10.

309 13 2
                                    

Berkenin annesiyle karşı karşıya geldiğimde çok utanmıştım. Hemen Berkeden ayrılarak duvaraya yaslandım ve kafamı eydim yanaklarım alev gibi anıyordu eminim kızarmıştım.Annesi bizi görüp ''ovv ''diyerk elleriyle gözlerini kapattı.,

Berke'' dur anne ''diyerek kolundan tuttu ve gitmesini engelledi bir şey söylemesine izin vermeden ''Çantamı alıp geliyorum ''dedi. ''Tamam ''diyerek odadan çıktı annesi.

''Berke annene rezil olduk ! ''

'''Sorun yok bebeğim nerde kalmıştık ? ''

 ''Berke saçmala yürü gidiyoruz '' diyerek kolundan tuttum ve çıkardım kapının dışındaki sandalye oturuyordu annesi.Ona bakamadım gine ve kafamı öne eğdim.Hala Berkenin kolunu tuttuğumu fark edince hemen bıraktım.Yanaklarıma gine ateş düşmüştü çok utanıyordum. Annesi bu durumu ya bizimkilere söylerse ? İçimde büyük bir endişe vardı inşallah söylemezdi .

Nermin hanım ''Hadi gidelim çocuklar ''Dedi. Berkeyle göz göze geldiğimizde berke göz kırparak gidelim dedi . Aşağıya indiğimizde hastanenin kapısının önüne gelen siyah BMW 'ye bindik. Şöför 'ün yanına oturdu ve bizde Berke'yle arkaya oturduk araba hareket ettiğinde Berke elimi tuttu.Sanırım sorun yok demek istiyordu ama ben sakinleşemiyordum.Arabanın dikiz aynasına baktığımda Nermin hanımın bize doğru baktığını gördüm ve elimi Berke'nin elinden çektim.Bu kadın neden bakıp duruyordu ?Hala çok fazla utandığımı anlamıyor muydu ? Eve gelene kadar kimse tek kelime etmemişti.Sonunda eve geldiğimzde derin bir oh.. çekmiştim çünkü bu utanç cehenneminden kurtuluyordum.Tam kapıyı açıp inerken ''Annenlere selam söyle Nehircim kendine iyi bak görüşürüz  ''dedi ben sadece sesizce görüşürüz diyebilmiştim .Ve eve doğru yürüdüm kapıyı tıklattım ve annem kapıyı açtı beni görünce birden sarıldı 2 dakikalık bir sarılmadan sonra babmı gördüm ve onunlada sırıldık daha sonra konuşmaya başladık uzun süre konuştuktan sonra odama gitmek için yanlarından ayrıldım.Odaya gittim ve banyoya girdim güzel bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurtuttum ve dolabıma yöneldim  kıyafetlerimi aldım ve giyindim. 

****

Yattığım yerden komidinin üstündeki telefonuma uzandım ardından da şarz aletime şarzı prize taktım diğer ucunuda telefonuma .. Onun şarz dolmasını beklerken bir yandan da kitap okuyordum ''Sabah uykum '' İnsanın sabah uykusu kadar sevebileceği biri lazım sen gibi senin gibi biraz da sana benzeyen...

40 dakikalık bir okumadan sonra telefonu elime aldım hala dolmamıştı uyumaya karar verdim .Başımı yastığa koyup gözlerimi kapadım ve derin bir uykuya daldım..

***

Sabah bir mesajla uyandım ; 

vodofone:

sayın abonemiz internet paketinizin bitmesine son 3 gün kalmıştır bilginize.

Ah ! lanet vodofone'  başkası mesaj atmaz zaten .bütün uykum alt üst olmuştu ve saat daha 8 :00 di kahretsin evde herkes uyuyordu yani babam işe gitmişti büyük ihtimal ama annem uuyuyordur. yatağımda doğruldum ve gözlerimi avuşturdum daha sonra yavaşça kalkıp lavaboya gitttim elimi yüzümü  yıkadıktan sonra beyaz yumuşacık havluya yüzümü kuruladım.Daha sonra aşağıya inip mutfağa girdim buzdolabına baktığımda kaşar ve salamı çıkarıp küçük bir kepek ekmeğine tost yaptım. Aslında evden erken çıkmak iyi olabilirdi. Duru ile uzun zamandır ve hatta çooook uzun zamandır görüşmüyorduk. Çünkü Duru Mert ile birlikte tatile çıkmıştı. Dödüğünün haber alalı iki gün oluyordu. Ona bir mesaj attım ve bize gelmesini söyledim .Oda yarım saat sonra geleceğini söyledi.Ben de bu saatten fayda çıkarark anneme bir kahvaltı hazırlayyım dedim. Dolabın kapağını açıp kahvaltılıkları masanın üzerine dizdim. Masanın üzerine de bir kağıt koydum. 

''GÜNAYDIN ANNECİĞİM : BEN EYLÜL 'LE PATENE ÇIKIYORUM SNAA AFİYET OLSUN MCK -BİRİCİK KIZIN '',

Anneme bu notu bıraktıktan sonra hızlı bir şekilde odama çıktım ve dolabımı açtım içinden bir şort bahçivan bir de beyaz tişort aldım onlarımı  giydikten sonra saçımı bir topuz yaptım ve dolabımın üstündeki patenleri aldım.Odamdan çıktım merdivenlere doğru yol alırken bir mesaj geldi.Bu Eylül'den di. 

''Beboşkom kusura bakma gelemiyorum cezalıymışım seni çok seviyorum mck ''

''Tamam aq hadi bye '' dedim. Ve inmeye devam ettim .O anda aklıma bir fikir geldi cebime koyduğum telefonu aldım ve mesaj bölümüne girdim Berke 'ye mesaj yazmaya başladım :

''paten sürmeye çıkıyorum istersen gel '' 

''Tamam '' dedi. Hemen çıktım ve sahile doğru patenlerimi sürmeye başladım.Bir banka oturup Berke'nin gelmesini bekledim. Arkadan yanağıma konan bir öpücükle irkildim gelmişti aşkitom.Onu görünce yine kalbim güm güm olmuştu.Canım benim nasıl da seviyorum bu ego manyağını . Ayağı kalkıp Berkeme sarıldım oda sarıldıktann sonra beni geriye doğru iteledi sonra kaşlarını çatarak bana baktı :

''Bu ne hal Nehir !! ''

''Ne var halimde ''

''Yürü giy ayakabılarını gidiyoruz '' 

''Nereye yaa ''

''Cevap vermede Şu ayakıbılarını giy '' Birden ne olmuştu bu çocuğa sırtımdaki çantamın fermarını açtım ve içinden ayakabılarımı çıkardım Berke zaten ayakabıyla gelmeşti. Ayakabılarımı giydikten sonra ayağı kalktım ve Önünde dilkildim kolumdan tutarak beni çekiştirmeye başladı. ''Ya Berke dur canımı acıtıyorsun '' Beni takmıyordu sessizce küfürler savuruyordu etrafa ne olduğunu hala anlamamıştım. Bİraz yol yürüdükten sonra Kolumu çekmeye çalıştım ama daha çok sıktı.Canım iyice acıyordu.Diğer elimle Berke 'nin kolunu çektim ve tam önüne geçtim . 

''Ne yaptığını sanıyorsun sen ya !! '' sokağın ortasında bağırıyordum ama umrumda değildi.

''Şu tipine bak şortun kısalığını görmüyor musun sen adam gibi giyinip gelsene yanıma salak ''

''Ne olucak sanki herkes giyiyor ayrıca salak sensin '' 

''Sen herkes değilsin Nehir giymiceksin şimdi biri görücek her yerin meydanda ''

''Ne oldu kıskandın mı yoksa ?? ''

''kıskanmadım Nehir benim olana kimse bakamaz yürü şimdi !!'' Hiç bir şey demeden yürüdüm ve bir mağzanın önüne geldik içeriye girdik pantolonlara doğru yürüdük ve eline bir kot dar pantolon aldı ve bana verdi ardından ''DENE '' dedi sertçe .Tamam anlamında kafamı salladım ve kabine girdim çıktığımda kabinin karşısındaki koltukta oturuyordu.Ellerimi belime koyup nasıl dedim ''Güzel şimdi yürü gidiyoruz dedi .Ama parasını ödemedik dediğimde alaycı bir tavırla güldü ve  ''Burası bizim dedi. Ardından sürtük tipli kadına el işareti yaptı ve kadın barkodu kesti. Diğerlerini çantama koyarak Berke 'nin yanına geçtim. Ve beraber mağazadan çıktık. Berke bana döndü ve Gözlerini gözlerime dikti. ''Nehir artık sana tüm gerçekleri anlatacağım. ''

NE diyordu bu ne gerçeğinden bahsediyordu anlamamıştım sadece gözlerine bakıyordum oda benim gözlerime.Bana ne anlatacağını çok merak ediyordum .Cebinden sigarasını aldı ve ağzına götürdü bir çakmakla yaktı sonra konuşmaya başladı ''Şimdi seni bir yere götürüceğim gidenee kadar konuşma. '' 

                                                                         Yeni bölüm baya bi gecikti kusuruma bakmayın . Acaba Berke Nehire Neler anlatacak gerçekleri derken bişr daha ki bölümde göreceksiniz. 

VOLTE VE YORUMLARI EKSİK ETMEYİN ARKADAŞLAR HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ :*

SAHİL AŞKIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin