📌TESETTÜRLDE OLMASI GEREKEN📌

150 27 11
                                    


(Tabi ki kadına tesettür namahreme karşı farzdır. Namahrem: Evlenilmesi yasak olmayan kişiler yani eş, evlat, torun, kardeşler, baba, amca, dayı dışındakilerdir.)
1. Pantolon giymez.
2. (Namahreme) Makyaj yapmaz.
3. Topuklu ayakkabı giymez.
4. Topuz yapmaz.
5. Dış giysisi (hicabı) tüm vücudunu örter.
6. Başörtüsünü omuzlarının tamamını örtecek şekilde örter.
7. Dışarı çıkarken parfüm kullanmaz.
8. Namahrem toplum içerisinde yüksek sesle konuşmaz ve gülmez.
****
YAPMIYOR UYGULAMIYOR OLSAN DA KABUL ET DOĞRU OLANI KARDEŞİM YOKSA KABUL ETMEMEK SENİ DİNDEN CIKARTIR.
ERKEĞİN BEDENLE TESETTÜRÜ
Dinen, vücut hatlarını belli edecek kadar dar veya altını belli edecek kadar şeffaf elbise yok sayılır.
Erkek göbek ile diz kapağı arasını kapamalıdır.
Erkeğinde namahremi etkileyip, tahrik edercesine giyinmesi tesettüre aykırıdır. Çünkü kadınında nefsi vardir.
Kafire benzeyen tarzda giyinmemelidir. Elbisede küfür alametleri olmamalıdır.
Erkeğin altın takı takması ve ipekten elbise giymesi de haramdır.
Moda cehennemden bir odadır.
***
"Ben niye başımı çevireyim? Onlar soyunmasın" diyen genç erkekler ile "Ben niye örtüneyim? Onlar bakmasın" diyen genç kızlar olduğu sürece bu ülkede bu konuda toplumsal huzur hiçbir zaman kurulamayacaktır.
Şeytan kadına açtırır, erkeğe baktırır.
Ey bayan din kardeşim yolda biri fotonu istese veya sana bakıp dursa ne tepki verirsin ama faceye gelince istenmeden en güzel fotonu paylaşıyorsun hemde sürekli bakıp yaklaştırabilir ey din kardeşim.
Ey erkek din kardeşim yolda biri eşinin fotosunu istese ne tepki verirsin ama faceye gelince istenmeden veriyorsun veya buna izin veriyor göz yumuyorsun ey din kardeşim.
Erkeklerinde etkileyici şekilde foto koyması uygun degildir bayanında nefsi vardır.
Eskiden ekmeği taştan çıkaran kadınlara rastlardık; şimdikiler erkekleri baştan çıkarmakla meşgul. Bir kadın evinden süslenip çıkıp, evine dönene kadar, kaç erkeğin şehvetini tahrik etmişse, o kadar erkeğin göz zinasında onunda payı var.
***
Tesettürde amaç vücudu ve güzellikleri belli etmemektir. İlgi çekici olmamaktır. Tesettür "Bana bakma" dermişcesine olmaktır, "bana bakmadan geçme" dermişcesine olmak değildir. Hatta koku ve topuklu ayakkabı bile olmamalıdır. Çünkü bunlar "ben burdayım bana bak" demek gibidir. Dar, şeffaf veya ilgi çekici olan elbiseler dinen geçersizdir. Hiç kapanamayan aşamalıda olsa kapanmaya çalışmalıdır.
Öleceksin hala düşünüyorsun, örtünsem mi örtünmesem mi diye? Ya örtüsüz girersen kabre kardeşim?
Tesettür ALLAH'ın emridir
Tesettürü, Eşim kabul etmiyor, anam babam kabul etmiyor diye bir şey yok..
ALLAH emrediyor.. Allah emretti mi, kimseye söz düşmez..
Örtün emrini veren Allah, yarın örtünüp örtünmediğini de sorar..
O zaman nefsime yenildim ama başkalarını hep bahane ettim demek fayda vermez...

İSLAMI YAŞA(T)MAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin