Capitolul 13

934 47 7
                                    

Ashley's P.O.V.

- Gabe, trebuie sa vorbim. Urgent, i-am spus eu prin telefon lui Gabe, dupa ce m-am retras in livingul lui Ro. 

- Ce este asa de urgent?

Gabe vorbea in soapta. Am banuit ca o face din cauza tatalui sau nervos, si nu cred ca m-am inselat. Mi-am muscat buza de jos. Cum puteam sa-i spun despre mama lui Ronny? Cum puteam sa-i spun ca era fratele prietenei mele cea mai buna? Erau atatea intrebari, iar eu am ales sa-i adresez una stupida:

- De ce vorbesti in soapta?

- Tata a plecat. Menajera mi-a spus ca la cateva minute dupa noi, a iesit si el pe usa. Iar acum, nu stiu de ce, am impresia ca tipa trage cu urechea.

Am oftat. Intr-un fel, ma bucuram ca-i pot distrage atentia de la adevarata intrebare, si anume ce era atat de urgent. I-am zis sa vina la mine acasa si sa ma astepte acolo. Abea dupa ce am inchis, mi-am adus aminte de vorbele mamei mele.

Mama astepta pe cineva. Nu stiam exact care era treaba, dar nu puteam decat sa sper ca acel cineva avea sa o scoata in oras, sau la restaurant, sau oriunde altundeva. Ia acel cineva sa fie un simplu partener de afaceri. 

Am inspirat, mi-am masat tamplele, apoi am auzit vocea blanda a bunicii lui Ro.

- Ronny a adormit. Cred ca este din cauza lacrimilor.

- Trebuie sa vorbim, am zis dur, desi nu voiam sa sune astfel. 

Batrana ma privea plina de uimire. Ma invita la masa si facuse imediat rost de celebrul sau ceai. Am luat o gura din politete, dar aveam nevoie de gura ca sa o pot interoga.

- E vorba despre fiica dumneavoastra.

- Teressa? 

La auzul acestui nume, un nod mi s-a format in gat. Nu era acelasi nume pe care tatal lui Gabe il strigase? Ba da. Trebuia sa continui discutia, chiar daca observam ca ochii batranei erau umeziti.

- Ce va amintiti in legatura cu ea?

- Ei bine, nu prea multe. Teressa a rupt orice legatura cu mine inainte ca Ronny sa se fi nascut. 

- Cum asa?

- Teressa a facut o mare prostie. A nascut si abandonat copilul altui barbat, desi ea era casatorita. Iti spun toate astea pentru ca am mare incredere in tine, Ashley.

Ochii ei se ridicara de la ceasca de ceai si ma privea. Am mai luat o gura de ceai, apoi am intrebat:

- Ce stiti despre acel copil?

- A ramas cu tatal lui biologic. 

Batrana a dat din umeri, apoi a continuat:

- Nu stiu cum il cheama. Nu stiu unde sta. Mi-ar fi placut sa-l cresc eu, pentru a-i lua o povara de pe umeri Teressei. Putea sa-l viziteze de cate ori dorea, iar astfel nu ar fi simtit lipsa dragostei materne. Dar Teressa era foarte incapatanata. Uneori am impresia ca Ronny seamana atat de mult cu ea...

Din pozele pe care le vazusem, la infatisare Gabe se asemana mai mult cu acea femeie. Probabil Ronny ii semana tatalui ei, iar la caracter, mamei. Trebuia sa o recunoasca cineva: Ro era incapatanata. Ro era tot ceea ce voia si nu asculta pe nimeni care o sfatuia si-i spunea ca este gresit. Am zambit.

- V-ar placea sa-l cunoasteti? Pe nepotul dumneavoastra?

Ochii ei aveau din nou acea nota surprinsa. Am aprobat din cap catre o intrebare nerostita:"Il cunoasti?"

- E vorba de Gabe. 

- Prietenul tau?

- Da.

Keep loving, Keep bloggingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum