5

38 21 5
                                    

Tam 6 günlük bitirdim,içine ne yazıyorum biliyor musun?Seni,seni,seni..

Senden bir parçayı nasıl kaybettiğini,içimdeki dinmeyen acıyı.

Çok zor sevgili,her gün fotoğraflarına bakıyorum,ağlayarak.sen benimsin,şimdi ise kara toprağın.Ulan!!!

Unuttum.diyorum,unutamıyorum,ağlamıcam diyorum,ağlıyorum.Önüme bakıcam,kendimi toparlıyıcam diyorum da,sensiz olmuyor ve sevgili,hayat istediği gibi gitmiyor ki...

Son diyorum,sonlar yıllarıma karışmış ...

Her gece rüyamda görüyorum sen ve bebeğimizi,olmuyor ve sevgili,olmuyor!!!

Sensiz olmuyor,sensiz bir yanım eksik,her yanım senle kapalıyken,seni kaybetmek ağırıma gidiyor.Kalbim paramparça,hayattan bıkmışım yokluğunda,yokluğunuzda...

Sen niye gittin babanın peşinden,niye beni yokluğunda sınıyorsun ki aşkım,yoksa beni özlemedin mi???Niye almadınız beni yanınıza?
Yoksa...

Şimdi hava güneşli,ruh halime inat.Yağmurda ıslanmak isterdim,bütün vücudum ıslansın,nasıl olsa yokluğunda yok ölüyorum değil mi..?

Sanki o kararmış bulutların arkasında siz varsınız,gülümsüyordunuz bana'geçecek' dermiş gibi.

Gülümsemişim,ordaymışsınız gibi.Kollarımı açmıştım gökyüzüne ,sarılıyormuş gibi.
'Sizi seviyorum'diye haykırdım,biliyordum,
duyuyordunuz beni.

Deli olduğumu düşünebilirler,inadına daha da bağırdım'sizi seviyorum'diye.Bir an gözlerim karardı,yanımda siz vardınız.

Ölmüş müydüm ben??

Hayalet SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin