Bu bölümün ithafı user81481614
Sadece sevgiydi içimi hoş tutan,sadece ufacık bi sevgi...
Ama sevgi kırıntısı yanımdan bile geçmeyecekti.
Aynaya bakıp gülen yüzüme baktım.Sonra da kendimi gördüm...
Yüzümü somurtkandı,gülmek için çabalıyordum ancak hiçbir fayda elde edemiyordum.
Sanki bütün kaslarım gülmemem için beni zorluyordu.Aynada gülen ben gitti ve kendime baktım.
Sol gözümde kocaman bi jilet izi vardı.Sonra konuşmak istemedeğim halde konuşmaya başladım.
"Sen,bensin!Ben olmuşsun!"diye bağırmaya başladım.Ne dediğimi bile bilmiyordum.
"Ben öldüm!Ama seni hala ben sanıyorlar!"diye bağırmaya başladım.
Ben öldüysem kimdim ben?
"Kimim ben?!"diye bağırdım aynaya vurarak.Bütün gücümü kullanarak aynaya vurdum ancak hiçbir halt olmadı.
"Sen Berensin!Ama ben hala ölüyüm!"diye bağırdım yine aynadaki yansımam çok kızgın gözüküyordu.
"Tamam bak anladım.Ben öldüm sende ruhumsun herhalde.Ee helvamı kim kavuracak?"diye sordum aynaya.
Yani en açıklanabilir sebep buydu.Kim üzülecek ki zaten ölümüme?
"Hayır be aptal!"diye bağırdım yine.
Off niye ölmedim ben ya?Ölseydim iyi olurdu!
Kesin bilinçaltımı siktiğimin bi rüyasıydı!
---
"Beren?"dedi bi ses.
Ne amına koyum?!
"Beren?"dedi yine aynı ses.
Gözlerimi açtığımda başımda 5 kişi vardı herhalde.Ahh pardon 4 kişiymiş!
"Efendim ya?"dedim başımı tutarak.
Elimde sargıdan gözükmüyordu.
"Kızım iyi misin?"dedi babam olacak adam.
Lan önce bi iş yemeği için hasta hasta bırak sonra da ķıžım ïyï mïšïň¿ diye sor.Ne pezevenk insanlar var ya!
"Evet Beren kan değerlerin çok düşük.O elin kanamaktan bu kadar ateşin çıkmış.Kan verildi.Tam zamanında yetiştirilmişsin.Şimdi iyi misin?"dedi doktor gülerek.
"Yani ölüme terk edilmiş biri olarak gayet iyiyim doktor bey."dedim babam olacak dengesiz adama bakarak.
İçeride doktor,babam olacak mal,Kerem ve tanımadığım bi adam vardı.
"Kerem oğlum sana ne kadar teşekkür etsem azdır!"dedi babam olacak adam Kerem'e sırıtarak.
Kerem de bana bakıp gülümsedi.O bu değilde ben hangi ara bayılmıştım?
"Rica ederim Faruk Amca biz gidelim artık babamla."dedi ayağa kalkarak.
"Beren kızım sende kendine dikkat et."dedi hafif kilolu bi adam çıkarken.
Başımı sallayıp elime baktım.Ağzına sıçayım kaç sargı vardı burada?
Kerem ve babası olduğunu öğrendiğim kişi çıkınca bende kalktım.
"Nereye gidiyorsun kızım?"diye sordu babam olacak adam.
O değilde benim bu adama daha kısa bi isim bulmam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURTMA
HumorBeren hayatla dolu bi genç kızdı.Ancak çocukken yaşadığı onca acıya rağmen umut doluydu.Bulut ile birlikte bütün zorluklara karşı direnmişlerdi.Mutlulardı.Sadece intikam vakti gelene kadar...