14

28 5 1
                                    

Po zeměpisu nás čekalo létání na koštěti a na koberci. Na tuhle hodinu jsme museli jít všichni ven na okruh pro létání. Tam už čekali dva učitelé.

,,Ester, proč tam jsou dva učitelé?" zeptala se Ashley

,,Fakt nevím. Vždyť máme mít jenom mého taťku."

Bylo to divný, protože nás má učit pouze Peter Jininks.

Najednou nám někdo sáhl zezadu na záda. Byli to ti dva kluci, Tom a Max.

,,Co tady děláte?" řekla Ashley

,,Máme každý čtvrtek společnou hodinu, protože je nedostatek učitelů. To je super, že jo?" odpověděl Tom

,,No tak to je fakt super." řekla ironicky Ester

Konečně zazvonilo a začala hodina.

,,Dobrý den studenti. Vítám vás na hodině létání na koštěti a na koberci. Asi jste si všimli, že tu nejsem sám. Tohle je pan učitel Tedd, který je zde nový. Jelikož máme každý čtvrtek společnou hodinu a je nás tu docela dost, tak tu bude možná trochu chaos.
Já budu učit skupinu B a pan Tedd bude učit skupinu A. První hodinu budeme létat na koberci a druhou hodinu na koštěti. Teď udělejte hezky 2 zástupy podle třídy."

Obě třídy udělaly zástup a také jim byli přiděleni učitelé.

,,Skupinko A pojďte se mnou. Jdeme si pro koberce." zavolal Tedd na druhou třídu

,,Skupinko B, pro začátek vám chci říct, že létání na koštěti není těžké. Létá se normálně po jednom." informoval pan Jininks naši třídu

,,Asi by sis měla vzít kinedril Ester. Ty máš přeci problémy s nevolností." zasmála se Ashley

,,Tenhle vtípek se ti fakt povedl." řekla ironicky s úsměvem Ester

,,Já vím." rozesmála se Ashley

,,Holky zklidněte to. Máte hodinu pokud se nemýlím. Radši dávejte pozor, jak létat. Ať to umíte." řekl učitel Jininks

Všichni jsme se postavili vedle sebe, abychom měli dobrý výhled a nic nám neuteklo. Učitel si vzal krásné lesklé černé koště a začal nás učit základní znalosti.
Nejdřív jsme se naučili, jak na koště nalézt a jak na něm sedět. No a potom jak vzlétnout, zatáčet a brzdit.

,,Základy už umíte. Teď si támhle z té hromady vyberte nějaké koště. A nezapomeňte na číslování podle výšky." řekl pan učitel Jininks a ukázal na hromadu košťat opodál

Museli jsme si vybrat takové koště, které nám sahalo k bradě. Kdybychom měli vyšší či nižší mohlo by nám to dělat problémy při létání.

,,Já mám 165 a ty Ashley?" zeptala se Ester

,,Já taky." řekla Ashley

Držely jsme si každý naše koště a čekali na další pokyny.

,,Teďka vám řeknu pravidla a povinnosti, které potřebujete vědět. Jsou velice důležité, takže pořádně poslouchejte."

Asi po 5 minutách nudného výkladu jsme se konečně dočkali k létání.

,,Pokud chcete zatočit vlevo, musíte se naklonit doleva. Pokud doprava, naklonit se doprava. To je snad každému jasné. A nelétejte vysoko!" upozornil nás učitel

,,A poslední věc, doufám že všichni máte správnou velikost koštěte."

,,Ano." odpověděli jsme všichni

,,Skvěle. Vezměte si košťata do ruky, na kterou jste orientovaní, nasedněte na ně a pomalinku vzlétněte." zakřičel učitel

Ester si nebyla jistá jestli to zvládne, a proto začala nasedat pomalinku. Nejdříve jí dělalo problém udržet rovnováhu, ale po pár minutách to vychytala. Pomalu, ale už s větší jistotou, se Ester rozlétla dopředu, doleva, doprava.

,,Jo! Je to super!" křičela Ester ve vzduchu

,,Skvěle Ester. Vypadá to, že vám létání na koštěti nebude dělat problém." řekl učitel s pochvalou v hlase

Ester poděkovala a dál pokračovala v létání, tentokrát to zkusila i po celém okruhu a to jí nedělalo vůbec problém.

Ashley koukala jak to Ester jde, ale sama se trápila kvůli koštěte. Připadalo jí jiné, takové odlišné od ostatních. Po pár minutách nejistoty si řekla, že to je jedno a nasedla.
Její rovnováha byla opravdu mizerná, ale pořád to nevzdávala.
Konečně se jí podařilo trošku srovnat její rovnováhu, a tak malinko popolétla dopředu.

,,Jo!" zaradovala se Ashley

Vznesla se trochu výš a rozlétla se dopředu. Ze začátku rovnováhu držela krásně, ale po chvilce se její koště začalo třást. Nejdřív to bylo jenom jemně, ale postupně to zesilovalo. Ashley začala panikařit a chtěla okamžitě zastavit. Koště teda přitáhla k sobě, ale ono začalo zrychlovat.

,,Ježiš!" vykřikla, když si uvědomila, že to popletla

,,Když chcete zrychlit, přitáhněte koště k sobě a pokud chcete zpomalit, odtáhněte koště od sebe." přemýšlela Ashley v hlavě nad tím, co říkal učitel

Ashley se snažila zpomalit, ale koště jí vůbec neposlouchalo.
V tu chvíli si jí všiml učitel a začal si dělat starost.

,,Ashley, co to děláš? Zpomal!" křičel učitel

,,To ale nejde. Vůbec mě neposlouchá." odpověděla se strachem v hlase Ashley

,,Hlavně nepanikař! Za chvilku tě dostaneme na zem!" křičel taťka Ester

Taťka Ester začal říkat nějaké kouzlo, které by mělo koště zastavit. Nepoužíval hůlku, jenom říkal nějaké kouzelnické fráze. Po chvilce ho začal ovládat a všechno vypadalo nadějně. Koště letělo jenom kousíček nad zemí, když se to najednou všechno zvrtlo.

Pokračování příště

Ahoj všichni další kapitola je tady.❤😊Co myslíte, že se Ashley asi stane?😏Doufáme, že se vám kapitola líbila.🌈Budeme rády za hlas⭐ i komentář.💓Tak ahoj u další kapitoly.

Ty OdlišnéKde žijí příběhy. Začni objevovat