ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM EĞER OKURSANIZ VE VOTELERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.İLK HİKAYEM OLDUĞU İÇİN BÖLÜMLERİM KISA UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALARR :DD
RESİM : NEHİR :)
Sabah hafif bir ürpertiyle yatağımdan kalktım yorganımın ve yastağımın yerde olduğunu görünce hafif tebessüm ettim yine çok deli yatmıştım . Annem bana akşam yatmak bilmiyosun sabah kalkmak bilmiyosun şiiirlerini okurken hayatımın ne kadar normal ve her zaman ki sıkıcılığında olduğunu bi kere daha anladım.
Bu arada kendimi tanıtmayı unutmayı unuttum .Ben Nehir.18 yaşındayım istanbulda yaşıyorum .En sevdiğim şey sahilde paten sürmektir. En yakın arkadaşım Duru oda paten sürer ve çok iyi anlaşırız başka kardeşim yok ama onu öz kardeşim gibi severim. Annem de sever
Sabah kalktığım gibi banyoya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra annemin beni çağırdığını duydum kahvaltıya bekleniyorum :okullar biteli 1 hafta olmuştu bu mutlluk benim için başka hiçbirşeyde yoktu tabi paten sürmeyi unutmayayım Kahvaltıdan sonra odama çıktım. kot şortumu üstüne de turkuaz bol tişortümü giydim . Hemen Duruyu aradım patenlerini al gel dedim tabiki geleceğini söledi Patenlerimi alıp kapının önüne çıktım ben giyene kadar duru geldi sahile çıktık sürmeye başladık tek patenci biz değildik bir sürü çocuk vardı çok tatlılardı Neden anlamıyorum ama bu patenci çocuklar çok yakışıklı oluyolar yaaa.
Şimdide en yakın arkadaşım olan Duruyu size anlatayım.Biz küçüklüğmüzden beri arkadaşız hiç ayrılmadık Duruylada anasınıfında tanışmıştık. Annelerimiz de çok yakın arkadaş olunca hiç ayrılmadık. Bütün sırlarımız birbirimize verdik.
Paten sürerken biz çok eğleniyorduk sonra karşıdan paten süren bir çocuk geliyordu , sanırım burda yeniydi daha önce hiç görmemiştim çok yakışıklıydı , saçları öyle güzel uçuşuyordu ki anlatamam .Onu izlemeye daldığımdan patenimin bantlarının açıldığını farketmemiştim ki , kıçımın üstüne düştüm. Nolduğunu anlamadan daha demin onu izlediğim çocuk yanımda bitmişti ve rezil olmuştum. Ben bunları düşünürken çocuk birden benimle iletişime geçti.Yüzüne ışık tutulmuş tavşan gibi kalmamak için bende konuşmayı denedim.
''İyimisin ? Biryerinde birşey var mı ? ''
''İyiyim.Teşekkür ederim.''
''Kalkmana yardım edebilirim.''
''Gerek yok ben kalkarım.''
Biz konuyu konuşurken Duru öylece bana bakıyordu.Tam kalkmaya çalışırken tekrar popomun üstüne düştüm.Rezillik.
''Yardım istemediğine emin misin ?? ''
''Evet sana ihtiyacım olduğunu sanmıyorum.''
''Daha demin beni izlerken öyle düşündüğünü sanmıyorum.''
Kızardığıma emindim.Bu ne kadar egoist biriydi böyle.Ama çok güzel güldüğünü söyleyebilirdim.Gerçekten çok güzel gülüyordu.
''Ne izlemesi ya ne diyosun sen ? ''
Ben yerde hala oturuyordum.Patenleriyle birlikte karşımda bağdaş kurup oturduğunda şoka girdim.
''Az önce beni izlediğin için düştün dimi ? ''
''Saçmalıyosun.''
''Hayır saçmalamıyorum.Resmen beni izliyordun.''
''Hayır saçmalıyosun.Seni izlemiyordum.Ayrıca beni sen lafa tutuyorsun.Karşıma geçip oturuyorsun.Ne o beni kolay lokmamı sandın ? '' diyip sırıttım.
Bana bir piç smile yapıp ''Benim için her kız kolay lokmadır canım '' dedi.sinir olmuştum.
''Duru yardım edermisin ?? ''
Duru en sonunda gelip yardım etmişti.Kalktığımda oda kalmak için çaba harcıyordu ve başarılıda olmuştu.Ben hızla ona arkamı dönüp patenlerimi sürmeye başladığıda arkamdan
''BERKE . ADIM BERKE KÜÇÜK HANIM.''diye bağırdı.Gerçekten gıcık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİL AŞKIM.
ChickLitBizim aşkımız sahilde başlamıştı ama şimdi işler çok daha farklıydı iki paten süren aşkılar yerine siyahlara bürünmüş iki serseriydik ne ara değişmiştik bu kadar.Patenlerimizden vazgeçmemiştik tabikide siyahtan da birbirimizden de . Ben senin bildi...