9.

301 16 2
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR

KÖYDE OLDUĞUM İÇİN YAZAMIYORUM UMARIM AFFEDERSİNİZ.SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR :*

İnsan hayatı ne kadar kıymetli olabilir ? Bir insanı öldürmek bu kadar basit midir ? Hayatının sadece bir kamyon çarpımına bağlı olduğu ne kadar da garip.

Gözlerimi aralamaya çalışma sebebim etraftan duyduğum seslerdi.Kulaklarım bir sürü boğuk sesle karşılaşırken hareket etmeye çalıştım.Canım çok fazla yanıyordu.Ambulans sesleri geliyordu kulağıma.Git gide yaklaşıyordu sanki.Gözlerimi zorladığımda hafif aralıklarla açabildim.Gözüm Berke yi arıyordu.Çok zorlandım ama hafif başımı yana çevirebildim.Ordaydı.Berke oradaydı ve terde uzanıyordu.Kanlar içinde hemde.Bağırmak istiyordum.Çığlık atmak istiyordum.Ambulans geldiğinde içinden 2 sedye çıkardılar.Önce Berke yi sedyeye koyup arabaya bindirdiler.Benim aksime onun gözleri kapalıydı.Korkuyordum.

Hafif sarsıntı hissettiğimde sedyeye konulduğumu anladım.Ambulansa bindirildim ve Hastaneye doğru yola çıktık.Hastaneye vardığımızda hemen acile aldılar.Doktorlar ilk müdahaleyi yaparken bilincimi açık tutmak için benimle konuşuyorlardı.

"Adın ne senin " diye sordu.

"Ne-Ne-Nehir...." dedim zorla.

"Meraba Nehir ben buranın Cerrahi Şefiyim.Aynı zamanda da genel cerrahım.Şimdi neler olduğunu bana anlatır mısın ?"

"Bi-biz yol..un kenarındaydık..."

"Evet daha sonra ?"

"Bi..r kamy..on hatırlıyoru..mm.."

"Tamam.Neren acıyo bana söyleyebilir misin?"

"Be..benim baca-bacağım acıyo.."

"Tamam şimdi sakin olmalısın tamam mı ? "

"Ber..Berke nerde ?"

"O çocuğun ismi Berkeyse eğer o uyanık değil.Şimdi onada bakıcaz sen sakin ol."

Cevap veremedim.Ambulansa binmeden önce takılan boyunluğu çıkardılar.Bacağıma bakıp bazı tıp terimleri kullandılar ve alçıya almak için birşey hazırldılar.Şimdi sadece Berke yi bekliyecektim.Yorgundum.Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.

*****

Gözlerimi açtığımda normal odadaydım.Doktor koluma serum takıyordu.

"Uyandın demek " dedi.

"Berke nerde ?" dedim.Boğazım kurumuştu.

"Berke beyin durumu sizden daha ağırdı ama toparladı.Kolunda kırıklar ve kaburgalarında kırıklar var.Sanırım Berke bey 3 hafta misafirimiz olucak."

"Pekala." dedim çaresiz bir şekide.Bu nasıl olurdu ama ? Bağırmak istiyordum.Ağlamak istiyordum.Doktor odadan çıkmadan seslendim sadece ;

"Onu görebilir miyim ? "

"Tabii"

Yanıma gelip bir tekerlikli sandalyeye oturttu.

"Bilinci açık mı " diye sordum.

"Evet konuşabilirsiniz ama çok yormayın."

Odasına gidene kadar sessiz kaldım.İçeri girdiğimde doğal olarak bakışları bana çevrildi.

"Nehir "

"Berke iyi misin? "

"Beni boşver sen iyi misin " sesi acı doluydu sanki.

"Ben sizi yanlız bırakıyım " dedi doktor.

"Yanıma gel "

"Geldim" dedim gülümseyerek.

"Sana bişey olucak diye çok korktum."

"Bende öyle"

"İyisin dimi"

"İyiyim dedimya gerizekalı sen kendine bak şu haline bak."

"Anlaşılan eski halimize dönmüşüz." dedi gülerek.Allah'ım gülmek birine en fazla ne kadar yakışabilir kii..

"Komiksin hahaha" dedim trip atar gibi.

"Gel buraya aptal " dedi.Tabi gülerek.

"Ne diyosun sen salak.Daha iyileşmedin.Olmaz."

"Ne yani 3 hafta bana sarılıp öpmeyecek misin ?"

"Hayır" dedim kıkırdayarak.

"Offf "

"Günleri say Berke sayılı gün çabuk geçer " dedim komik olmaya çalışarak.

"3 hafta çabuk geçsin allahım."

Bütün haftalarımız kakara kikiri ile geçti.Sonunda 3 hafta bitmişti ve taburcu olucaktık.Tabii hastanede kalmaya başladığımızın 2. günü annemlere haber gitmişti.Çok kızmadılar sonuçta kazaydı yani.Annemler eve gitmişti çünkü ben taburcu olmuştum.Berkenin ailesi taburcu işlemlerini halletmek için odadan çıkmıştı.Berke üstünü giymek için banyoya gitti ve hızla çıktı.Annesi daha gelmemişti.Bende aşağı inmek için kapı kolunu çeviriyordum ki Berke beni kendine çevirdi.Kapıyla Berle arasında sıkışıp kaldığımda Berke kendini daha çok bana bastırdı.

"Nereye bayan "

"Aşağı inicem Berke bey"

"3 hafta geçti ama " dedi gözlerini kısarak.

"Farkındayım " dedim alt dudağımı ısırarak.Bunu beni öpmesi için yapmıştım evet.Çok kötüyüm puahahah :Dd

"Öyleyse " dedi tamamlamamı beklerken.

"Ne öyleyse ?"

"Kiss me bebeğim."

İçinden kahkaha atmak gelse de durdum.Berke yüzüme yaklaşarak beni öpmeye başladığınde bende karşılık verdim.Onu seviyordum.Kapıdan ayırıp karşıdaki duvara yasladı.Biz tam bu şekikde öpüşürken kapı açıldı ve annesi içeri girdi.Utancımdan yerin dibine girebilirdim ama Berke çok rahattı.Pislik ne olucak .....

SAHİL AŞKIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin