2.

626 26 2
                                    

ARKADAŞLAR YBLER BİRAZ HIZLI GELİYOR AMA BİR ZAMAN SONRA DAHA DA YAVAŞLATMAYI  DÜŞÜNÜYORUM.OKUDUĞUNUZDA LÜTFEN YORUM YAPIN VE VOTELEYİN.SEVİLİYOSUNUZ.İYİ OKUMALAR :D :*

resim Berke :D :*

Eve geldiğim gibi kendimi yatağa attım.Aslında Duruya beni hemen kaldırmadığı için sinirliydim ama aslında düşünmek için daha önemli şeyler vardı.Böyle bir çocuğun karşısında rezil olmustum içim çok kötüydü bir türlü aklımdan gitmiyordu. En sonunda telefonumu ve kulaklığımı alıp müzik dinlemeye başladım . Bu daha kotu oldu .En sonunda annem beni yemege çagırdı yemekten sonra tam odama gidicektim ki babam beni durdurdu.

''Nehir ''

''efendim baba ''

''yarın bir yemege gidicez seninde gelmeni istiyorum ''

''ne yemeği baba ''

''yeni ortagım bizi aksam yemegıne cagırdı ''

''Ben gelmesem ''

''Olmaz ailecek gidicez ''

Uzun ısrarlardan sonra gidicegımıze karar verıldi .

Ertesi sabah kahvaltıdan sonra paten sürmeye çıktım baya sürdükten sonra  gine o çocugu gördüm tabikide baya bi utanmıştım .yanıma yaklaşıp bir şey diyecekti ki hızlanıp gittim evi geldiğimde annem hazırlanmamı söyledi. Hemen hatırlanmaya basladım kırmızı mini elbisem siyah topuklu ayakkabılarım ve dalgalı saçlarımla çok harika gözüküyordum.

Misafirliğe gittiğimizde adam direk tanışma faslına geçti . oğlunu çağırdı :

'' Berke gel oğlum misafirlerle tanış ''

'' tamam baba diyerek geldi . ''

'' oğlum bak bu Nehir '' dediğinde bana piçimsi gülümseme atarken .

''Biliyorum dedi ''

''nerden tanışıyorsunuz'' değinde babası .

'' Beni iz ....''

daha sözünü bitirmeden kesip başka birşey söledim hemde ona kapak yapmak istedim.

''Berke benim arkadaşımın sevgilisiydi '' dedim.

Berke kulağıma eğilerek adımı unutmamışsın dedi.

Babası '' her neyse '' diyip geçti.

Berke babasına "ben Nehire odamı gezdireyim bari burda sıkıldık baba." dediğinde babası tamam anlamında kafasını salladı.Ben ne olduğunu anlamadan Berke kolumdan tutup beni merdivenlere doğru götürdü.

Odasına doğru ilerlerken azıcık korkuyordum.Acaba bu mal bana bişey yapar mıydı  ? Tövbest. Ne diyorum ben ya.Ben bunları düşünürken Berke nin odasına varmıştık.Kapıdan içeri girdiğimizde odasının ne kadar güzel ve düzenli olduğunu farkettim.Ama yerde bir cd kabı duruyordu.Ayağım ona takıldığında düşmek üzerindeydim.Berke belimden tutup beni kendine çektiğinde düşmekten kurtulmuştum.Ama çok yakındık.Burunlarımız birbirlerine değiyordu.Berke ileri bir hareket yaptığında dudakları dudaklarıma değdi.Kalbim yerinden firlicaktı sanki.Biz öpüşüyormuyduk ??

SAHİL AŞKIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin