Bu bölümün ithafı _sevval04
2. Ders bitince boş boş etrafıma baktıktan sonra tenefüsten sonra ki dersin boş olduğunu öğrendim.
Biraz hava almak iyi gelirdi belki.Merdivenlerden inerken yine Kerem beni durdurdu.
"Niye böyle bi şey yaptın?"diye sordu.
Bu çocuğun artık sorularından da kendisinden de bıkmıştım.
"Annem,babam,okulum,yeni hayatım,umutsuzluğum,bıkkınlığım oldu mu?"diye bağırıp bi hışımla dışarı çıktım.
Bu okuldan nefret ediyordum...
Ben bi bamkta otururken yanıma Kerem geldi.
Ayağa kalkıp sınıfa gitmek için kalktım ancak Kerem beni durdurdu.
Hiçbir şey demeden oturdum tekrar.Eve gitsem gitmek istemiyordum.Annemi görsem o beni görmek istemiyordu.
"Ona o kadar çok benziyorsun ki..."dedi iç çekerek.
"Kime?"diye sordum.
"Boş ver."deyince üstelemedim.
Tekrar kalkıp sınıfa gittim.Beni bu sefer durdurmadı veya gitmemem için bana bi şey demedi.
Sınıfa gider gitmez başımı sıraya gömdüm...
---
Haftanın son günüydü.Yani okuldaki ilk haftamızın son günüydü.
Okuldan çıkar çıkmaz direkt eve gittim.Çantamı fırlattım uyudum.
Ben günde kaç saat uyuyordum ya?
Dur bi hesaplıyım.
Uyuma saati:23.00
Kalkış saati:05.00
Toplam saat:6Okuldaki uyumalar:3 saat desek
Evde uyuma:4Toplam 13 saat aslında 5'te değil de 7'de kalksam 15 saate tamamlayacağız ama malesef be gulüm o da nazar olsun.
Ben odamda zıbarmaya çalışırken biri kapımı çaldı.
"La niye kapı çalıyonuz.Sanki zenginiz?"diye bağırdım.
Tamam şu an somut anlamda zengin olabilirim.Ama fak fakirim be ben!
Derya garısı girdi odama.
"Beren bu akşam babanın iş yemeği var ve iş adamları genç çocuklarını da getirmeye karar verdi.Gelmek ister misin?Alışverişe çıkıyorum ben."dedi gülerek.
O iş yemeğinde Bulut'unda olma ihtimali vardı.Yani babamı veya bu garıyı düşündüğümden değil tamamen Bulut için gidecektim o yemeğe!
"Üşendim şimdi kıyafet almaya.Sen al bana uygun bana uygun bi şey siyah olan bi elbise filan."deyip yorganı tepeme çektim.
"Ama senin alman daha uygun olmaz mı?"diye sordu kapıda dikilirken.
Doğru bu mal şimdi minicik bi elbise alırdı.
"Off tamam!"deyip üzerime bi siyah kot ve siyah deri ceketimi giyip çıktım.
Bi arabaya binip alışveriş merkezinde indik.
Ayy bununla alışverişe çıkılır mı ya?Dik dik Derya'ya bakıp önüme döndüm.
"Ben kıyafetimi kendim alırım."deyip arkamı döndüm.
İyi de spor muydu yoksa abiye mi?
"Spor bi şey mi alıyım yoksa abiye mi?"diye sordum arkamı tekrar dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURTMA
HumorBeren hayatla dolu bi genç kızdı.Ancak çocukken yaşadığı onca acıya rağmen umut doluydu.Bulut ile birlikte bütün zorluklara karşı direnmişlerdi.Mutlulardı.Sadece intikam vakti gelene kadar...