6

48 10 1
                                    

Najednou se otevřely dveře.

,,Holky vstávat! Oblečte se a přijďte do jídelny na snídani." vzbudila je mamka Ashley

,,Ale no tak." zamručela Ester a schovala se pod peřinu

,,Šup. Dělejte! S vámi je to fakt hrozný. A otevřete si okno. Máte tu příšerný smrad."

Ashley vstala a oblékla se. Vzala si své nové modré džíny a červené triko s bílým nápisem Nike. Rozpustila si vlasy, rozčesala je a byla hotová. Otočila se směrem k Ester, která pořád ležela v posteli.

,,Dělej Ester. Přijdeme pozdě. Tak vstávej už, nebudu na tebe čekat půl hodiny."

Rozespalá Ester vylezla z postele, hodila na sebe modré roztrhané džíny, černé triko a černou mikinu s nápisem Adidas. Na hlavě si učesala rychlý drdol a mohly vyrazit.

,,Tak pojď Ashley, nebudu na tebe čekat půl hodiny." řekla Ester, která napodobovala hlas Ashley

,,Fakt vtipný, ale takhle já nemluvím. Počkej, ještě tu otevřu to okno."

Ashley roztáhla závěsy, otevřela okno a ještě rychle ustlala.

,,Tak jdeme."

S Ester vyrazily do jídelny na snídani.

,,Už mám strašný hlad." řekla Ester

,,Já taky. A jak si se vyspala?" zeptala se Ashley

,,Dobře. Ani jednou si mě nekopla." zasmála se Ester

,,Já říkala, že nekopu a ty si mi to nevěřila." rozesmála se Ashley

Došly do jídelny a sedly si k zadnímu stolu u okna. Uprostřed jídelny byl velký stůl obložený jídlem na styl švédských stolů. Na stole bylo různé pečivo, několik druhů šunky a sýra, jahodový a meruňkový džem, med a Nutella.
K pití byl černý čaj, kakao nebo káva.

Ester si dala kakao a rohlík s Nutellou.
Ashley byla přesný opak. Dala si čaj a housku s taveným sýrem.

Společně se nasnídaly a když dojedly, odnesly nádobí kuchařkám.

Potom rychle běžely do pokoje a vzaly si potřebné věci na celý den. Tašku, různé učebnice, sešity a hlavně hůlky.

,,Kde máme ten sraz?" zajímalo Ester

,,Někde před učebnou lektvarů. Číslo 145 myslím."

,,Ashley, víš kde to je?"

,,Myslím, že jo. Musíme jít rovně touhle chodbou. A na konci by to mělo být."

,,Doufám, že to není jako včera s těmi sprchami." zasmála se Ester

,,Ale to bylo něco jiného. Rychle pojď, za pět minut zvoní."

Šly jsme rovně dlouhou chodbou až jsme došly k dveřím s číslem 145. Před ní už stálo spoustu dětí našeho věku.

,,Tak, kdo měl pravdu?" usmála se Ashley

,,No jo, jsi šikovná." pochválila jí ironicky Ester

,,Ty jsi, ale vtipná. Kdybys mě neměla, tak jsem ani nedojdeš a skončila by si někde ve sklepě."

Uslyšely jsme kroky, které přicházely k nám. Všichni žáci ztichli a koukali na vysokou ženu. Měla krátké černé vlasy a vrásčitý obličej. Na sobě měla černou elegantní košili s logem školy a černé kalhoty.

,,Tak žáci, pojďte spořádaně do třídy a sedněte si do lavic." řekla přísným hlasem učitelka

Všichni ji poslechli, vešli do třídy a posadili se. My jsme šly jako vždycky poslední. Takže jsme musely zavřít dveře. Rozhlédly jsme se po třídě, kam si můžeme sednout. Bohužel zbývalo už jen jediné místo. První lavice před katedrou. Sedly jsme si a učitelka začala něco vykládat.

,,Milí žáci, pro ty co jsou tu poprvé jmenuji se Kredufová a budu vás učit
lektvarmii. Dnes vám řeknu pravidla a vy si je pro jistotu zapíšete do sešitu. Ukážu vám, kde jsou ingredience na lektvary, kotlíky a různé další pomůcky. Ti, co už to vědí z minulých školních roků si to alespoň zopakují. Opakování je matka moudrosti."

,,Ale paní učitelko. Já už to nechci poslouchat znova. Vím pravidla, i kde jsou ty kotlíky, ingredience a tak dále." ozval se jeden kluk ze třídy

,,Jestli máš nějaký problém Dane, můžeš ze třídy rovnou odejít!" křikla rozčíleně paní učitelka Kredufová

Křikla tak, že nám málem praskly bubínky, protože měla dost hluboký a silný hlas.

,,Ester?" zašeptala Ashley

,,No?" odpověděla šeptem Ester

,,Jak ta učitelka zakřičela, tak mě celou poprskala." pousmála se Ashley

Ester vyprskla smíchy. Smála se strašně nahlas a to se nám vymstilo.

,,Co to má znamenat děvčata! Jste ve škole, ne v cirkusu!" začala na nás křičet

V té chvíli jsme úplně ztuhly a zůstaly nehybně sedět. Po chvíli se konečně učitelka uklidnila a pokračovala ve výkladu.

,,Tak začneme. Vzadu jsou čtyři skříňky. V první s modrým pruhem jsou nádoby, míchadla, kádinky a baňky. Ve vedlejší skříňce s červeným pruhem jsou přísady, koření a bylinky.
Ve třetí jsou držáky na baňky. No a v poslední jsou hořáky. Tam máte přísný zákaz vstupu! Bez mého dovolení tam nesmíte nic brát."

Naštěstí zazvonilo na konec hodiny.

,,Tak končíme. Příště doufám, že se nebudu muset kvůli vám zbytečně rozčilovat. Tak, už můžete jít." 

Sbalily jsme si věci z lavice do batohu a šly na další hodinu.

,,Tak, tohle byla ta nejnudnější hodina vůbec." oznámila Ester

,,To máš pravdu. Možná jen ta část kdy, jsi se smála byla vtipná." zasmála se Ashley

,,Co máme teď?" zeptala se Ester

,,Matiku. Ve třídě 167, naštěstí v tomto patře."

Došly jsme do třídy mezi prvníma. Díky tomu jsme si mohly sednout do zadní lavice. Zazvonilo a další nudná hodina mohla začít. Do třídy vešla malá, rozcuchaná paní s modrými brýlemi. V ruce měla oranžový hrnek s kávou a třídnici.

,,Děti posaďte se. Jsem paní učitelka Oplocená a mám vás na matematiku. Dnes si procvičíme základy. Sčítání, odčítání, násobení a dělení zlomků. Tady máte pracovní listy. Vlepte si je do sešitu a začněte vyplňovat. Kdo to bude mít hotové před koncem hodiny, mi to může odevzdat na stůl. Pokud to budete mít správně, dostanete svojí první známku v matematice. Tak začněte a snažte se." řekla milým hlasem

Všichni jsme byli rádi, že je první hodina jednodušší. Nikomu se nechtělo hned první hodinu počítat něco náročného, ale tohle bylo opravdu primitivní.

,,Já mám hotovo." řekla Ashley a šla odevzdat sešit učitelce

,,Skvěle Ashley." pochválila ji paní Oplocená

Potom se vrátila zpět k Ester do zadní lavice.

,,Ashley kolik je tohle?" ptala se Ester

,,37." 

,,A tohle?" dodala Ester

,,63."

,,Díky."

Když měla i Ester hotovo odevzdala sešit na stůl milé paní učitelky.

Zrovna když si Ester sedla zpátky do lavice, tak zazvonilo.

,,Úkol vám nedám. A kdo ještě nezaplatil za pracovní sešit, ať je přinese zítra. Můžete jít na další hodinu."

Šly jsme na další hodinu, což byla magická hudba a tanec v učebně 367. Musely jsme jít po schodech do nejvyššího patra školy a to bylo fakt náročný.

Pokračování příště

Další kapitola je tady❤ Doufáme, že se vám líbí👌Nezapomeňte ohodnotit hlasem a komentářem 😘⭐Jaký máte zatím dojem z příběhu?💚🙂
Tak ahoj u další kapitoly.

Ty OdlišnéKde žijí příběhy. Začni objevovat