,,Po chwili drzwi wylatują z zawiasów"

815 77 20
                                    

Ubieram na siebie jeansy, białą koszulkę na ramiączka i [U/k] bluzę. Mój stary strój. Po chwili drzwi wylatują z zawiasów. (dop. aut. Boom! Bitches! Get out of my way!)

- [T/i]! - Słyszę dobrze znany mi głos.

Rudowłosa rzuca mi się na szyję. Nie wiem czemu, ale zaczynam płakać.

- M-matylda... J-ja... - Przytulam ją. Tak bardzo się o nią martwiłam.

- Edd mi powiedział, że Red Lider porwał cię, bo twój brat mu się sprzeciwił. - Okłamał ją. - Wszystko dobrze?

Kiwam głową. Siedzimy tak i rozmawiamy o tym co się działo u Mati. Ja udaję, że nic nie pamiętam albo, że bardzo mało.

Czuję jednak ten wzrok Matt'a za ściany. Najchętniej to by mnie udusił.

Nie wiem czemu, ale... Może współpraca z nimi nie byłaby aż takim złym pomysłem? Znaczy... Powęszyłabym tutaj na temat Tord'a co rebelianci na niego mają!

Matylda przytula mnie po raz ostatni i wychodzi. Zostaję sama... Znowu...

Biorę głęboki wdech i przymykam oczy.

Zrobiłam coś okropnego. Prawie zabiłam swoją najlepszą, i jedyną, przyjaciółkę. Ta teraz wyważyła drzwi od mojego ,,pokoju" byleby mnie spotkać.

Swoją drogą wstawili mi je ponownie.

Słyszę jak ktoś puka do drzwi. Mimowolnie mówię proszę.

Edd wchodzi do środka. Siada na ziemi obok mnie.

- Jak tam się masz?

- Pomogę wam.

- Co?

- Co chcecie wiedzieć na temat mojego brata?

W przyszłości tego pożałujesz...

*****

Ostatni rozdzialik na dziś :3

CookieGirlFantasy

Hello Darling I Eddsworld Edd x Reader (zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz