5.

437 20 0
                                    



Eve girdiğimde annemler çoktan uyumustu.Hemen mutfağa girip bir bardak su içtim.Ardından hızlı adımlarla odama çıktım.Hemen üstümü değiştirip piamalarımı giydim.hemen banyoya koşup,yüzümü yıkadım sonra da dişlerimi fırçaladım.Çok terlemiştim dayanamıyınca girip duş aldım.Duştan sonra çok rahatlamıstım.Odama geçip giyindim.

saçlarımı kurutup yatagıma geçtim yatağımın yanındaki komidinin üzerinde duran telefonu elime aldım , kulaklığı takıp müziği açtım.Aklıma tabi hemen berke geldi .Zaten ne zaman müzik dinlesem aklıma bu aptal geliyo nedense... Ona gıcık oluyordum ama bi yandanda hoslanıyor gibiyidim. Herneyse müzik dinliyerek uyuya almısım.Sabah kalktığımda saat 12 olmustu, daha doğrusu ben kalkmadım annem tarafından zorla kaldırıldım ;

'' Nehir ''

ses yok

''kızım kalksana saat geç oldu ''

'' 5 dk daha annee ''

'' kızım kalk babanla bu gün iphone 5 s almaya gidiceksiniz. ''

''Ne ciddi misin anne ???? '' diyerek kalktım.

'' Tabikide değilim salak kızım inde asaguya kahvaltını yap .''

içimden anneme saydırırken o sinirle üstümü giyinip aşşağıya indim  babam;

'' Günaydın kızım '', dedi.

''Günaydın baba '' dedi.soğuk bir tavırla babam anlamıtı ki  '' ne oldu ?'' diye sordu . Bende annemin yaptıklarını anlattım babam sesli bir kahkaha attı ki bu beni daha çok sinirlendirmistim sofradan kalıp gittim . Kimse bisey demedi çünkü gelmiyeceğimi biliyolardı.

Odama çıkıp patenlerimi ve telefonumu aldım. Asağıya inip anneme ben gidiyorum diye isaret ettim. oda kafasını salladı.patenlerimi ayağıma geçirip kulağıma kulaklıklarımı taktım.Müzik beni sakinlestirmisti ve o salağı hatırlatmıstı. Tam 2 saat paten sürdükten sonra o mal sey ortalarda yoktu gozlerim adeta onu arıyordu... Ama o ortalıktı yoktu. Oysaki hergün gelirdi benim gibi bir sey mi olmustu acaba diye düsünüyordum.Daha sonra eve gitmeye karar verdim eve gittim üzgündüm. daha sonra kapı çalmaya basladı hızlı hızlı çalıyordu evde kmse olmadığı için ben bakmak zorundaydım. Kapıyı açtığımda Duru karsıımdaydı heyecanla bana bakıyordu  .elimle ona gel işareti yaptıım . once etrafı kolaçan etti kimse olmadığını gorünce hemen lafa basladı. 

''kızım neler oldu neler ? ''

''noldu '' dedim. Elindeki gazeteyi gosterdi.'' Ne var onda ?''

''kızım çok bomba biSEY VAR  '' dedi.

''Ne var goster artık ''diye çıkıstım. Aklımdan geçenler ise dünki partiden berkle benim resimlerimiz .:((

Duru hemen gazeteyi açtı ve bülent ersoy un makyajsız resimlerini gosterdi.Tam yarım saat beraber güldük.

Duru '' ee dün ne oldu '' dedi .bende ona herseyi anlattım.

Duruyla biraz daha konusuk dertleştik ten sonra annesi aradı ve eve gelmesi gerektiğini söledi.Oda hemen eve gitti.Duru gittikten sonra koltuga gecip yaylandım. 10 dk sonra kapı çalmaya başladı annem dir diye yavaş yavaş gidiyordum ki kapı sesleri hızlandı :

''Geldim anne geldiim " kapıyı açtığımda şoka girdim.

" Anne derken ?"

" Ya berke şey ee pardon aan -an nem gelicektide k.b "

"yok canıım "

" he iyi o zaman "

" neyse Nehir ? "

" efendiim Berke ya "

" Hadi üstünü değiştir gidiyoruz "

"Nereyeee "

" Süpriz boncuk süpriz "

" Boncuk ?"

"  şey ya ağzımdan kaçtı "

"Tamam tamam da ben gelmiyorum canım "

"Neden ?"

" Çünkü üşeniyorum "

" İyi ben giydiririm. "

" Malmısın ya sapık  tamam  ben giyinirim off. "

" He şöle "  salak bu çocuk ya tescilli mal .Hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim.Siyah bir tayt üstüne siyah bol bir tişort çok güzel duruyordum...

Hemen aşağıya indim indiğimde koltukta oturmuş beni bekliyordu .Beni görünce yüzünde bir tebessüm oluştu.

" Haydi gidelim " dedim.

Oda kafasıyla tamam işareti yaptı .Arabaya binince gözümü siyah bir şeyle bağladı.

 Sonrada kulağıma eğilip   '' ses çıkarma süprizin parçası '' dedi.

sesimi çıkarmadım dediği gibi . En sonunda durduk beni yavaşça aşağıya indirdi .sonra sesler dduymaya başladım nereye gelmiştik böyle yavaşça gözlerimi açtı ve çığlığı bastım .

'' OHA LÜNAPARK ! ''  BENİ ÇOCUKLUĞUMA döndürmüştü adeta ve ben buna çook sevinmiştim.

'' Ne oldu hiç lünaparka gitmedin mi ? '' dedi ve piçimsi gülümseeelerden birini yaptı salak  gıcık işte nolucak .

'' ya geldim tabikide ama kaç yıldır gelmiyorum ve ben lünaparkları çok severim. ''

'' O zaman haydi eğlenelimm ''

ilk önce gondola bindik daha sonra hepsine teker teker .....

zaman onun yanında çabuk geçiyordu sanki bayağı bi eğlendikten sonra beni eve bıraktı. 

'' iyi akşamlar prenses ''

'' İyi a kşamlar berke ,''
Q
dedikten sonra arabasına binip gitti. 

Bütün gece onu düşündüm .Sabah bir mesajla uyandım .

''  Günaydıııınn '' Berkten gelmişti .

'' Günaydıın '' dedim. 

'' Bu gün ne yapacaksın .''

'' paten sürmeye çıkarım belki ''

'' tamam bende gelirim belkii.''

'' Ben akşama doğru çıkacağım gelirsin '' 

'' Tamam canım görüşürüz.''

'' görüşürüz. ''

SAHİL AŞKIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin