэн дээр очоод : кяххх уугаагүй уджээ хонгорууд минь сээээнуууу???
-юу захиалах вэ?
-мнн санал болгох юм байна уу?
-бомб ямар вэ?
-оокээе авъя
Захиалга бэлэн болж жижиг шоттой архиа өндөр гласснд унагаад кайфтай гэхчинэ ууж байхад хажуунаас
-хөөе надад ч гэсэн нэгийг
-хар гээд том том дуугараад байгаагүй билүү?
- битгий хуцаа дуугүй өнөөдрийг дэлбэ авъя
- хахах болж байна алив тулгая төлөөөөөө
-төлөөө
А:аахх сайхан байна шүү
-тиймээ сайхан байна.