Bu bölümün ithafı GeceKaranlik4Bu sefer '15 kişiye saldırdım vurdum vurdum saymadım' şarkısı çalarken yataktan güçlükle kalktım.
Bugün yeni okulumun ilk günüydü.Üzerimdeki pijamadan kurtulup öbür formamı giydim.
Saçlarımı da salıp arkaya doğru attım.Sadece Bulut'un ceketini koyduğum neredeyse boş çantamı da alıp odamdan çıktım.
Mutfağa inip peynir ekmek yapıp oturdum.O sırada içeri babam olacak adam girdi içeriye.
"Peynir ekmek yeme dur dolapta kahvaltılıklar var."deyip dolaptan tabak çıkartacakken onu durdurdum.
Son lokmamı da yutup,"Doydum."dedim tam çıkacaktım ki bi ses duydum.
"Dün yaptığın beni çok mutlu etti."dedi gülümseyerek.
Hiçbir şey demeden mutfaktan çıkıp banyoda dişimi fırçaladım.
Bu sefer normalden geç uyanmıştım.Çantamı da alıp tam çıkacakken yine bi ses duydum.
Böyle vaziyetin içine sokuyum!"Dur!Ben seni bırakırım kızım."dedi yanıma gelerek.
Sonuçta okulu bilmiyordum ve itiraz da etmedim.Tek kelime bile etmeden arabaya binip yollara baktım.
"Heyecanlı mısın?"diye sordu arabayı sürerken.
He aq heyecanlıyım hatta o kadar çok heyecanlıyım ki çığlık bile atabilirim.
"Eski okulum daha iyiydi."dedim tersleyerek.
Dünkü okulun önüne geldiğimizde arabadan hiçbir şey demeden indim.
Klasik kolej çocukları işte bi köşede hunharca gülen kızlar,Kız kesen oğlanlar.
Eski okulumu şimdiden özlemiştim.Bi saniye!Kenkamın hiçbir şeyden haberi yoktu.
Hemen telefonumun rehberinden Esra'nın numarasını bulup açmasını bekledim.Çaldı ama açan olmadı.Sınıfım 11-B'ydi.
Sınıfıma girdiğim an en arkaya geçip uyumaya başladım.
Yaklaşık 15 dakika sonra hoca girdi.
"Arkadaşlar merhaba!"dedi adam herkes ayağa kalkmıştı.
Bende kalktım adam bana yabancı yabancı bakmaya başladı.
"Kızım sen yeni birisi misin?"diye sordu hoca.
'Evet' anlamında başımı salladım.Herkes bana bakıyordu.
Arada birileri sırıtıyordu.
"Adın ne?"diye sordu hoca.
Adım,Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemuhwem Osas oldu mu?
"Beren."dedim ruhsuzca.
"Oturun."dedi ve bizde oturduk.
Şapkamı çektiğim gibi uyudum.
---
Gülüşme sesleri gelince kafamı kaldırdım.
"Noluyo ya?"diye sordum gözlerimin ışığa alışmasını bekleyerek.
"4. Ders bitti."dedi kız gülerek.
Yuh!4 saattir uyumuşum rekorumu kırdım!
Ayağa kalkıp bahçeye indiğim sırada biri bana çarptı.Omuzum acımıştı.
"E ama yuh!"diye bağırdım çarpan kişiye bakarak.
Bi tane oğlan bana aynı benim baktığım gibi bakarak kaşlarını çatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURTMA
HumorBeren hayatla dolu bi genç kızdı.Ancak çocukken yaşadığı onca acıya rağmen umut doluydu.Bulut ile birlikte bütün zorluklara karşı direnmişlerdi.Mutlulardı.Sadece intikam vakti gelene kadar...