Uciekam przed nimi, bo muszę... Jakieś pozory muszą być! Uciekam w jakąś uliczkę.
Mijają mnie. I dobrze. Tak sobie teraz myślę, że mogłam lepiej ten plan dopracować.
Nasłuchuję czy w pobliżu nikogo nie ma. Pusto. Wychodzę na ulicę. Obrywam w głowę.
Upadam na ziemię i tracę przytomność.
~time skip~
Otwieram powoli oczy. Oślepia mnie jasność. (dop. aut. Gosia: Oślepia mnie moja zajebistość)
Przypominam sobie co się stało. Dociera do mnie także gdzie mogę teraz być.
Siedzę w małym pomieszczeniu. Fajnie. Klaustrofobia gwarantowana. Rozglądam się dookoła. Nie ma tu nikogo.
Rozwiązuję ręce. Ten ktoś nie umie robić węzłów. Idę do wyjścia.
- Gdzieś się wybierasz? - Pyta mnie męski głos.
Gdzieś go już słyszałam.
- Tak, na cygaro. Masz ogień?
Chłopaka muruje. Wykorzystuję to i szybko do niego podchodzę.
Powalam go na ziemię.
- I co teraz?
- Zostaw go. - Odzywa się ktoś inny.
Odbezpiecza pistolet.
- Postrzelisz bezbronną dziewczynę? Serio?
Odwracam się w stronę chłopaka.
Drżą mu ręce.
- Nie wiesz co robisz. Nie zabijesz mnie, rudzielcu.
- Jesteś okropna.
- Nie. Zapamiętaj: jestem Larsson.
Matt stoi zszokowany. Tom natomiast wykorzystuje moment i próbuje mnie zaatakować. Jednak jestem szybsza od niego. Znów leży na ziemi.
- Zostaw nas w spokoju...
- Em... Halo? To nie ja was porwałam i to nie ja was więżę. Zastanów się co mówisz.
Rudowłosy chce strzelić, ale...
- Och... Czyżby się komuś naboje skończyły? Jak mi przykro...
- Myślisz, że dałbym mu naładowany pistolet? - Jest też i trzeci głos.
Odwracam się przodem do jego właściciela.
- Edd Gould... Jak miło cię widzieć. - Zmienił się. Ma zarost no i troszeczkę schudł.
- Z wzajemnością, Larsson.
- Z wzajemnością, bo myślicie, że wyciągniecie ode mnie jakieś informacje na temat Tord'a?
Edd krzywi się na te słowa.
- I tak za bardzo nie masz wyboru.
- Bo?
Brązowowłosy nachyla się nade mną.
- Jesteś naszym więźniem. - Szepcze mi do ucha.
*****
Ta da! *macha rękami*
Napisałam. Macie i nie marudźcie.
CookieGirlFantasy
CZYTASZ
Hello Darling I Eddsworld Edd x Reader (zakończona)
FanfictionKontynuacja ,,Tak Ja Za Dawnych Lat I Eddsworld Edd x Reader" ***** 6 lat później. [T/i] ukrywa się w bazie wraz ze swoim starszym bratem, Tord'em. Któregoś dnia zostaje porwana. Czy uda jej się uciec z rąk porywaczy?