Capitolul 10

1K 56 7
                                    

Ashley's P.O.V.

Degetele inca imi tremurau pe telefon. Am vizionat videoclipul de cel putin cinci ori pana sa vina Ronny acasa, parand destul de fericita, semn ca nu patise nimic. Am plecat si, in drum spre casa, simteam cum degetele strang tot mai slab telefonul intre ele. Sa-l sun pe Ray?

Si daca Ray va minti? Oh, de fapt, cu un asemenea filmulet ce nu parea deloc trucat, cu ce ar putea Ray minti? Am tastat numarul sau si, inainte sa sun, am luat o gura mare de oxigen. Dar lacrimile tot au inceput sa curga.

- Da? se auzi vocea lui Ray.

- Eu sunt, spun fara a-mi controla tremurul din voce. Spunem tot ce ar trebui sa stiu despre Gabe si Mellinda.

Mi-am imaginat cum zambea smecher, chiar daca nu il puteam vedea. Am inspirat adanc din nou. 

- Melly si cu mine urma sa ne vedem, dar ea nu a venit. Ronny era la mine acasa, am dus-o acolo imediat dupa ce am luat-o de la spital. Dar ce este mai important, este ca Melly nu a venit la intrunire.

- Si ai decis sa mergi acasa la ea...

- ...Si am gasit-o acolo cu Gabe. Stiam ca nu o sa ma crezi, asa ca m-am decis sa-i filmez.

Am oftat. Alte doua lacrimi mi s-au scurs pe obraji si, in incercarea de a-mi pastra constinta impacata, am intrebat:

- Si tu ce ai de castigat din asta?

- Aici voiam sa ajung.

Inima a inceput sa-mi bubuie in piept. Trebuia sa ma calmez. Dar daca era ceva ce il includea pasiv si pe Leo? Daca era ceva periculos? Daca era ceva atat de nebunesc incat sa ma oblige sa accept? 

Imi place de Mellinda. Asa cum tu il placi pe Gabe. Sunt sigur ca nu-l vei lasa pe Rogers sa vada cat de mult suferi dupa el. Asta i-ar lasa o satisfactie nemaipomenita. Pe langa asta, stiu ca Melly a avut odata o oarecare atractie fata de mine. Ce-ai zice daca i-am face gelosi?

Am inteles exact ce voia sa-mi spuna. I-am inchis telefonul in nas, inainte ca lacrimile sa navaleasca intr-o cascada cristalina pe obraji. M-am trantit pe jos, cand un copac oarecare, sprijinindu-mi capul de acesta si am inceput sa plang. Fara sa ma gandesc la cuvinte, fara sa ma gandesc la minciunile pe care mi le-a zis. 

Nu eram sensibila. Doar ca fusesem puternica prea mult timp. Iar acum toata agitatia care am tinut-o in mine ma omoara. 

 Gabe's P.O.V.

O sunasem pe Ash de un miliard de ori, doar ca sa-mi intre casuta vocala. O cautam ca nebunul cu masina pe toate strazile. Pana cand am zarit-o cu coada ochiului. Am franat brusc si am parcat masina pe jumatate de trotoar, dupa care am abandonat-o acolo, alergand spre Ashley.

- Ash... am zis, strangand-o in brate.

A stat acolo putin timp. In de ajuns cat sa-i observ parul inchis la culoare datorita luminii ce nu o invelea in splendoarea sa. Apoi m-a impins brutal, ridicandu-se de jos. In ochii ei se puteau citii multe: ura, furie, suparare si un strop de dezamagire. Stiam ce urmeaza. Stiam ca filmuletul ajunsese la ea. Stiam. 

- Poti sa-mi explici de ai facut asta? De ce te-ai jucat cu mine in halul asta? tipa.

Mi-am lasat privirea in pamant si mi-am strans ochii pentru o secunda. Am simtit cum se apropia de mine cu pasi nesiguri. Mi-a luat mainile intre ale ei, dupa care mi-a mutat una pe pieptul sau.

- Simti asta? zise in timp ce bataile inimii sale alerte imi strapungeau sufletul de durere. Asta suna a inima ranita, Gabe. Si tu, si Ray, si Mellinda ati vrut sa ma distrugeti ca sa-l razbunati pe Leo. De ce nu m-ati omorat de la bun inceput?

Keep loving, Keep bloggingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum