Hiç bir şey demeden yürümeye devam ettim.oda yanımda yürüyordu nereye gidiceğimiz çok merak ediyordum ellerim uyuşuyordu. Ardından bir sokağa girdik sessiz ıssız bir sokak. Köşede bir mekan var dıştan bakıldığınında çok pis camları vardı ama içindeki insanların bir kısmı gözüküyordu.Mekanın kapısının tam önünde durduğumuzda Berke ''gir içeri ''dedi. İçeri girdiğimde herkes Berkeye selam vermeye başladı , bir yandan da saşkın saşkın bakıyorlardı burdaki insanlar kirli şekildeyken Berke onlara göre fazla şıktı.Etraf sigara dumanı kaplıydı duvarda saçma sapan resimler ve çıplak kadın resimleri vardı duvar çatlaklarla doluydu her an yıkılacakmış gibiydi. Etraftaki masalarda oturan insanlar kumar oynuyordu yada kucaklarındaki kızlarla yiyişiyolardı. Berke yaşlı hafif kirli sakallı adamın yanına gitti ve selam verdi adam da ona ''Seni böyle görmeye alışkın değiliz'' dedi. ''Alışkın olduğunuz hale döneceğim'' dedi. Buda ne demekti şimdi ? alışkın olacağınız hale döneceğim de ne demek ti ? Berke bana dönerek ''Hadi gidiyoruz beni takip et ''dediğinde şaşkın şaşkın suratına bakıyordum .Hala bu ortamda ne işimiz olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu. Berke yürürken bende onu takip ediyordum.Bİr kaç merdiven yukarı çıktıktan sonra bir odanın önünde durduk Bu odalar burda ne arıyordu bir fikrim yoktu.Sadece aklıma kötü kötü şeyler geliyordu neyse. Berke elini cebine atıp anahtarı çıkardı ve anahtar deliğine soktu daha sonra çevirdi ve kapıyı açtı.İçerisi siyaha boyanmıştı yatak örtüsü griydi oldukça boğucu bir ortamdı bazılarına göre ama bende böyle seviyordum yani çok garip gelmiyordu geçip yatağın üstüne oturdum Berke dolabın yanına gidip kendine siyah pantolon ve siyah bir tişort aldı. Banyoya girdi ve çıktığında o kıyafetleri giymişti böylede yakışıklıydı sanırım ben onu böyle daha çok beğenmiştim bende böyle giyinmek istiyordum. Yanıma doğru yürümeye başladı ve oturdu .Tam bir şey söyleyecekken lafını kestim ve ''Neler oluyor ? ''dedim. ''Anlatacağım , sadece dinle olur mu ? '' başımı evet anlamında salladım.
''Ben aslında hep bu ortamlardayım yani senin bildiğin tipten biri değilim ,böyleyim ve böyle olmayı tercih ediyorum , böyle olmayı seviyorum , sigara içiyorum senin anlayacağın şekilde ben bir serseriyim Nehir .'' dedikleri beni çok şaşırtmıştı Berke 'den böyle bir şey beklemiyordum ama bu haline de alışabilirdim. ''Beni böyle kabullenecek misin ? yoksa bitirecek misin ?'' Bu kelimelerin onun ağzından çıktığına inanamıyordum .Ben onu delicesine seviyordum nasıl bırakabilirdim bir an durdum derin bir nefes aldım ve ''Ben bu serseri çocuğa aşığım bırakır mıyım hiç ? '' dedim. Aklımda bir plan vardı bunu kesinlikle uygulamalıydım buna eminim oda çok şaşırsacaktı.
***
Dün akşam Berke beni eve bıraktıktan sonra babamdan para aldım ve yattım sabah yapıcak işlerim vardı.Yani şimdi yapıcak işerim var.
Altıma bir eşofman giydim ve üstünede polar kulaklığımı paramı ve telefonumu aldım.Aşağıya indim evde kimse yoktu.Spor ayakabılarımı giyip dışarı çıktım.Kulaklığımı taktım ve yürümeye başiladım hayır yürüyüş yapmaya gitmiyordum,otobüs durağına yürüyordum vardığımda kulaklığımı çıkardım gelen otobüse bindim akpimi bastım ve bir köşeye oturup müzik dinlemeye devam ettim.
Sonunda alışveriş merkezindeydim ; bir mağazaya girdim ve kıyafetlere bakmaya başladım siyah taytlar ve pantolonlar aldım. deri ceket ve siyah bot da tabikide .Alışveriş merkezinden çıkmadan önce bir yere daha uğradım ve burnuma piercing taktıracaktım koltuğa oturdum ve adamı bekledim adam burnumu deldi ve bu biraz canımı yakmıştı paramı ödeyip çıktım şimdi eve gidebilirdim . otobüse binip eve döndüm. Eve geldğimde direk odama çıktım siyah taytımı altıma giydim evdeki siyah topuklularımı da giydim siyah deri ceketimi de üstüme geçirdim önünü yukarı çektim saçlarımı dalgalandırıp saldım.Aynanın karşısına geçip siyah likitimi sürdüm ve kırmızı bir ruj sürdüm fazla mı iddalıydım ? Her neyse tüm işlerimi tamamladıktan sonra Berkeye buluşmak için mesaj attım.Daha sonra çıkardıklarımı topladım. Berke 'nin olumlu cevabından sonra anneme küçük bir not yazıp buzdolabının üzerine astım. Son kez aynada kendime bakıp dışarı çıktım. Bir bakala girip bir paket camel aldım.Buluşacağım yere doğru yürümeye başladım saçlarım havalanıyordu ve yanımda geçenler bana bakıyordu sanki tüm dikkatler üzerimdeydi buluşacağımız yere vardığımda ilk Berke yi göremedim daha sonra gördüm ve göz göze geldik.Hızlı bir şekilde ayağa kalktı gözleri kocaman açılmıştı.Yanına gidip ''Naber bebeğim ''dedim. Yaklaştı ve bana sarıldı ''Çok çok güzel olmuşsun Nehir ''dedi. Biraz ukalalık yapıp ''Ah Berke biliyorum '' dedim. Daha sonra banka oturduk ve konuşmaya başladı ''Neden böyle bir şey yaptın Nehir ben seni o halinlede seviyordum '' dedi. ''Bence böyle daha uyumluyuz '' dedim ciddi bir tavırla. Ve cebimdeki sigarayı çıkartıp kutuyu ona uzattım '' içer miyiz ? '' gine çok şaşırmıştı yüzünden belliydi '' bunu yapman gerek yok '' dedi. ''Karışma '' diye yanıt verdim. malesef çakmağı unutmuştum ceplerimi yokladım ne aradığımı anladı ve bir dal sigarayı ağzıma doğru tutu aldım çakmağı çıkartıp yaktı sonra bir dal daha çıkarıp kendisine yaktı.Bacağımı diğer bacağımın üstüne attım ve sigarayı içime çektim. Sonra dönüp ona baktım ve bir kez daha mırıldandım ''seni seviyorum'' ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİL AŞKIM.
ChickLitBizim aşkımız sahilde başlamıştı ama şimdi işler çok daha farklıydı iki paten süren aşkılar yerine siyahlara bürünmüş iki serseriydik ne ara değişmiştik bu kadar.Patenlerimizden vazgeçmemiştik tabikide siyahtan da birbirimizden de . Ben senin bildi...