ARKADAŞLAR ARTIK BÖLÜMLERİMİ SÖZ VERDİĞİM GİBİ CUMARTESİDEN CUMARTESİYE YAZIYORUM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA OLSUN BİR DAHA Kİ BÖLÜMLERİ DAHA UZUN YAPACAĞIM ..
HERKEZE İYİ OKUMALAR .
BU ARADA YORUMLAR VE VOLTELER GELMİYO GELİRSE ÇOK SEVİNİRİM. <333
resim berkeeee
Berke den ;
Nehir 'e baktığımda ağlıyordu onu öyle görünce içim acımıştı nasıl böyle bir hale gelmişti ki hemen daha hastaneye varmamıştık bile annesine bir şey olacağından korkuyordu savunmasız gibiydi onu hiç böyle görmemiştim o sakar utangaç bir kızdı dudaklarını öptüğümde kıpkırmızı olmuştu ama farkında değildi güzel bir kızdı ışıl ışıl gözleri vardı . Ben ondan hoşlanıyor gibiydim sadece gibiydim çünkü ben Berke kaya daha önce hiç bir kızla uzun ilişkim olmamıştı hepsi bir günlüktü yatıp kalktığım kızlardı onları sevmemiştim hiç bir zaman ama Nehir farklı gibiydi içimde farklı hisler uyandırıyordu .güzel hisler.. O farklıydı bu yüzden onu seviyordum savunmasız ve yeterince masum kalbi temiz di kimseyi kıramayacak derece iyi niyetliydi bu onu farklı kılıyordu .
Hastaneye vardığımızda hızlı adımlarla hastaneye vardı gözlerinden yaşlar geliyordu Danışmadan neresi olduğunu öğrenip 3. kata çıktık .Babasını gördüğünde durumu öğrendi ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı .Trafik kazası olmuştu annesi bariyerlere çarpmıştı ve durumu ağırdı .Şimdi yoğum bakımda yatıyordu ağlayırak yere çömeldi ve duvara yasladı dizlerini kendine doğru çekti ve kafasını dizlerine koydu.Yaklaştım ve ve bende yere oturdum kafasını alıp göğsüme yasladım daha mı rahatlamıştı sanki .Ardından odadan çıkan doktorla oda ayaklandı :
''Annemin neyi var doktor bey ?''
''Kazadan dolayı kafa tası hasar görmüş ama hayatı tehlikesi yok şimdilik yoğun bakımda ''
''Ne-ne zaman taburcu olucak ?''dediğinde gözlerinden yaşlar geliyordu .Doktor :şimdilik belli bir tarih yok ne zaman kendine gelirse daha doğrusu tedavisi var tedavisi bittiğinde tam olarak taburcu olucak en fazla 1 - 1 buçuk aya yakın kalıcak yarın sabah iyi olursa yoğun bakımdan çıkıcak şimdilik bu kadar iyi günler.''
doktorun söylediklerini duyduğunda içi biraz daha ferahlamış gibiydi .Ama hala ağlıyordu hıçkıra hıçkıra değil gözlerinden damlarar geliyordu yıkılmış gibi bir hali vardı artık gözleri kıpkırmızı olmuştu iyice güçsüzleşmişti onu böyle görmeye dayanmadım ve aniden sarıldım kafasını göğüsüme yaslayıp saçlarını öptüm oda sarıldı ve daha fazla ağlamaya başladı tuvalete götürüp elini yüzünü yıkattıktan sonra ordaki sandalyelerden birine oturduk babası geldiğinde koşup babasına sarıldı ve refakatçı ben kalacağım .dedi. Babası itiraz etmedi ve merdivenlere doğru yürüdü .
-
Akşam olmuştu artık yada gece demeliyim refakatçı odasında bir yatak vardı .Geçip oturdu ve bana dönerek ''Sen artık gidebilirsin yanımda olduğun için teşekkür ederim ''dedi. Ben gitmiyecekti eve falan onu böyle bırakamazdım değil mi ? ''Hayır seninle kalacağım .'' dediğimde dikkatlice bakarak ''Nerde yatmayı düşünüyorsun ''
''Yanında ! '' dediğimde birden gözleri açıldı ve ''Saçmalama benimle yatamazsın ''
''Nehir şu hgalinde bile benimle iddalaşa biliyorsun geç yat şuraya !''dedim sesim biraz sert ve yüksek çıkmıştı ama yapıcak bir şey yoktu sözümü dinleyip ayakabılarını çıkardı ve yatağın ucuna kıvrandı bende yanına uzandığımda yerdeki kırlenti alıp''Aramızda yastık olucak !. '' dedi. '' ''Nehir şu kadarcık yatakta ne yastığından bahsediyosun dön arkanı yat '' dediğmde içinden bir of çekerek arkasını döndü uyumaya çalışıyordu sanırım ama bütün gece bir sağa dönmekten ne kendini ne de beni uyutma saat 4 civarlarıydı ve cidden uyumaya ihtiyacım vardı. Arkası dönüktü belimden tutup kendime çektim ve sarıldım ses çıkarmadı sanırım şimdi daha rahatttı uyuduğunu anladığımda ben de derin bir uykuya daldım...
Sabah kalktığımda hala uyuyordu bir melek gibi uyuyordu adeta hata uyurken daha sevimli oluyordu sessiz sakin ve uysal onu bu haliyle daha çok seviyordum evet ben onu seviyordum kimseye böyle duygular hissetmemiştim ama ona hissediyordum .Onun üzülmesine dayanamıyordum.Uyandığında belkide ona onu sevdiğimi söylerdiim .Kararlıyddım bu konuda .Artık tek sorun uyanmasını beklemekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİL AŞKIM.
ChickLitBizim aşkımız sahilde başlamıştı ama şimdi işler çok daha farklıydı iki paten süren aşkılar yerine siyahlara bürünmüş iki serseriydik ne ara değişmiştik bu kadar.Patenlerimizden vazgeçmemiştik tabikide siyahtan da birbirimizden de . Ben senin bildi...