Gabe's P.O.V.
- Oh, si daca va faceti griji in legatura cu blogul lui Leo, atunci considerati treaba ca rezolvata. Am parola, deci il pot sterge intr-o clipita.
- Prea tarziu... zise Ash lasand privirea in jos.
Am tras-o putin mai aproape de mine si i-am strans mana. Apoi am ridicat privirea catre Ray ca sa-i explic:
- Directorul scolii a vazut toate astea.
- Asta e problema voastra de fapt? pufni Ray. O pot convinge pe Melly sa vorbeasca despre asta cu ta-su.
Am rasuflat usurati. Am privit-o zambitor pe Ash. Si, cu toate ca problema ii era gata rezolvata, parea a fi ingrijorata. M-a tras putin intr-o parte si m-a privit. Era trista, asa ca am imbratisat-o fara sa spun un cuvant. Dar ea trebuia sa spuna.
- Unde o sa dormim la noapte, Gabe?
- Hei, nu e mare chestie. Daca bunica lui Ro nu ne primeste pe amandoi la ea, exista destul loc in masina.
- Bancheta din spate nu e atat de incapatoare precum crezi.
- Iar tu te gandesti doar la ce e mai rau.
Mi-am unit fruntea de a ei, iar ea a rasuflat. Respiratia sa imi musca pielea din jurul buzelor, facandu-ma sa zambesc. Am sarutat-o apasat ca sa-i ofer un sentiment de siguranta. Si am reusit, pentru ca atunci cand m-am indepartat, era zambitoare. Mi-a pus mana pe obraz.
- Au! am spus.
- Oh, scuze. Sigur te simti bine?
- Te astepti sa-ti raspund la asta?
Am ras amandoi.
- O sa am grija de tine imediat ce ajungem acasa la Ro.
Ronny se intoarse cu fata catre noi. Sigur ne auzise.
- Poftim?
- Ronny, putem vorbi putin intre patru ochi? am spus eu, ca sa o distrag. E important.
Eram pe cale sa-i spun despre legatura noastra. Despre faptul ca sunteti frati vitregi. Cred ca Ashley a intuit asta, fiindca dadea semne de nervozitate: se abtinea din greu sa nu-si roada unghiile. Ca sa termin mai repede, am tras-o de mana pe Ronny si am inceput cu ce mi-a trecut prima oara prin cap:
- Nu stiu cum sa incep.
Ce tampit sunt.
- Gabe, au trecut cinci minute pe ceas de cand vad ca incerci sa spui ceva. Asa ca spune odata!
- Suntem frati.
Ronny isi da ochii peste cap.
- For the love of God! Deja mi se face rau! E a doua oara cand aud chestia asta si deja imi vine sa vars!
A spus-o intr-un mod frateste, oarecum. Iar asta m-a socat? Stia? De cand? Oare chiar sunt ultimul care afla toate astea. Ma uitam la ea ca la felu' paispe'. A inceput sa-mi fluture mana prin fata ochilor, dar am ramas fara reactie. Pana la urma, m-a pocnit.
- Auch!
- Ronny! am auzit-o pe Ash strigand.
- Ce vroiai sa-i fac? Sa-l las sa intre in coma verticala? Si care e treaba cu "la Ronny acasa"?
- Poveste lunga.
Ashley a inceput sa planga in timp ce ii povesteam surorii mele ce se intamplase. O luasem de mana atunci si o stransesem in brate. Stiam ca nu este suficient de puternica incat sa reziste.
- Uau, facu Ro atunci cand am terminat de spus tot ce aveam de spus. Imi pare rau, fratica, dar v-ati ales cea mai idioata seara. Bunica-mea a invitat un prieten vechi la cina si se pare ca ramane peste noapte. A venit tocmai din Belgrad ca sa o vada.
CITEȘTI
Keep loving, Keep blogging
Teen FictionAshley Davis este inselata de catre iubitul ei, dar cu siguranta nu va lasa aceasta fapta nepedepsita. Ea deschide un blog de mare succes in randul liceenilor de la Beverly High, unde posteaza toate secretele ex-ului. In acest joc al razbunarii est...