Capitolul 7

1.2K 63 7
                                    

.O saptamana mai tarziu...

Ashley's P.O.V.

- Vrei sa spui ca ai omorat-o pe Ro?! am strigat eu la Leo printre lacrimi.

- Nu, nu am zis asta. Am spus doar ca am impuscat-o.

Mi-a asezat farfuria cu mancare la marginea patului, dar eu am aruncat tava in perete. Nu imi venea sa cred ce tocmai auzisem. Ronny fusese impuscata iar eu aflasem tocmai acum. Era numai vina mea! Numai din cauza mea Ronny era pe patul de moarte. Numai din cauza orgoliului meu.

- A fost operata, zise, neimpresionat de faptul ca nu voiam sa mananc. Si a supravietuit. 

A mai luat o muscatura din marul sau verde ca frunzele pomilor si m-a privit serios, ca de fiecare data. Rece. Fara pic de mila.

- A... a scapat? m-am balbait eu.

- Au externat-o eu. Acum, toata lumea il cauta pe blondul misterios cu care ea a iesit din sectia de politie. Ha, de parca il vor gasi vreodata! Nimeni nu a reusit sa ma identifice, si sti de ce? Pentru ca nu am stat prea mult pe ganduri. Nimeni nu a reusit sa-mi retina figura pentru ca m-am miscat prea repede pentru ei.

- Dar ai vrut sa o omori pe Ro... De ce? De ce ea?

- Hm, poate ca daca nu ai fi incercat sa scapi, si daca nu mi-ai fi folosit telefonul ca s-o suni, acum ar fi fost vie si nevatamata. Si, cel mai probabil, ar fi putut sa vorbeasca.

- Poftim? am facut eu.

Leo mi-a facut cu ochiul, in timp ce gandurile mele zburau departe, la tot ce e mai rau. A aruncat o privire la ceasul de la mana si apoi mi-a strigat:

- Hei, e deja ora sapte! Pun pariu ca am fost dati la stiri! 

Mi-a smuls telecomanda din mana si a deschis televizorul. M-am ridicat din pat, apropiindu-ma de ecran de parca as fi vrut sa intru in televizor. Era timpul sa aflu ce s-a intamplat cu adevarat.

In fata ochilor mi s-a infatisat o doamna prezentabila, imbracata intr-o bluza neagra si un sacou rosu. Pe fundal, erau difuzate imaigini de la fata locului.

"Scandalul de la Beverly High continua. Astazi, martorul principal al cazului a fost externat din spital. Cu toate acestea, doctorii spun ca au fost afectate deosebit de grav corzile vocale, astfel incat ea nu va putea vorbii. Nu se stie insa daca este un efect secundar sau permanent, dar cert este faptul ca declaratia tinerei Ronny Clarkson va fi amanata, deoarece noile expertize ale medicilor arata ca fata ar avea o boala mintala care nu o lasa sa-si reaminteasca prea bine detalii din trecut."

- Legat de boala mintala. Este total neadevarata. Am platit un doctor cunoscut sa spuna toate astea. Asa ca nu iti face griji pentru prietena ta, m-a lamurit el.

- Nu te inteleg, Leo... Chiar nu te inteleg. De ce imi spui toate astea? De unde sti ca nu te-as putea trada in orice moment?

- In primul rand, nu ai cum sa scapi. Iar in al doilea, cand intru aici nu-mi mai iau si telefonul sau orice alt mijloc de comunicare. Te-ai prins?

Mai lua o muscatura din marul sau. Ramanea-ti-ar in gat!

- Sefu' ! se auzi vocea uneia dintre gorile care tocmai isi bagase capul pe usa. Vino repede! Trebuie sa vezi asta! 

Leo a tusit din cauza bucatelei de mar cu care se innecase. Doamne, daca s-ar intampla asa ceva de fiecare data cand imi doresc ceva, ar fi fost ingropat de viu.

- Ce dracu' mai e acum?!

- Raymond a sunat si a spus sa intrati neaparat pe blogul... acela despre care spuneati ca v-a suparat ingrozitor.

Keep loving, Keep bloggingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum