Gabe's P.O.V.
Mi-a luat ceva pana sa diger informatia. Ronny, sora mea? Dar nu semanam! Si de unde pana unde faptul ca Ro ar putea avea aceeasi mama cu a mea?
- Ti minte ceea ce-mi spusesesi? Faptul ca mama ta era casatorita si ca dupa moartea sa, barbatul cu care traia s-a sinucis?
- Cum as putea uita? intreb, socat si neincrezator.
- Tatal lui Ro s-a sinucis cand ea era mica. Mama ei a murit in accident de masina in aceeasi perioada.
- Stai putin, am facut eu. Vrei sa spui ca doar pentru faptul ca amandoi am avut o soarta asemanatoare, eu si ea am putea fi rude? Fi serioasa!
- Sunt!
Ash imi darui un sarut scurt pe buze si se cuibari la pieptul meu.
- Bunica lui Ash mi-a zis ca fiica sa a mai avut un baiat, dar cu un alt barbat. Si dovada cea mai clara, este o fotografie pe care a gasit-o, facuta in ziua in care mama ta a murit. Purta aceleasi haine pe care le ai tu in cufar, Gabe. Trebuie sa ma crezi!
Am inghitit in sec. Erau prea multe coincidente, daca ceea ce spunea Ashley era adevarat. Am strans-o in brate pe fata care mi-a dat vestea cea buna. Aveam o familie care me dorea. Aveam o sora, indiferent cat de mult nu o suportam uneori. Aveam o bunica, o femeie care doreste sa ma cunoasca. Nu imi venea sa cred!
I-am sarutat crestetul capului, radiind de fericire.
- Te iubesc, Ashley, am soptit. Ce m-as face eu fara tine?
Mi-am bagat adanc o mana in parul sau, iar ea zambea odata cu mine. Si-a ridicat usuor si sfios capsorul, privindu-ma in ochi. Mi-am lipit buzele de ale ei si mi le-am framantat grijuliu. Palmele lui Ash se plimbau de pe gat pe piept sau prin par, in timp ce mana care o aveam pe talia ei cobora incetisor in jos.
Incetul cu incetul, nasturii mei incheiati devenisera istorie. Camasa atarna doar de umerii mei, lasandu-mi muschii la iveala. S-a desprins usurel din sarut, privindu-mi cu pofta buzele. Am chicotit si, ca sa-i arat cine era de fapt seful, am reusit sa-i apuc cu dintii buza de jos si sa i-o trag incet.
- Au!
- Mincinoaso! Nici macar nu te-am tras tare, am ranjit eu.
- Poate, dar indiferent cum ar fi, acum e randul meu.
Imi repeta gestul rautacios si imi apuca buza. Mi-am asezat din nou mainile in jurul taliei ei.
- Stiu ca stric momentul, dar trebuie sa intreb ceva.
- Atunci nu ma intreba nimic.
Am zambit, scotand printre buze un "Trebuie" pricajit. Ash ofta si dadu din cap aprobator ca sa-mi continui ideea.
- Inainte sa ma trezesc, a sunat cumva Leo?
- Da, zise ea cu retineri.
- De aia te-ai dus pe laptopul tatei? Ca sa vezi blogul?
Ashley dadu iarasi din cap, aprobator.
- M-am uitat peste linkul acela si mi-am incercat norocul cu niste trucuri pe care le-am invatat la info. Blogul a fost vizitat de trei sute cincizeci de adrese IP.
- Vrei sa spui ca trei sute cincizeci de oameni au vazut pozele? a intrebat ea speriata.
- Nu vreau sa te ingrijorez, Ash, dar printre adresele acelea IP, am intalnit si adresa unui computer din incinta scolii. Si nu orice computer. Ma refer la laptopul din biroul directorului.
Un aplaudat strident se auzi in spatele nostru, ceea ce ne facura pe amandoi sa intoarcem capetele. Acolo era Leo si Ray, care parea sa nu fi fost impuscat vreodata, dar eram sigur ca pe sub tricou era un bandaj de toata frumusetea.
CITEȘTI
Keep loving, Keep blogging
Teen FictionAshley Davis este inselata de catre iubitul ei, dar cu siguranta nu va lasa aceasta fapta nepedepsita. Ea deschide un blog de mare succes in randul liceenilor de la Beverly High, unde posteaza toate secretele ex-ului. In acest joc al razbunarii est...