6.

392 20 0
                                    

ARKADAŞLAR HEPİNİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM BÖLÜM YAZMAYALI 3 HAFTA OLDU ÇOK YOĞUN OLDUĞUM İÇİN YAZAMADIM BİR DAHA BÖYLE OLMAYACAK İNŞ .

TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM HEPİNİZE İYİ OKUMALAR...

Saat 7 olmuştu bile bu sattlerde çıkıcaktım çıkıcaktık :) paten sürmeye ona söylemiştim ama ondan ses yoktu ardından kapı sesiyle irkildim .Aşağıya inip ''Ben açarıım Annee '' diye bağırdığımda annem de'' tamam '' dedi . :Kapıyı açtığımda karşımda BErke vardı .Gelmişti demek beni ekmemişti .Kalbim yine güm güm olmuştu gine ..

''Nehir neden hazırlanmadın '' dedi.Ses vermedim ona bakarken dalmışım.

''Hey Nehir sana diyorum '' dedi.

'' HE efendim ''

''Çok yakışıklıyım dimi ''

'' ne alaka şimdi ayrıca değilsin ''

''peki neden baka kaldın '' dedi. ''Dalmışım ne var yani '' dedim . piçimsi gülümseme yapıp ''Hıhı '' dediğinde sesimi biraz yükseltip ''sen ne kadar egoist pisliksin ya '' dediğimde .''tamam sevgilim sinirlenme git ve hazırlan '' dedi sevgilim mi çakma demeyi unuttu noluyordu bu çocuğa. Şaşkın şaşkın bakarak ''Çakma dedim .. oda kafasını salladı daha sonra ben hazırlanayım bekle dedim. iki dakkika sonra aşağıya inip anneme ben gidiyorum dedim .ARdından sırtıma çantamı alıp çıktım. Sahile doğru yürümeye başladık varana kadar hiç konuşmadık .Sürekli yakışıklı olduğunu idda ediyordu öyleydi de ama  söylemesi saçmaydı belkide egostceydi ? kısacası hoş değildi .En sonunda sahile vardığımda bir banka oturup patenlerimizi giydik tam emin değilim ama sanırım çok tatlı gözüküyorduk  . Kalkıp sürmeye başladığımızda birden sarsıntıya uğrandım tam düşerken berke beni tutmuştu .Biri bana çarpmıştı hemde çok kötü çarpmıştı canım acıyordu.

'' iyi misin '' diye sorduğunda ''yani '' diye cevap verdim canım acıyordu ama güçle olmalıydım .Berke arkasına dönerek 

''Baksana lan sen '' dedi.noluyordu burda anlamamıştım şaşkın şaşkın bakıyordum .Çocuk ''ne var '' dediğinde. ''Düzgün yürüsene lan kıza çarptın''diye cevap verdi.  

''sanane lan sana mı sorcam ''dedi bu çocuk kesin belasını arıyodu .Berke ''Çabuk özür dile kızdan ''dediğinde ''Dilemessem nolur lan ''

''Bu olur '' diyip çocuğun yüzüne yumruğu geçirdi çocuğun kaşı kanıyordu .Çocuk da ona bir yumruk geçirince ''Berke dur yapma ''Dedim ama dinlemeyerek sen karışma nehir ''dedi.Şimdi ne yapacaktım kavga ediyordu benim için benim için hemde ne kadar garip geliyor rüyadamıyım acaba hayır değilim tam karşımda kavga ediyordu.Çok sinirli gözüküyordu çocuğu yere yatırmış yumruklar tekmeler atıyordu ve ben böyle mal mal olanları izliyordum onları durduramıyordum .Daha sonra ordan geçen bir adam bunları durdurarak ''herkez kendi işine bi daha sizi kavga ederken görmicem diyerek ordan ayrıldı '' berke yi çekiştirerek götürmeye çalıştım başarmıştım bu çocuğun patenleri nerdeydi çıkamış kavga ederken haberim yok çantasını sırtından alıp ayakabılarını çıkardım ve verdim daha sonra patenlerini çantasına koydum kendi ayakabılarımı da çantamdan çıkarıp giydim ardından ,berke ye dönüp  ''Neden o çocuğa vurdun ''dedim . ''çünkü senden özür dilemedi'' dedi sinirlice.  

''BEnim için sorun değilde çok abarttın ''

''Abartmadım işte Nehir uzatma sus ''

''Çok mu önemli özür dilemesi çok mu önemliyim seni için sanki ? ''

''Evet çok um- hayır değilsin ama benim yanımdaki kıza kimse vuramaz çarpamaz yanlışıkla olsa da özür dilemesi lazım ayrıca bu hangi kız olursa olsun aynısı yapardım '' dedi. Resmen senin bi ayrıcalığın yok dedi lan kim olursa olsun yapardım dedi onu için hiç bişeyim ben o her kız için aynısını yapar olmaz ya. ''Tamam o zaman canın çok acıyor mu '' ? diye sordum .''Sertçe ''hayır ''dedi.Ses çıkarmadan yola devam ederken sessizliği bozup ''Eve gidelim mi ? '' diye sordum.''Dur ''dedi.Hala sinirliydi .Bu çocuk sinirliyken bile çok seksi duruyordu Allahım .KAfamı salladığımda bir şey demedi.Eve doğru yürürken elimi tutup  ''Seni kırdıysam özür dilerim başka bir yerlere gitmek ister misin ? '' dedi. '' Elimi neden tutuyorsun ?'' dediğimde .

''Çakma da olsa sevgilimsin ve sevgililer böyle yapar ''dedi.'' İYi '' dedim. 

''Gidelim mi ''dediğinde nerye dedim . Tam cevap verecekken telefonumun sesiyle irkildim ekrandaki 'Babam ' yazısını görünce duraksadım ve telefonu açtım babam:

''Nehir nerdesin '' 

''Bizim buralardayım baba ''

''Sana mesaj atacağım hastaneye gel anneni hastaneye kaldırdık ''dedi.ve telefonu kapatttı noluduğunu anlamamıştım bile ardından telefonuma gelen mesaj 'a baktım bir hastanenin ismi vardı . Berke :

''Ne oldu ? ''

''Annemi hastaneye kaldırmışlar gitmem lazım ''dedim.

''Bende geliyorum atla arabaya ''dedi. Arabaya bindik uzun başlamıştı hasane uzaktı .Yol boyunca konuşmamıştık sadece gözlerimden yaşlar geliyordu acaba anneme bir şey olmuş muydu ? Ben annemsiz ne yapardım ? Ölür müydüm ? Yoksa hayata daha sıkı tuttunmaya mı çalışırdım ? Belkide annemin birşeyi yoktu sadece ben abartıyordum ...

SAHİL AŞKIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin