📌ÖZÜNE DÖN📌

244 71 21
                                    

Euzübillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmanirrahîm
Elhamdulillahi Rabbil Alemin
Bizleri yaratan öğreten yazdıran Allah'a hamd olsun.

Kimseye ÖZENMEYİN!
ÖZÜNÜZE dönün!

Evet büyük sorunumuz özümüzü kaybetmiş olmak.
Şöyle bir önce kendime bakıyorum sonra etrafıma bakıyorum gerçekten biz ne yapmaya çalışıyoruz ya.
Ne kadar boş yaşıyoruz. Yaşamışız.
Biz insanoğlu hep kendimizi bişeyler de eksik hissederiz. Karakter giyim yaşam hep bi eksik olduğumuzu hissederiz. Hep bir daha iyi olma çabasıdır bu aslında. Yoksa herkesin özü kendine göre güzeldir. Ama işte insanoğluyuz doymuyoruz bir türlü..
Biz aslında en iyisiyiz Rabbim hepimizi  en iyisi en güzeli olarak yaratmış  ama insanoğlu bunu görmüyor.
İnsanoğlu kendini bozdu özendi özendi özünü kaybetti şimdi de kendini bulamıyor göremiyor.

Size şu sözümü söyleyeyim.

Biz kendimiz de neyi eksik görüyorsak o imanımızın eksikliğindendir.

Evet imanımızın eksikliğinden dolayı kişilere özeniriz.
Hem de hiç özenilmeyecek kişilere...
Eğer iman tam olsa zaten kimseye özenmezsin.
Özenmeyin özünüze dönün özünüzü bulun arayın sorun kendinize. Benim nasıl biri olmam lazım?
Diye sorun kendinize.
Ama şunu unutmayın Rabbim nasıl biri olurum da beni sever.
Benim Allah için nasıl biri olmam lazım? deyin. Ya Allah aşkına uyanın artık ya.
Onun bunun modasını takip edeceğinize haram tuzağına düşeceğinize dini eksiklerinizi bi gözden geçirin ya!
Kuran dan namazdan haram dan helal den bi haber yaşıyoruz.
Ne yapıyoruz?
Kendimizi kandırıyoruz. 
Bizim yaratılışımızın özü Allaha layık bir müslüman kul olmak. Onun bunun fanı takipçisi  olmak değil!
O bu seni ahirette cehennemde kurtarmayacak.
Sen kendi kendini kurtaracaksın.
Zaman geçiyor.
Ölüm var.
Pişman olmak için geç kalma!
Tevbeyi geciktirme.

İSLAMI YAŞA(T)MAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin